Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Minkie1974
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4

Bericht door Minkie1974 »

Help! Ik zie nu al door de bomen de vliegtickets niet meer. Ik wil met gezin (2 volwassenen, kind 11 jaar en kind 3 jaar) binnen periode 14 juli tot 20 augustus 2018 3 weken naar het zuidweste. Start in San Fransisco en terug vanuit los angeles.

Wensen zijn gezien leeftijd jongste dochter zo min mogelijk (liefst geen overstap) overstappen. We hebben een voorkeur voor Amsterdam maar kunnen ook naar andere luchthavens.

Ik zie nu prijzen van 950 en hoger en denk dat dit goedkoper kan :wink: , maar heb geen enkele ervaring hiermee. Veel erover gelezen, maat merk dat ik nu al zenuwachtig ben :oops: Wat is een redelijke prijs en hoe realistisch is een directe vlucht vanaf Amsterdam voor prijs rond 700-800?

Alle tips zijn welkom!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nogmaals, het is normaal gesproken te vroeg voor de mooie deals. Blijf zoeken en heb geduld. Maar weet wel dat extra eisen zoals rechtstreeks vliegen de prijs opdrijft.
Mademoiselle
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Mademoiselle »

KLM/Delta is de enige die rechtstreeks vliegt op San Francisco en LA vanaf Amsterdam. Let wel, dit zijn vaak niet de goedkoopste tickets maar waarschijnlijk wel de moeite waard omdat je zoals je als zegt reist met jonge kinderen en liefst niet over wil stappen. Als je perse een goedkoper ticket wil zul je toch aan overstappen moeten denken.

Zoals als eerder gezegd, de meeste boekingssystemen voor deze periode zijn nog niet eens geopend dus een mooie prijs komt er zeker nog niet uitrollen.
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Een andere mogelijkheid is om te zoeken naar tickets vanaf Düsseldorf met een overstap in Amsterdam en dan rechtstreeks met KLM naar LAX of SFO. Vaal vele honderden euro's goedkoper en je stapt over op "bekend" terrein.

Edit: je bent nog te vroeg met zoeken, wacht nog minstens een maand.
Victorfan
Amerika-ontdekker

Bericht door Victorfan »

Als stoelreservering niet is inbegrepen aan wat voor kosten moet ik dan ongeveer denken? Of varieert dat ook nog enorm?
Minkie1974
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Minkie1974 »

Bedankt voor alle reacties. Geduld dus. Hopelijk komt KLM binnekort met goede prijzen!
covri
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door covri »

@Victorfan
Wij vliegen vanaf Düsseldorf met overstap op Londen naar SF. En terug. Maatschappij British Airways. Ticketprijs was €375. Stoelen geboekt van Londen naar SF en vanaf SF naar Londen gereserveerd voor € 105 pp.
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

WHOEHOE!

Zojuist retour AMS - LAX geboekt voor April 2018 bij Gate1 via Skyscanner voor 275 euro per persoon!
Vliegen met AirCanada via Toronto, heen ietwat lange overstap, terug korte overstap.

Mijn geduld is beloond. Nu hopen dat het geen error fare is, haha.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In een andere topic gaat het juist over error fares in die richting. O.a. 1000 euro voor 4 vliegtickets naar LA.
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Ing »

Ik heb mijn e-tickets en bevestiging bij Air Canada al binnen. Kan al inloggen in het systeem van Air Canada om eventueel stoelen te reserveren.

Mensen ervaring met Air Canada en het wel of niet reserveren van stoelen tegen betaling? Is het vanaf 24u vantevoren wel gratis?
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

Ligt het aan mij of zijn de prijzen in vergelijking met vorige jaren sterk gedaald?
Vorig jaar nog heel tevreden met een prijs van rond €600 voor DUS-SFO, daar we de jaren daarvoor telkens ongeveer €800 betaalden. Nu vind je blijkbaar overal tickets van €600 voor vertrek midden juli en terug augustus.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik kom ook opvallend veel tarieven tegen die voorgaande jaren flink hoger waren.
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Schijnt een errorfare te zijn van air canada, zelfs 81 euro naar New York......
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Is een errorfare maar ik kan helemaal niks vinden voor de kerstvakantie.
Sowieso afwachten natuurlijk of het niet ingetrokken wordt.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Lauraatje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Lauraatje »

Goedemiddag! Ook wij zouden volgens jaar juli heel graag naar Amerika willen. Ik heb nu al ontzettend veel aan dit forum gehad: iedereen bedankt daarvoor!
Nu zagen we sinds maandagavond tickets voor 582 euro pp (2 volwassenen en 2 kinderen) van AMS naar LAX van 20 juli tot 10 augustus via Momondo.nl van Schipholtickets (British Airways). Vanmiddag besloten we de tickets te boeken! Ik had alle gegevens ingevuld en klikt op 'naar betalen' waarna ik opnieuw in het scherm kwam met overzicht van tarieven voor dit traject. Nogmaals alles ingevuld en ik krijg hetzelfde. Nogmaals ingevuld en ik krijg de melding dat deze website momenteel niet werkt. Dat was me inmiddels duidelijk. Toen van Explorer naar Chrome. Van pc naar laptop en van laptop naar tablet. Overal dezelfde melding terwijl de prijs boekbaar bleef. Ik heb toen naar Schipholtickets gebeld en kreeg te horen dat waarschijnlijk op dat moment de prijs gewijzigd werd. Natuurlijk, precies op dat moment. Ik weet dat het een apart spelletje is met de prijzen van vliegtickets maar dit vind ik toch wel heel erg. Tot 6 x toe alle gegevens ingevuld en op het moment dat je wilt betalen stopt het systeem. Ook zag hij het niet meer voor die prijs terwijl de prijs voor ons steeds zichtbaar bleef. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet dat het nog vroeg is, maar was hier zó blij mee. Vooral door overstap op Dublin. Bedankt alvast voor reacties!
Groetjes, Laura
Mademoiselle
Amerikafan

Bericht door Mademoiselle »

Als je die prijs op maandagavond tegenkomt, meteen boeken. Luchtvaartmaatschappijen vernieuwen juist hun prijzen/systemen op maandagavond/nacht dus dan zijn de prijzen het laagst, evenals dinsdagmiddag(hier zijn hele studies op losgelaten). Dus als je dan een goeie prijs ziet zou ik er meteen voor gaan.

Ik heb geen ervaring via Momondo maar klinkt als een bug in het systeem. In het weekend worden systemen ook vaak geupdate of er wordt gesleuteld aan de servers.
Ik zou morgenavond weer kijken en als je dan een leuke prijs ziet boeken. Fingers crossed dat dat dezelfde vlucht is en het dan werkt.
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Victorfan
Amerika-ontdekker

Bericht door Victorfan »

Tot nu toe heb ik nooit via tix, skyskanner, momondo of hoe ze allemaal heten de tickets durven boeken. Wel altijd de vluchten via die kanalen uitgezocht en dan snel naar reisbureau om de vluchten te regelen (ivm sgr/anvr etc).
Auto en hotels zocht en boekte ik wel zelf.
Maar jullie doen dus wel via gate1 ofzo de boeking...
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

@Victorfan, ik heb de indruk dat brokers vaak tickets inkopen als er een prijsverlaging is. Ik heb bijv via cheaptickets.nl tickets naar Pensacola gekocht die via United zelf niet meer boekbaar waren. Tot nu toe prima ervaring mee, maar alles gaat dus wel via hen bij wijzigingen.
Skyscanner en Momondo zijn geen brokers, maar slechts zoekmachines.
sanook
Amerika-expert

Bericht door sanook »

Victorfan schreef:Tot nu toe heb ik nooit via tix, skyskanner, momondo of hoe ze allemaal heten de tickets durven boeken. Wel altijd de vluchten via die kanalen uitgezocht en dan snel naar reisbureau om de vluchten te regelen (ivm sgr/anvr etc).
Auto en hotels zocht en boekte ik wel zelf.
Maar jullie doen dus wel via gate1 ofzo de boeking...
Een los vliegticket valt niet onder sgr/anvr voorwaarden/regeling dus wat dat betreft is er geen reden om via een reisbureau te boeken.
(Als de airline failliet is ben je normaal gesproken je geld kwijt. Als je geluk hebt kun je via je creditcard nog wel iets terugkrijgen, mits je met die creditcard betaald hebt natuurlijk. Afgelopen weken is dit door de faillissementsaanvraag van AirBerlin vaak besproken hier op het forum)
Laatst gewijzigd door sanook op 28 aug 2017, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Vanmiddag blijkbaar een paar uur een errorfare van air canada. Helaas alweer voorbij.
Zijn er mensen die geboekt hebben en tickets hebben gekregen?

http://dutchflyguys.nl/2017/08/error-fa ... naf-e-100/

edit: zie dat er een ander topic over is. Sorry! Mijn bericht mag weg hier als deze in de weg staat.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer