Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
Deze discussie heeft verder niet veel nut meer.
Mensen zijn vrij om prijsadvies te vragen en anderen zijn vrij om daarop te reageren maar het moet geen welles/niettes spel worden.
Er had hier ook iemand geboekt met de error fare van Air Canada dacht ik, hoe staat het daarmee, boeking nog steeds geldig?
Mensen zijn vrij om prijsadvies te vragen en anderen zijn vrij om daarop te reageren maar het moet geen welles/niettes spel worden.
Er had hier ook iemand geboekt met de error fare van Air Canada dacht ik, hoe staat het daarmee, boeking nog steeds geldig?
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
1.15 overstap in Heathrow is erg krap denk ik he? Zoek ik gewoon 'rustig' verder....
Boeking nog steeds geldig en Air Canada heeft ondertussen op twitter bevestigd dat alle tickets die momenteel nog actief en geticketed zijn, gehonoreerd zullen worden langs hun kant.Stan.Gobien schreef:Deze discussie heeft verder niet veel nut meer.
Wie geboekt heeft bij AC zelf zit dus safe, maar er is wel wat gedoe over een specifieke broker groep die gisteren zelf al hun tickets hebben geannuleerd zonder opdracht van AC (lastminute.com, bravofly en consorten). Voor de andere brokers blijft er dus ook een waterkansje dat ze nog annuleren denk ik, maar ik vermoed van niet.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
That's me! 275 euro AMS - LAX in april. De boeking is ticketed, kan inloggen bij zowel Gate1 als Air Canada. Dus ziet er tot dusver goed uitStan.Gobien schreef:

Alhoewel ik mijn 'error fare' niet enorm 'error' vind. Geweldige prijs natuurlijk, maar het is geen 136 euro o.i d. Heb vanaf DUS ook normale aanbiedingen van 316 euro gezien naar LAX. Was mij tijdens t boeken ook niet bewust dat het een error fare was, todat forumlid Winterpark mij daar op attendeerde.. En daarna het internet los ging haha.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
-
- Amerikakenner
Heenwe wel, terug zou ik erop gokken. Genoeg vluchten per dag van Heathrow naar AMS of DUS mocht je hem missen. Als alles goed loopt, ben je lekker snel thuis.Victorfan schreef:1.15 overstap in Heathrow is erg krap denk ik he? Zoek ik gewoon 'rustig' verder....
-
- Amerika-ontdekker
Oeps het was al laat gisteren. De overstap (op de heenweg) is op Gatwick en daar heb ik zelf nog geen ervaring mee...Ing schreef:Heenwe wel, terug zou ik erop gokken. Genoeg vluchten per dag van Heathrow naar AMS of DUS mocht je hem missen. Als alles goed loopt, ben je lekker snel thuis.Victorfan schreef:1.15 overstap in Heathrow is erg krap denk ik he? Zoek ik gewoon 'rustig' verder....
Overigens is overboeking door gemiste aansluiting verantwoording van de Carrier of van ons?
Ze zullen er heus wel goede ervaringen mee hebben anders doen ze t niet zo krap lijkt me...
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als je 1 ticket hebt en je mist je aansluiting, dan wordt je door de airline overgezet nar de volgende vlucht.
75 minuten in Gatwick lijkt me prima te doen overigens.
75 minuten in Gatwick lijkt me prima te doen overigens.
-
- Amerikakenner
Gatwick is een stuk kleiner en overzichtelijker dan Heathrow. Je moet ook in een soort centrale hal (vreet en shop schuur) wachten tot je gate wordt omgeroepen en dit is redelijk laat. 75 minuten lijkt me daar zeker te doen.
2 disclaimers; weet je zeker dat de vlucht zowel aankomt als vertrekt op Gatwick. BA biedt ook tickets aan met een transfer van luchthaven...
Ja, de airline is verantwoordelijk voor de omboeking. Mits je alle vluchten in 1 trip heb gekocht, dus niet zelf gaat knutselen en je moet ook wel zelf doorlopen en haast maken op dat vliegveld om je overstap te halen.
2 disclaimers; weet je zeker dat de vlucht zowel aankomt als vertrekt op Gatwick. BA biedt ook tickets aan met een transfer van luchthaven...
Ja, de airline is verantwoordelijk voor de omboeking. Mits je alle vluchten in 1 trip heb gekocht, dus niet zelf gaat knutselen en je moet ook wel zelf doorlopen en haast maken op dat vliegveld om je overstap te halen.
-
- Amerikakenner
Als een transfer binnen de Minimum Connection Time valt, dan biedt een maatschappij de connectie aan. Heeft weinig te maken met goede ervaringen e.d. Je moet ook bedenken dat er veel vluchten allemaal op elkaar aansluiten en niet iedereen jouw overstap maakt.Victorfan schreef: Ze zullen er heus wel goede ervaringen mee hebben anders doen ze t niet zo krap lijkt me...
-
- Amerika-ontdekker
Was een vlucht van BA en inderdaad heb ik er op gelet dat ik geen transfer tussen luchthavens heb. Terwijl ik lag te twijfelen of ik hem zou boeken was de vlucht al niet meer beschikbaar voor de prijs dat ik hem zag. Volgende keer met de kennis van nu, dat het genoeg moet zijn, maar meteen boeken.Ing schreef:Gatwick is een stuk kleiner en overzichtelijker dan Heathrow.
2 disclaimers; weet je zeker dat de vlucht zowel aankomt als vertrekt op Gatwick. BA biedt ook tickets aan met een transfer van luchthaven.
Ik stap ook liefst in Europa nog over. Al zag ik ook in mijn ogen goede deals met overstap in Dallas. Vroeger hebben we dat frequent gedaan, maar sinds de wijziging dat je bagage zelf weer moet regelen miet meer, maar kids zijn nu groter dus misschien toch weer het overwegen waard (als het 200-400 euro scheelt per ticket!)
-
- Amerikakenner
Je loopt vaak max 10 meter met die bagage van de ene band naar de volgende... Ik zou het wel weten met geld besparen dan!
Ik vind overstappen in de VS persoonlijk prettiger, dan vlieg je tenminste de juiste richting op en heb je al groot deel gehad tijdens de overstap. Nadeel aan bijvoorbeeld Londen of Munchen vind ik dat je een uur voor de finish line op weg naar huis nog moet wachten tot je bijna thuis bent. En op de heenweg duurt t zo lang voordat je echt op gang bent. Maar ieder z'n persoonlijke voorkeur natuurlijk! Nadeel aan VS overstappen is de immigratie die soms lang kan duren. Voordeel; zodra je op je eindbestemming aankomt sta je in no time buiten.
Ik vind overstappen in de VS persoonlijk prettiger, dan vlieg je tenminste de juiste richting op en heb je al groot deel gehad tijdens de overstap. Nadeel aan bijvoorbeeld Londen of Munchen vind ik dat je een uur voor de finish line op weg naar huis nog moet wachten tot je bijna thuis bent. En op de heenweg duurt t zo lang voordat je echt op gang bent. Maar ieder z'n persoonlijke voorkeur natuurlijk! Nadeel aan VS overstappen is de immigratie die soms lang kan duren. Voordeel; zodra je op je eindbestemming aankomt sta je in no time buiten.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben het plan opgevat om in juni 2018 te gaan roadtrippen van Las Vegas naar Seattle. Vertrek 3 juni, terugreis 27 juni. Deze data liggen redelijk vast i.v.m met reeds vastgelegde vrije dagen op werk, paar dagen beetje bijkomen van de jetlag na thuiskomst en de route van de reis die nu zo is dat we de populaire spots (LV, Yosemite) zoveel mogelijk ontwijken in de weekends. Vertrek zou nog kunnen schuiven naar 1 of 2 juni, maar dan zit je dus met dat weekendverhaal.
Als ik nu kijk naar tickets zie ik via KLM/Delta tickets voor rond de 680 euro pp vanaf Schiphol met vliegtijden die wij fijn vinden. Hoe groot is de kans dat dit nog heel erg veel goedkoper gaat worden? Is die kans er überhaupt met multicity tickets, deze locaties en een beperkte flexibiliteit van onze kant of kan ik gaan zitten wachten tot ik een ons weeg?
Als ik nu kijk naar tickets zie ik via KLM/Delta tickets voor rond de 680 euro pp vanaf Schiphol met vliegtijden die wij fijn vinden. Hoe groot is de kans dat dit nog heel erg veel goedkoper gaat worden? Is die kans er überhaupt met multicity tickets, deze locaties en een beperkte flexibiliteit van onze kant of kan ik gaan zitten wachten tot ik een ons weeg?

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Mjah Chell lees de discussie maar terug. Tis altijd wat koffiedik kijken en wat is heel veel goedkoper? Hoe flexibeler hoe goedkoper. Kun je ook vanaf Brussel of Düsseldorf vliegen en 1 of 2 dagen schuiven dan is de kans vele malen groter dat het goedkoper kan. Maar zelfs als je precies deze data aanhoudt met deze vliegvelden dan zou ik zeggen dat voor onder de 600 en zelfs onder de 550 euro zeer wel mogelijk is. Dat is een kwestie van afwachten tot de sales voorbij gaan komen en dan ook klaar zijn om gelijk toe te happen wanneer de sale is, het kan maar een uur of wat duren voor de sale weer voorbij is. Maar, disclaimer. Garantie tot eind van deze zin. Als je geen goedkopere tickets kan vinden dan die 680 euro dan kan ik d'r niks aan doen
. Belangrijkste blijft doe wat jij prettig vindt. Is het je de 680 waard en is het een goede vlucht met fijne tijden dan boek je. Ik denk dat je redelijk risicoloos kan wachten tot die sale. Komt die niet dan kun je altijd nog voor deze prijs gaan boeken zou ik verwachten.

89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik ga nog wel even op m'n handen zitten een poosje
Onder de 600 euro zou al heel fijn zijn, dat zijn toch weer wat euro's die aan wat leukers besteed kunnen worden. Ik vind het helemaal niet erg om me een beetje vast te bijten op die tickets, maar als het zinloos is dan is het zonde van de energie natuurlijk. Nou duurt het vrij lang tot ik een ons weeg, maar toch
Vliegen vanaf Brussel of Düsseldorf zou kunnen, maar zeker voor Düsseldorf geldt dan dat het wel echt flink moet schelen, want dat is 2,5 uur rijden voor ons (Rotterdam). Als ik nu zoek op tickets vanaf die luchthavens lijkt het geen voordeel op te leveren (fix duurder zelfs nu)

Vliegen vanaf Brussel of Düsseldorf zou kunnen, maar zeker voor Düsseldorf geldt dan dat het wel echt flink moet schelen, want dat is 2,5 uur rijden voor ons (Rotterdam). Als ik nu zoek op tickets vanaf die luchthavens lijkt het geen voordeel op te leveren (fix duurder zelfs nu)
-
- Amerikakenner
nee dat lijkt momenteel niet beter inderdaad om vanuit Düsseldorf te gaan. Ik zat voor de grap eens te kijken naar jouw vluchten. voordeel bij deze vluchten is dat het een rechtstreekse vlucht is vanuit seattle met delta, je kan zelfs savonds om 1800 vliegen. pretty sweet. dat zou een argument kunnen zijn om te zeggen ik grijp deze tickets al weet ik dat ze ws 100 euro de man goedkoper kunnen. want het is maar de vraag of precies deze tickets in de sale komen. maar net wat je zegt. voor dat geld kun je ook een hoop leuks doen. dusssss
.

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ja, die 18u directe vlucht vond ik dus ook direct heel fijn. En volgens Seatguru hebben die Airbus A330's een 2-4-2 seatplan en daar word ik ook best blij van. Mijn vriend is 1.94m en wil dus altijd graag aan het gangpad, waardoor ik in het midden eindig wat ik eigenlijk vreselijk vind.
-
- Amerikakenner
klopt. je kunt het ook zien op de delta site (je kunt dit voor deze prijs direct bij delta boeken, als je deze vluchten kiest zou ik zeker direct bij ze boeken). zon twee zitter is wel heel erg prettig. delta comfort is nog prettiger kwa beenruimte maar de prijs loopt dan helaas snel op
.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Snelle advies gevraagd tickets Los Angeles
hallo hallo,
Ik heb advies nodig over het volgende
Ik heb tickets gezien van Amsterdam naar Los Angeles en ik ben aan het twijfelen of ik ze ga boeken of niet.
Vertrek: 9 juli 2018 Britsch Airways (overstap Dublin)
Terug: 3 augustus 2018 Britsch Airways Iberia ( overstap Madrid)
Ik wil graag van jullie weten of de vliegtijd van 17 uur heenweg en 19 uur terugweg normaal is of te lang.
Overstap in Dublin 4.40 u.
kosten 603 euro pp.
We zijn een gezin van 4 personen.
Is dit een goede deal of kunnen we beter nog wachten.
Alle tips zijn welkom
Gr. Jp
Ik heb advies nodig over het volgende
Ik heb tickets gezien van Amsterdam naar Los Angeles en ik ben aan het twijfelen of ik ze ga boeken of niet.
Vertrek: 9 juli 2018 Britsch Airways (overstap Dublin)
Terug: 3 augustus 2018 Britsch Airways Iberia ( overstap Madrid)
Ik wil graag van jullie weten of de vliegtijd van 17 uur heenweg en 19 uur terugweg normaal is of te lang.
Overstap in Dublin 4.40 u.
kosten 603 euro pp.
We zijn een gezin van 4 personen.
Is dit een goede deal of kunnen we beter nog wachten.
Alle tips zijn welkom
Gr. Jp
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind dat persoonelijk een heel nette deal voor het hoogseizoen. De tijden zijn iets aan de lange kant, maar je hebt dan wel voldoende tijd om over te stappen - in Dublin ga je al door Immigrations, dus je kunt meteen weg na aankomst in de VS.
Maar lees dit topic eens door; het kan wellicht goedkoper. Hoe flexibel ben je, wil je nog wachten en aldoor blijven kijken, en het risico lopen dat het duurder wordt? Wil je niet liever rechtstreeks vliegen, wil je eventueel ook ergens anders starten?
Marianne
Maar lees dit topic eens door; het kan wellicht goedkoper. Hoe flexibel ben je, wil je nog wachten en aldoor blijven kijken, en het risico lopen dat het duurder wordt? Wil je niet liever rechtstreeks vliegen, wil je eventueel ook ergens anders starten?
Marianne
- sanook
- Amerika-expert
Daar zijn de meningen over verdeeld. Lees even een paar pagina's terug, dit onderwerp is tegenwoordig bijna dagelijks aan de orde in dit topic...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19868 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties