Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Air Canada (via Gate1) wijzigt vlucht: wat zijn mijn rechten?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Air Canada (via Gate1) wijzigt vlucht: wat zijn mijn rechten?

Bericht door Ing »

Ha allen, ik open dit topic omdat ik advies zoek en wellicht iemand van jullie hier wat meer over weet.

Ik heb eind augustus een vlucht geboekt (de bekende errorfare van Air Canada) naar LAX met Air Canada via Toronto vanaf Amsterdam. Ik heb geboekt via Gate1 met het zilverpakket (dus mogelijkheid tot bellen). Dit was wel tegen mijn principes, maar mijn vlucht kon ik alleen voor de spotprijs van 275 euro boeken via Gate1.

Ik kreeg een aantal dagen na het boeken een mailtje met een vluchtwijziging, maar dit was maar een kleine wijziging, namelijk een kwartier langer overstappen op de terugweg.

Dit was mijn vluchtschema:
wo 11/04 11:55u
Amsterdam (AMS) Schiphol
wo 11/04 14:15u
Toronto (YYZ) Pearson International
AC 825 (8u20m)

wo 11/04 18:55u
wo 11/04 21:27u
Los Angeles (LAX) International, CA
AC 793 (5u32m)

ma 23/04 11:50u
Los Angeles (LAX) International, CA
ma 23/04 19:18u
AC 792 (4u28m)

ma 23/04 20:45u
di 24/04 10:15u
Amsterdam (AMS) Schiphol
AC 824 (7u30m)

Ik keek echter vandaag even op de website van Air Canada en opeens zie ik dat mijn vlucht AMS - YYZ is veranderd van 11 april naar 10 april. Mijn 2e leg, van Toronto naar LAX is nog wel op 11 april. Dit zou dus betekenen dat ik dus 1 dag langer onderweg ben en ook een dag eerder moet vertrekken (wat niet kan ivm werk).

Het rare is dus, ik heb geen mailtje gehad over deze vluchtwijziging... De vluchtwijziging was wel zichtbaar op de site van Gate1 en AirCanada. De vlucht op 11 april is gewoon helemaal geschrapt uit de dienstregeling.

Ik gelijk met Gate1 gebeld en gevraagd naar alternatieven. Ze boden mij op zowel 10 als 11 april een alternatief met 2x overstappen ipv 1x overstappen. Die vrouw deed super nors en ik zei dat ik daar niet akkoord mee wilde gaan en dat ik graag een alternatief met 1 overstap zou willen. Zij gaf aan dat de maatschappij die niet had. Ik heb toen gemeld dat AirCanada in de Star Alliantie zit en dat ik dus een alternatief met United Airlines o.i.d. zou willen. Ze zei dat ze daarvoor contact moesten opnemen met de luchtvaartmaatschappij en dat Gate1 mij dan daarna gaat mailen met een alternatief... Dat is dus afwachten, alhoewel ik niet bepaald goede hoop heb.

Mijn vraag is: wat zijn mijn rechten nu? Qua omboeking? Ik ga er met de alternatieven flink op achteruit.
En hoe zit het met annuleren? Ik zou liever niet annuleren (want super goede prijs), maar ik wil ook niet 2x overstappen...

Ik baal nu dat ik via Gate1 heb geboekt, maar ik hoop dat de nationale luchtvaartmaatschappij van Canada mij in hun alliantie een alternatief kunnen bieden.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Air Canada (via Gate1) wijzigt vlucht: wat zijn mijn rechten?

Bericht door SuzieQ »

Ik zou voor die prijs mijn "verlies" nemen en 2x overstappen.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Altijd lastig. Hoe vervelend die 2 overstappen dan ook zijn, ze bieden je wel een alternatief.

Ik zou het even afwachten. Kan me overigens ook niet voorstellen dat die vluchttijden niet nogmaals gewijzigd gaan worden. Ik heb in 2010 met united iets van 11 wijzigien gehad in de maanden voor vertrek. Ik denk 50%-75% zonder mij te informeren, maar dat ik het zelf op de site zag staan.
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Ik ben alleen bang dat de overstappen hele krappe overstappen zijn (het alternatief dat ze me gaf kon ik later helemaal niet vinden op de website) en dat ik daarmee nog verder van huis ben (namelijk, niet in Toronto aankomen en dus mijn vlucht naar LA missen). Ik reis met mijn 65-jarige moeder die ik niet bepaald over het vliegveld zie rennen om het vliegtuig te halen..

Het gaat nu ook echt om een geschrapte vlucht op 11 april, ik vraag me af hoeveel een wijziging van tijden daar nog aan kan veranderen. Die vlucht moet terugkomen in het vluchtschema om weer een alternatief aan te kunnen bieden.

Overigens snap ik heus ook wel dat ik voor een spottarief heb geboekt,maar ik heb dit wel bewust met maar 1 overstap geboekt. Daarnaast, binnen de Star Alliantie zijn er nog een stuk meer vluchtmogelijkheden. Is dit niet de reden waarom die maatschappijen samen werken? Hoe vaak ik wel niet lees hier op het forum dat men een alternatief krijgt aangeboden binnen de alliantie. Ik hoop dus heel erg op een goed alternatief via de alliantie. Zou het nog zin hebben om zelf direct met Air Canada contact op te nemen?
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Heel vervelend dat je geen melding hiervan hebt gekregen. Je kunt het altijd proberen om zelf met Air Canada te bellen. Je moet net geluk hebben wie je aan de lijn krijgt, maar dat is overal helaas. Heb jezelf ook naar alternatieven gezocht in hun schema? Tja als er niks anders in zit dan zou ik ook die 2 overstappen nemen met die prijs wat je geboekt hebt hoe vervelend het dan ook is. Ik denk wel dat als je een aansluiting mist ivm krappe aansluittijden dat je dan wel via de alliantie wordt overgeboekt. Wij hebben dat bij BA een keer gehad en konden 1,5 uur later al mee met Virgin.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Deze reactie van Air Canada gekregen (was te verwachten..)

We sincerely apologize for the schedule change. A you booked through a third party, you would need to make any changes with them as they are the ones holding the waiver as you are entitled to one free change or a refund.

Ik heb inderdaad naar alternatieven gezocht in het schema van AC zelf en daar is inderdaad geen enkele mogelijkheid om met 1 overstap op 11 april in LA te komen vanaf Amsterdam, alleen met andere maatschappijen in de alliantie. Maar het alternatief dat ze mij boden met een extra overstap in Frankfurt is ook al met Lufthansa ipv Air Canada.. Probleem met die 2x overstappen is dat we redelijk laat in Toronto zijn en er niet meer veel alternatieven zijn naar LA die avond, alleen nog een om 20.05 (en onze vlucht zou die van 18.45 zijn). Dus dan sta je dus de hele nacht op Toronto.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Ing schreef: Ik gelijk met Gate1 gebeld en gevraagd naar alternatieven. Ze boden mij op zowel 10 als 11 april een alternatief met 2x overstappen ipv 1x overstappen. Die vrouw deed super nors en ik zei dat ik daar niet akkoord mee wilde gaan en dat ik graag een alternatief met 1 overstap zou willen. Zij gaf aan dat de maatschappij die niet had. Ik heb toen gemeld dat AirCanada in de Star Alliantie zit en dat ik dus een alternatief met United Airlines o.i.d. zou willen. Ze zei dat ze daarvoor contact moesten opnemen met de luchtvaartmaatschappij en dat Gate1 mij dan daarna gaat mailen met een alternatief... Dat is dus afwachten, alhoewel ik niet bepaald goede hoop heb.
Nooit "vragen" naar alternatieven, maar gewoon eerst zelf een alternatief zoeken en pas daarna bellen.

De schedule change policy van AC is:
ORDER OF SELECTING A FLIGHT FOR RE-PROTECTION
1. Air Canada and Air Canada Express™ and Air Canada rouge™
2. AC*/Star Alliance™ (AC marketed codeshare operated by a Star Alliance partner), except for
AC*/CA flights
3. Permitted carrier as per routing allowed in original ticketed fare rules
4. Pure Star Alliance (booked in lowest available booking code in the same cabin)
5. Pure OAL with interline e-ticket agreement (booked in lowest available booking code in the
same cabin)
Je origineel geboekte route vertrok om 11.55 en kwam aan om 21.27u. Reistijd 18 uur en 32 minuten.

Er is een route via FRA en YVR die niet veel langer is dan de origineel geboekte route. Vertrek 11.15 en aankomst 21.30. Totale reistijd 19:15. Slechts 43 minuten meer reistijd. Waarom is dat niet acceptabel?

Je zou als alternatief kunnen vragen dat pas na je originele vertrektijd (11.55u) vertrekt omdat je bijvoorbeeld echt niet eerder weg kunt. Dan zou de route via MUC en YYZ een optie zijn (vertrek 12.10, maar dan kom je later aan, totale reistijd 19:21, 49 minuten meer dan het origineel.

Je zou kunnen _vragen_ of wellicht de route UA947 naar IAD en dan de UA894 naar LAX een optie is. Met als argument de vertrektijd. Je gaat er dan wel fors op vooruit en komt ca 3,5 uur eerder aan. Maar het is sterk afhankelijk van de ticketcondities (is het een permitted carrier?). Sowieso zijn er prima alternatieven met AC operated vluchten.
Mijn vraag is: wat zijn mijn rechten nu? Qua omboeking? Ik ga er met de alternatieven flink op achteruit.
43 minuten meer reistijd op een trip van 18 uur en 32 minuten noem ik niet "flink op achteruit". Dat is nog geen 4% extra reistijd. Maar je kunt het altijd _vragen_. Je hebt voor wat betreft herroutering het recht op: "re-routing, under comparable transport conditions, to their
final destination at the earliest opportunity;"

Ik denk dat minder dan 4% extra reistijd en een extra connectie echt wel stand houden als "comparable conditions". Geen idee of er al jurispredentie over is.
En hoe zit het met annuleren? Ik zou liever niet annuleren (want super goede prijs), maar ik wil ook niet 2x overstappen...
Er is sprake van een cancellation door de airline. Conform EU261 mag je dan cancellen en dan krijg je een volledige refund. Maar ik zie het probleem van die extra connectie niet. Als je er nu veel extra reistijd door zou hebben, oke, maar dat is niet het geval. Je had al een erg lange route naar LA, en het alternatief is niet veel langer.
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Dank iedereen voor de adviezen en reacties!

Ik maak uit jullie berichten op dat ik eigenlijk gewoon de 2 overstappen moet slikken.
Ik begin hier nu ook wel in te komen, maar ik vind dit erg jammer, want ik heb wel echt bewust gekozen voor 1 overstap. Dit was dan wellicht een lange overstap, maar ik zit zelf liever 4 uur op Toronto beetje wat te eten, boekje te lezen en mijzelf te kunnen bewegen/lopen, dan dat ik een extra 2 uur in een vliegtuig zit. Extra spanning voor het wel of niet halen van je connectie etc. etc. Daar komt bij dat ik met mijn moeder vlieg, die is inmiddels al wel op leeftijd en je rent met haar niet zo makkelijk een vliegveld over voor het halen van je vlucht.
43 minuten meer reistijd op een trip van 18 uur en 32 minuten noem ik niet "flink op achteruit".
Roel, eens als je het op deze manier stelt, maar niet eens als die 18 uur en 32 minuten 2 overstappen behelzen i.p.v. 1. Ik zou zelf nooit bewust hebben gekozen voor een alternatief met 2 keer overstappen, dus ja, ik vind het er op achteruit gaan.
Nooit "vragen" naar alternatieven, maar gewoon eerst zelf een alternatief zoeken en pas daarna bellen.
Ik had een hele rits alternatieven klaar liggen, maar ik kwam er niet tussen bij die vrouw. Ze gaf me de kans niet om de alternatieven door te geven, ze ging direct door op 'dan krijg je antwoord per mail'.

Roelb: dank voor alle informatie. Ik heb nu een nette, vriendelijke, vragende mail gestuurd naar Gate1 met de vraag of er alternatieven zijn met 1 overstap en anders dat ik op papier zou willen zien wat de route zou zijn binnen de opties van Air Canada met 2 overstappen. Ze had het namelijk echt over een Frankfurt en dan Toronto combinatie, maar de tijden komen niet overeen met wat ik verder zie aan opties.
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Is het anders nog een idee om voor je moeder assistentie aan te vragen? Dan pikken ze jullie of met een karretje of per rolstoel op......
Wellicht prettiger voor haar en jou?
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Ing schreef:Dank iedereen voor de adviezen en reacties!

Ik maak uit jullie berichten op dat ik eigenlijk gewoon de 2 overstappen moet slikken.
Ik begin hier nu ook wel in te komen, maar ik vind dit erg jammer, want ik heb wel echt bewust gekozen voor 1 overstap. Dit was dan wellicht een lange overstap, maar ik zit zelf liever 4 uur op Toronto beetje wat te eten, boekje te lezen en mijzelf te kunnen bewegen/lopen, dan dat ik een extra 2 uur in een vliegtuig zit. Extra spanning voor het wel of niet halen van je connectie etc. etc. Daar komt bij dat ik met mijn moeder vlieg, die is inmiddels al wel op leeftijd en je rent met haar niet zo makkelijk een vliegveld over voor het halen van je vlucht.
Er is een route die net zo lang is als je origineel geboekte route:

AC9072 11:15 AMS - 12:20 FRA A320 Operated by Lufthansa
AC9105 14:10 FRA - 16:30 YYZ B744 Operated by Lufthansa
AC793 18:45 YYZ - 20:48 LAX B787-9

Totaal 18 uur, 33 minuten (1 minuut langer dan je originele trip). Vertrek iets eerder, aankomst ook wat eerder. Je vliegt met Lufthansa tot en met Toronto.

Van rennen is echt geen sprake. Je hebt 1 uur en 50 minuten in Frankfurt. Je moet van A naar B. Dat is ongeveer 15 minuten wandelen van de verste gate in A naar de verste gate in B, langs winkeltjes en restaurantjes. Tussen A1 en B1 (de gates die het dichst bij het terminalgebouw zitten) is het 4 minuten wandelen. Er is ook een tunnel tussen A en B, dat maakt het korter. Gewoon bordjes volgen, loop je vanzelf de kortste route. Je hoeft er verder niets te doen (behalve langs de grens, je gaat immers Schengen gebied uit, maar dat is een kwestie van je paspoort laten zien. Die controle zit dacht ik aan het begin van de B gates, maar FRA is alweer een tijdje geleden voor mij). Je bagage zie je niet. Het is puur wandelen van de ene gate naar de andere. Je kunt inderdaad assistentie vragen voor je moeder, dan wordt je gebracht maar zit je dus daarna anderhalf uur bij de gate te wachten.

Je hebt vervolgens 2 uur en 15 minuten in Toronto. Ook dat is echt ruim voldoende. Daar ga je opnieuw door security en daarna door US immigrations. Dat is precies hetzelfde als in je originele route. Bij aankomst op LAX kom je binnen als domestic vlucht en loop je dus meteen door naar de bagageband en naar buiten.
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Dank Roel,

Als het inderdaad deze route is, is het zeer te overzien. 2 uur vind ik altijd een prettige overstaptijd, je hoeft niet te rennen, maar je hebt ook tijd om nog wat te eten en te drinken en wat rond te lopen. Alleen als er iets misgaat, kan het onprettig en rennen worden, maar die kans houd je altijd. Ook bij een lange lay-over. Ik wacht eerst even het aanbod van Gate1 per mail af deze week en anders bel ik volgende week dat ik dit alternatief wil met 2x overstappen in FRA en YYZ. En dan maar hopen dat ze het niet weer allemaal drastisch gaan wijzigen. Wanneer liggen de vluchtschema's voor april ongeveer zo goed als vast? Bedankt, ik ben weer wat gerust gesteld.

Is er iets van een website waar je precies kan zien welke vluchtopties er allemaal zijn? Of doe je dit gewoon met Google Flights of eigen website? Want ik kom steeds weer andere verbindingen, tijden en opties tegen als ik via die kanalen zoek.

Vreemd trouwens: je gaat niet door de Canadese immigratie, maar je moet wel een ETA aanvragen..
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Ik gebruik ITA in combinatie met wat extra scripts.

Maar in dit geval kun je het beste gewoon op aircanada.com zoeken. Krijg je ook alleen maar de routes die Air Canada zelf verkoopt, met een AC vluchtnummer (al dan niet uitgevoerd door een andere airline). Dat zijn de routes die dus als eerste alternatief bij een schedule change in aanmerking komen.

Zodra Air Canada moet gaan boeken op UA of LH vluchtnummers treden ze in feite op als travel agent en moeten ze dus ook 1-op-1 geld gaan betalen aan de uitvoerende airline voor jouw stoel. Dat doen ze natuurlijk alleen maar als het niet anders kan. En ik kan me echt goed voorstellen dat AC dat in dit geval weigert, omdat er routes zijn die echt een prima alternatief zijn, dus zelfs (op 1 minuut na) binnen dezelfde totale reistijd.
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Ahaa, check! Dit verschil wist ik niet. Dat je dus binnen de alliantie code shares heb die dan dus op de eigen websites wel worden verkocht en dus vluchten hebt zonder, maar wel dus binnen de alliantie vallen. Die ene optie van Lufthansa is dus met een codeshare en daarom wel een optie...

Ik heb het idee dat de andere maatschappijen binnen de alliantie veel meer aan codeshare doen dan Air Canada. Als ik bij United kijk, worden er ook een heleboel vluchten aangeboden die dan uiteindelijk worden uitgevoerd door Lufthansa of Swiss. En via al die brokers worden er helemaal een hoop combinaties aangeboden... Ik vond bijvoorbeeld bij schipholtickets mijn eigen terugvlucht met AC en een heenvlucht met Swiss en dan beiden volgens Schipholtickets onder een soort Unitedvlag.

Toch vreemd, ik weet wel dat ik de volgende keer weer gewoon boek bij de maatschappij zelf (alhoewel.. ik heb nog steeds geen spijt van mijn prijsje en die was toch echt niet bij AC boekbaar).

Zo leer je nog eens wat.. :wink: :roll:
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Klopt. Het is altijd goed om bij het boeken van een ticket na te denken over meer dan alleen de prijs.

What if...

1. er een misconnect op de heenweg ontstaat door vertraging of uitval. Vanuit de hub van een amerikaanse airline zijn er vaak nog genoeg mogelijkheden om dezelfde dag op je bestemming te komen. Vanuit een europese luchthaven niet. Dus reis je via een connectie in Europa, besef je dan dat uitval of vertraging van die eerste vlucht grote gevolgen kan hebben voor je reisschema, vaak veel meer impact dan een misconnect in de US.

2. er een schedule change is waardoor een misconnect ontstaat of je route ongunstig wordt (lange connecties, etc).
Hoe goed zijn je opties dan? Hierbij geldt in het algemeen:
+ Direct bij een airline beter dan via een (O)TA. Als je een goede, old-fashioned TA (travel agent) hebt kan dat anders liggen, maar goed, die kost ook geld;
+ Bij de ene airline ook beter dan bij een ander. Doordat men meer toestaat, of doordat er een uitgebreider netwerk is met meer alternatieven;
+ Zelf het gewenste alternatief zoeken, daarna bellen (niet mailen oid). Vriendelijkheid koopt dan ook het meest;
+ Heb je status bij een airline? Dan opent dat in zo'n geval vaak ook nog extra deuren omdat je kunt bellen naar een apart nummer met agents die vaak net wat sneller mogen of willen afwijken van de regels;

3. je eigen plannen wijzigen - wat zijn de change fees en wat zijn de refund voorwaarden bij schedule changes (als je die wilt gebruiken om gratis te cancellen.

En dan is mijn motto altijd: liever een paar tientjes meer dan gedoe als er een keer iets niet loopt zoals gepland. Schedule changes komen echt bij elke airline voor, zeker als je wat verder vooraf boekt. En plannen wijzigen ook soms.
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

1. er een misconnect op de heenweg ontstaat door vertraging of uitval. Vanuit de hub van een amerikaanse airline zijn er vaak nog genoeg mogelijkheden om dezelfde dag op je bestemming te komen. Vanuit een europese luchthaven niet. Dus reis je via een connectie in Europa, besef je dan dat uitval of vertraging van die eerste vlucht grote gevolgen kan hebben voor je reisschema, vaak veel meer impact dan een misconnect in de US.
Ja, dat is sowieso iets wat ik überhaupt prettiger vind, een overstap in de US. Voor mijn eventuele nieuwe vluchtschema dus ongunstig; want eerst naar Frankfurt vliegen. Kun jij met die ITA matrix en scripts kijken hoeveel opties er nog zijn, mocht ik mijn verbinding in Frankfurt niet halen?

Had al wel gezien dat er nog 1 vlucht met Air Canada vanaf Toronto vliegt naar LA, ruim een uur na mijn geplande vlucht. Daarna moet ik wachten tot de volgende ochtend.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Je hebt een enorm ruime connectie in FRA met dat schema. Niets aan de hand dus, daar zou ik me echt geen zorgen over maken.

En mocht die vlucht om wat voor reden dan ook uitvallen (weet ik veel, een storm op Schiphol ofzo), dan kun je altijd op dat moment nog opteren voor de directere route met United van 12 uur. Er zullen geen massa's mensen op die route vliegen die door gaan naar de US dus je hoeft ook niet vechten om een plekje.

Voor de volgende keer: vanaf Schiphol heb je gewoon veel meer mogelijkheden en over het algemeen betere routes als je bij Skyteam boekt. Niet altijd het goedkoopst, maarja..
Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Carolena »

Had onze Miami tickets ook via Gate1 geboekt en iets gelijkaardigs voorgehad (overstap was ineens herleid naar 25min ofzo!).
Idd ook niet direct een mail van Gate1, dus zelf onderzoek gedaan naar connecting flights die bij de onze pasten (zelfde airline) en ze dan gecontacteerd via messenger (ik denk via tix.nl) en dan kreeg ik direct antwoord en de bevestiging dat ze de vluchten voor ons zouden aanpassen.
Hun uitleg dat ik nog geen mail had gehad, was dat het nog ver in de toekomst was en ze eerst de dringende zaken afhandelen.. maar door mijn messengerberichtje, is het allemaal wel wat versneld gegaan! En alles ook goed gekomen!
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Dankje voor de tip Carolena!

Ik neem dus aan dat dit Tix messenger is geweest, want Gate1 heeft geen FB pagina (of enigzins normale communicatie haha). En weer 2 uur in de belwachtrij heb ik ook weinig trek in haha.
Carolena
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Carolena »

Ja, idd messenger van tix! Ik kon ze zelfs niet bellen omdat ik die optie niet had bijgeboekt. Enkel contact via mail. Maar lang leve de social media!
Via het forum hier had ik zelf linked in gegevens van de manager enzo (voor moest het nodig geweest zijn) :D
Ing
Amerikakenner

Bericht door Ing »

Via messenger van Tix binnen 1 dag reactie met het 'gewenste' alternatief via Frankfurt. Ze konden me niks met 1 overstap aanbieden, maar dus wel de vlucht die Roelb ook al had aangegeven:

AC9072 11:15 AMS - 12:20 FRA A320 Operated by Lufthansa
AC9105 14:10 FRA - 16:30 YYZ B744 Operated by Lufthansa
AC793 18:45 YYZ - 20:48 LAX B787-9

Helaas dus 2 overstappen, maar niet substantieel langer onderweg. Moet maar in gedachten houden dat ik voor 275 euro in LA zit..

En nu afwachten of er niet weer een vluchtwijziging komt, haha.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer