Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5

Bericht door frouke »

Klinkt idd wel mooi ja om rechtstreeks te vliegen voor zo'n prijs :wink: Zelf hoop ik ook op een prijs tussen 500 a 600 euro pp. De vorige keren heb ik onze tickets halverwege oktober/november geboekt. Nog eventjes afwachten mss... Het valt mij ook op dat de 'goedkopere' prijzen meestal bij luchtvaartmaatschappijen zijn die niet zo goed scoren volgens vele beoordelingsites.... Ik hoop eigenlijk stiekem om voor een 'prijsje' met Delta/KLM te vliegen want dat is ons vorige keer héééél goed bevallen! :thumbup:

Groetjes, Frouke
Yass
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Yass »

Interessante prijzen Brussel Vancouver juli met KLM, delta en Lufthansa. Gespot via momondo
2012 NY
2017 Zuid-West
2018 Noord -West

roadtripsmetkids.wordpress.com
marh
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door marh »

Bedankt voor de tip! Ga ook Atlanta aan lijstje toevoegen :thumbup:
Careca
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Careca »

Vlucht geboekt van Brussel naar Vancouver met 1 tussenstop in Frankfurt (Momondo->tix.be)€465 in juli 2018. Zeer mooie vlieguren. Helemaal klaar voor!
2009 New York - 2011 Roadtrip Florida - 2013 Kansas/Missouri - 2013 Roadtrip Oostkust
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Even gewikt en gewogen en toch maar voor Dusseldorf-New York gekozen met Lufthansa. 2600 Euro voor twee personen.
pevadijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door pevadijk »

Toch maar geboekt Amsterdam-Munchen-LAX, 24 Juli 2018 voor 690pp via Exit Reizen bij Lufthansa met mooie tijden, dus wij zijn happy :-)
Misschien 'straks' nog wel betere prijzen, maar ik had mezelf 'minder dan 700pp' als doel gesteld en dat is gelukt!
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Hard Rock Cafe. schreef:Even gewikt en gewogen en toch maar voor Dusseldorf-New York gekozen met Lufthansa. 2600 Euro voor twee personen.
1300 euro per persoon :shock:

Gr.
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Hard Rock Cafe. schreef:Even gewikt en gewogen en toch maar voor Dusseldorf-New York gekozen met Lufthansa. 2600 Euro voor twee personen.
Prima voor business class!
Afbeelding
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Niks business class maar wel iets "luxere "stoelen. :(
@ Reny. We vonden de prijs ook buitensporig maar op een gegeven moment gaat leeftijd voor geld. :D
Düsseldorf is nu een maal voor ons de meest makkelijke opstapplaats. Misschien volgend jaar wel met Eurowings
Stiek
Amerikafan

Bericht door Stiek »

Tickets geboekt voor Amsterdam - Orlando augustus 2018
2320€ voor 4 personen.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

In april met zn vieren van Brussel naar Vancouver. Voor 12 dagen inclusief huurauto (MPV) voor €2.285,-. Rechtstreeks bij Lufthansa.
Stiek
Amerikafan

Bericht door Stiek »

Stiek schreef:Tickets geboekt voor Amsterdam - Orlando augustus 2018
2320€ voor 4 personen.

Heen: overstappen in Gatwick.
Terug: overstappen in Philadelphia.

had 180euro goedkoper ook gevonden, maar dan was het op de heenweg ook overstappen in Philadelphia, maar 2h overstaptijd vond ik te crap.
D-e-n
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door D-e-n »

Ik zit nu een beetje te spelen met tijden en bestemmingen voor onze trip naar Los Angeles en Las Vegas (of San Francisco). Bedoeling is uiteindelijk om tot een gunstige prijs te komen met bijvoorbeeld een leuke (langere) tussenstop in New York.

Mijn vraag betreft Exit reizen. Zij hebben ook een zoekmachine voor multi city vluchten maar heeft één van jullie een idee op basis van waarvan zij de prijzen bepalen? Ik zag nu bijvoorbeeld een route AMS-EWR/EWR-LAS/LAX-AMS via United airlines die ik voor die prijs (twee personen eind augustus voor 1500e) niet kan samenstellen bij de airline zelf.
FlyingKat
Amerika-ontdekker

Bericht door FlyingKat »

Icelandair is nog steeds bijna de helft gekoper dan andere tickets AMS-PIT/CLE in augustus 2018. Ik zit toch een beetje met de overstap op KEF in de maag. Icelandair zit in elk geval in een alliantie, maar echt spectaculair ziet dat er niet uit, in elk geval weinig helpful als je op KEF blijft steken, lijkt mij. Klopt dat?
Emootje
Amerikafan

Bericht door Emootje »

Ik probeer een pakketreis te boeken bij Expedia voor Las Vegas voor juli/augustus 2018 (laatste 3 nachten Desert Rose Resort) maar op de een of andere manier lukt dat niet. Creditcardfirma gebeld, Expedia gebeld... Geen succes. Ik heb eigenlijk nu niet veel vertrouwen meer in Expedia en ben dus op zoek naar iets alternatiefs. Vliegen doen we het liefst met KLM/Delta; wel prijzig maar we willen best iets meer betalen. Pakketreis scheelde bijna 300 euro op los boeken.
Heeft/weet iemand misschien een alternatief? Reisdata 24/7-15/8, vertrek vanaf Schiphol.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Wat is het probleem?
Afbeelding
Emootje
Amerikafan

Bericht door Emootje »

Probleem, probleem... Los is het pak 'm beet zo'n 300 euro duurder. Dus het zou mooi zijn als er iets is a la Expedia waar je zo'n pakketreis (vlucht+hotel) kunt doen. In het uiterste geval boek ik het wel gewoon los maar voor 300 euro kun je toch weer een paar dagen eten zeg maar.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Ik denk dat Division wilde weten waarom het boeken via Expedia niet gelukt is...
Emootje
Amerikafan

Bericht door Emootje »

Ah, zo. Las hem verkeerd. Dacht eerst dat er onvoldoende limiet op de creditcard zat maar dat is niet zo (heb even gebeld). De dame van de creditcardfirma dacht dat er misschien iets niet helemaal correct stond, alles moet hetzelfde zijn als op de creditcard zeg maar.
Toen gebeld met Expedia, die dame zei dat het wellicht lag aan het feit dat de prijzen nog niet vast staan en dat hij het daarom niet doet.
Even de cookies resetten en weer proberen. Helaas, geen resultaat. Krijg de melding dat ze de boeking niet kunnen afronden, en dat ik het later nog een keer moet proberen.
Even googlen heeft ook niet het gewenste resultaat: van alle negatieve reacties over Expedia word ik ook niet vrolijker zeg maar. :P
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Ik heb diverse keren een 'pakketreis' geboekt via Expedia en ben daar altijd tevreden over geweest.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer