Lijkt mij niet te duur. Zitten de overnachtingen in LV er ook bij? Je komt tenslotte wel een paar nachtjes te tekort met 12 nachten camper. Anders komt de prijs voor die nachten er ook nog bij en da's in de weekenden als ik het goed heb.
Maar...wij kunnen veel vinden. De prijs is goed als jij het ervoor over hebt hè?
Ik denk dat de prijs niet slecht is, maar je kunt het zelf eens bekijken door eens na te gaan wat je voor een vliegticket kwijt bent in die periode en hoeveel er dan overblijft voor de camperhuur. Als de camper geen must is (ga eens na in hoeverre kamperen in die periode prettig is) kun je dan ook zien of je voor dat geld ook hotels + auto kunt boeken.
Wat voor rondje zou je willen maken? Ik denk dat je snel boven 1500 mijl zit. wat zijn dan de extra kosten per mijl als j er boven komt?
Wij hadden graag eens een betaalbare campertrip willen maken met onze 2 kids.
Een mogelijke route zou zijn : LV - GC - Mesa Verde - Moab - Bryce - Valley of Fire- Red Rock - LV
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.