Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7
Waar halen jullie de auto dan op in las vegas? Hertz heeft bijna 30 verschillende ophaalpunten in las vegas zie ik.. er zit ook nog eens een behoorlijk prijsverschil in.
De goedkoopste bij hertz is bij t marriot hotel, maar dit is volgens google maps nog 24 km vanaf de strip!
Wij zitten te twijfelen om de auto gelijk op het vliegveld op te halen (we blijven 3 nachten in las vegas) of pas als we aan onze rondreis gaan beginnen.. scheelt wel 3 dagen autohuur maar we moeten anders met een taxi (duur?) of busje van t vliegveld naar t hotel te komen..
De goedkoopste bij hertz is bij t marriot hotel, maar dit is volgens google maps nog 24 km vanaf de strip!
Wij zitten te twijfelen om de auto gelijk op het vliegveld op te halen (we blijven 3 nachten in las vegas) of pas als we aan onze rondreis gaan beginnen.. scheelt wel 3 dagen autohuur maar we moeten anders met een taxi (duur?) of busje van t vliegveld naar t hotel te komen..
2015 - Rondreis West USA
2017 - Rondreis Indonesië
2018 - One Way Las Vegas - San Francisco
2017 - Rondreis Indonesië
2018 - One Way Las Vegas - San Francisco
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij halen die op de luchthaven direct op zodat we de dag nadien vroeg kunnen vertrekken... Als je eerst 3 dagen in Vegas blijft zou ik die inderdaad pas ophalen bij aanvang van je rondreis, parkeerkosten kunnen nogal behoorlijk oplopen en je spaart 3 huurdagen uit.
Biedt je hotel geen shuttleservice aan? Anders met de taxi of uber...
Biedt je hotel geen shuttleservice aan? Anders met de taxi of uber...
Meteen ophalen.
Een auto is in Vegas ook handig.
Een auto is in Vegas ook handig.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zou adviseren om de auto gelijk op te halen. In Las Vegas zo veel makkelijker om een auto te hebben. Sowieso is de VS gemaakt voor autorijders.Zidmar schreef:Waar halen jullie de auto dan op in las vegas? Hertz heeft bijna 30 verschillende ophaalpunten in las vegas zie ik.. er zit ook nog eens een behoorlijk prijsverschil in.
De parkeerkosten die in een andere reactie genoemd wordt wegen niet op tegen het gemak wat je ervan hebt. Daarnaast kan je in de korte tijd dat je er bent veel meer doen dan dat je moet gaan staan wachten op een bus oid.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
ook juist geboekt in Phoenix voor 18 dagen in september.
Een P6 (Luxe Full SUV) via autoeurope.nl bij Hertz.
Dit voor 988 euro.
Zeker van profiteren.
Een P6 is normaal een cadillac Escalate
Alleen geen extra rijder kunnen selecteren.
Nu nog 9 maand wachten.
Peter
Een P6 (Luxe Full SUV) via autoeurope.nl bij Hertz.
Dit voor 988 euro.
Zeker van profiteren.
Een P6 is normaal een cadillac Escalate

Alleen geen extra rijder kunnen selecteren.
Nu nog 9 maand wachten.
Peter
2019 : Namibië
2018 : Corsica (na weigering Usa)
2017: Ijsland
2016 : Zuid-Afrika
2015 : Noord-Amerika
2014 : Sri Lanka
....
2018 : Corsica (na weigering Usa)
2017: Ijsland
2016 : Zuid-Afrika
2015 : Noord-Amerika
2014 : Sri Lanka
....
Ik wil de huurauto gaan boeken bij alamo.co.uk/brits. Zit alleen met het volgende: Ik ben 26, mijn vriend is 22. We moeten dus underage fee betalen. Op de Nederlandse site van alamo kun je gewoon een gold underage pakket nemen. Bij de site waar ik wil boeken moet je echt de leeftijd invullen en dan berekent ie wel/geen underage fee. Ik zou dan dus moeten boeken op de gegevens van mijn vriend, maar hij heeft geen creditcard op zijn naam. Ik ben dan wel de additional driver met de creditcard op mijn naam. Is het een probleem dat de ingevulde 'first driver' geen creditcard op zijn naam heeft, maar de additional driver wel? De additional driver moet trouwens 25 of ouder zijn, dus hij moet wel de eerste driver zijn.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
CC moet op primary driver volgens mij.
Zet gewoon je leeftijd lager.
Zet gewoon je leeftijd lager.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Ik heb het inmiddels inderdaad gevonden. Creditcard moet wel op naam van de eerste driver staan. Probleem is dat ik niet de eerste driver kan zijn omdat de additional driver ouder dan 25 moet zijn en hij dat niet is. We hebben nu een creditcard op zijn naam aangevraagd, aangezien we toch nog een 'reserve' creditcard wilden aanvragen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden afgelopen zomer ook een underage driver - onze dochter - en dus de autohuur op haar naam gezet. Sowieso verstandig om voor je vriend ook een cc aan te vragen.
Marianne
Marianne
Waar hadden jullie geboekt Marianne? Wij hadden afgelopen jaar via alamo.nl gedaan en toen wel gewoon op mijn naam en dan het gold underage pakket zodat mijn vriend ook kon rijden. Dat was verder geen probleem. Alleen die constructie lukt dus niet via alamo.co.uk/brits.
Maar het is inderdaad sowieso handig om op zijn naam een creditcard te hebben.
Maar het is inderdaad sowieso handig om op zijn naam een creditcard te hebben.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden via http://www.usareisen.de geboekt.
Het was daar goedkoper om op haar naam een underage pakket te huren dan op die van een van ons en dan een additional underage driver erbij te nemen.
Marianne
Het was daar goedkoper om op haar naam een underage pakket te huren dan op die van een van ons en dan een additional underage driver erbij te nemen.
Marianne
Moet je bij usareisen meteen betalen? Gratis annulatie, dat begrijp ik nog met mijn Duits... ik vind het niet meteen...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet het niet meer. Dat zou ik even na moeten kijken. Je kunt ook de Engelstalige site bekijken; www.drive-usa.de.
Marianne
Marianne
Dat is handig! Dank je, ik had niet door dat er een Engelstalige versie was.
Alamo is de goedkoopste optie in onze huurperiode maar als je via usareisen boekt, kan je dan nog steeds skip the counter selecteren?
Alamo is de goedkoopste optie in onze huurperiode maar als je via usareisen boekt, kan je dan nog steeds skip the counter selecteren?
Ik vrees dat we het met de midsize SUV die we geboekt hebben gaan moeten doen. We hebben onze vliegtickets en auto in november bij Connections geboekt en ik zie nu dat de prijzen van de huurwagens intussen x 2.5 zijn vergeleken met wanneer wij geboekt hebben! Is dat normaal??PeterVH72 schreef:Bedankt voor de antwoorden. Ik begin toch ook te vermoeden dat we een groter model gaan moeten huren!laanvdj schreef:Wij hebben normaal altijd een midsize suv met ons tweetjes, vaak een ford escape. Dit is voor ons genoeg maar we hebben dan al bagage op de achterbank liggen. Ik zou met 3 personen voor groter gaan, zeker als je een rondreis maakt en dus veel in de auto zit.
Welk model zouden jullie dan aanraden? We zouden graag hoog zitten...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Jip! Skip the counter regel je op de site van Alamo met je reserveringsnummer._lotte_ schreef:Dat is handig! Dank je, ik had niet door dat er een Engelstalige versie was.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik weet niet wat je geboekt hebt, voor welke periode en voor welk bedrag. Maar kijken op autoeurope.nl. Die hebben op dit moment hele scherpe aanbiedingen!PeterVH72 schreef:Ik vrees dat we het met de midsize SUV die we geboekt hebben gaan moeten doen. We hebben onze vliegtickets en auto in november bij Connections geboekt en ik zie nu dat de prijzen van de huurwagens intussen x 2.5 zijn vergeleken met wanneer wij geboekt hebben! Is dat normaal??PeterVH72 schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Ik begin toch ook te vermoeden dat we een groter model gaan moeten huren!
Welk model zouden jullie dan aanraden? We zouden graag hoog zitten...
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Als ik kijk voor een huurauto in juli bij autoeurope.nl dan komt een SUV kia sorento (is dit een standard SUV?) bij europecar voordelig uit, maar wat is dat voor verhuurder europecar?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
@petervh72, kijk eens of connections niets voor je kan doen? En kun je niet kosteloos annuleren ?
Kia Sorento is bij de meeste verhuurders een midsize/intermediate SUV, Europcar heet in de US Advantage.pumi1000 schreef: SUV kia sorento (is dit een standard SUV?) bij europecar voordelig uit, maar wat is dat voor verhuurder europecar?
Wij hebben vorig jaar in Miami een Standard SUV via Advantage gehuurd en dat is ons prima bevallen. We hadden geen vrije keus dus we kregen een auto toegewezen, werden netjes en supersnel geholpen en kregen een bijna nieuwe Hyundai Santa Fe mee met nog geen 5000 mijl op de teller.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20559 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties