Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Transport vliegveld SF naar Fisherman W.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Transport vliegveld SF naar Fisherman W.
We zijn de laatste dingen aan het regelen voor de reis in april. Het vervoer in Amerika zelf.
Is het verstandig om luchthavenvervoer al te reserveren (55 euro)?
Of is het veel goedkoper om op het vliegveld een taxi aan te houden?
Verder zitten wij te overwegen om Early Bird (vervoer naar de camper en bij inleveren camper vervoer naar het vliegveld) te nemen wat behoorlijk prijzig is (320 euro). Of is dat onzin en is het makkelijk ter plekke te regelen? We horen graag tips!
Is het verstandig om luchthavenvervoer al te reserveren (55 euro)?
Of is het veel goedkoper om op het vliegveld een taxi aan te houden?
Verder zitten wij te overwegen om Early Bird (vervoer naar de camper en bij inleveren camper vervoer naar het vliegveld) te nemen wat behoorlijk prijzig is (320 euro). Of is dat onzin en is het makkelijk ter plekke te regelen? We horen graag tips!
Re: Transport vliegveld SF naar Fisherman W.
Voor dat laatste is het misschien slim om gewoon een dagje een auto te huren?
Voor het eerste: goedkoopste optie is om de BART te nemen en voor het laatste stukje een Uber. Iets duurder is een Uber vanaf het vliegveld. Taxi's zou ik niet doen, is vele malen duurder.
Voor het eerste: goedkoopste optie is om de BART te nemen en voor het laatste stukje een Uber. Iets duurder is een Uber vanaf het vliegveld. Taxi's zou ik niet doen, is vele malen duurder.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Afgelopen jaar 2 maal een taxi genomen vanaf het vliegveld naar Union Square en beide keren tussen de 40 en 50 incl tip betaald.
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wat ook nog kan is een deeltaxi/shuttle nemen vanaf het vliegveld. Dat kost zo'n 15 dollar per persoon geloof ik. Eenvoudig op het vliegveld zelf te regelen. Als je met één of twee man bent is het ongetwijfeld voordeliger dan een taxi.
Uber of combinatie Uber+BART kan ook. Persoonlijk vind ik het met bagage prettiger om direct van het vliegveld naar het hotel te gaan (en dus niet eerst een stuk met openbaar vervoer).
Uber of combinatie Uber+BART kan ook. Persoonlijk vind ik het met bagage prettiger om direct van het vliegveld naar het hotel te gaan (en dus niet eerst een stuk met openbaar vervoer).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht