van 20 juli tot 9 augustus....heb niet goedkoper gezien dan 1800 euro.....DOE ik iets fout? Zie allemaal van die droomprijzen voorbij komen hier .... :

Normaal boek ik via rentalcars.com voor de Andere vakanties ....
@RoelB Het enige verschil is dat de prepay deze morgen geboekt werd, en postpay rond 16h30 deze namiddag. Heb ook nog eens gekeken en postpay is nu inderdaad 150 euro goedkoper dan deze morgen en dus even duur als postpayDe postpaid reservering zou niet goedkoper moeten zijn, maar dezelfde prijs. Heb je wel hetzelfde pakket oid?
Bedankt voor de tip Roel maar dat vind ik allemaal veel te omslachtig. Op zo'n reis.....wat spaar je je dan uit? Een paar tientjes misschien?roelb schreef:Bij Alamo krijg je in Florida (ik vermoed dat het daarom gaat) geen transponder oid mee. Er wordt gebruik gemaakt van "toll-by-plate". Het is overigens veel slimmer om zelf gewoon een transponder te kopen, elke Public verkoopt die bij de infobalie. $20 voor de portable (net zo duur als de $19.75 fee die Alamo je gaat aanrekenen). De transponder kun je na aankoop direct online activeren en er saldo op storten per credit card. Resterend saldo kun je na je vakantie weer terug laten storten op je kaart en de transponder neem je vervolgens weer mee naar huis (zit vast met zuignapjes). Je kunt hem dan een volgende trip weer meenemen of hem verkopen of uitlenen.
Ik heb ook wel intresse voor de hertz site. Staat hij ergens in dit topic?BorL schreef:Roelb, via welke Hertz site? Op de.nl kom ik voor onze periode (1 tm 29 juni ATL - SD) op 14400,00 euro uit
Pfff, even gekeken maar gelukkig is "onze" auto via deze link duurderleonl schreef:Als jullie gebruik willen maken van de Duitse Alamo met korting, dan kun je ook kiezen voor deze link, dan heb je nóg meer korting;
Ik heb even voor je gekeken maar het Gold Tarif (dat ik altijd boek) kom je uit op 1130 euro, niet voordelig dus.pumi1000 schreef:maar ik zie ze ook niet voor juli op LAX......kunnen jullie ze wel vinden dan? Heb de link van Reny geprobeerd en Hertz gekeken. Liefst zou ik ook Alamo hebben ( eigen keuze auto)
Data 6 juli heen en 26 juli terug, standard SUV.
Kijk eens in New Haven, CT of een andere vestiging in de buurt, maar buiten NY of NJ. Daar kun je dan bijvoorbeeld per trein heen. Of je huurt voor 1 dag vanuit NY en doet back-to-back reserveringen, maar de vraag is of dat niet duurder wordt met drop fees.RoyBergen schreef:Roelb, als het moet kan ik in New York (newark)op gaan halen, maar dat kost nog steeds 1700 euro .....
Bij Dollar/Thriffty LAX mag je ook zelf wat uitzoeken. Met een DollarExpresscard (niet gekoppeld) liep ik de rij voorbij en was snel op pad.pumi1000 schreef: Liefst zou ik ook Alamo hebben ( eigen keuze auto)