Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Supplementen / Probiotica mee in vliegtuig
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Supplementen / Probiotica mee in vliegtuig
Hoi,
Ik wil graag mijn pro biotica kuur meenemen in het vliegtuig, maar kan niet goed vinden of dit mag.
Weet iemand dit? We vliegen met United Airlines.
Groetjes
Ik wil graag mijn pro biotica kuur meenemen in het vliegtuig, maar kan niet goed vinden of dit mag.
Weet iemand dit? We vliegen met United Airlines.
Groetjes
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Supplementen / Probiotica mee in vliegtuig
Zolang het niet op de verboden middelenlijst staat en je het in de originele verpakking laat zitten dan lijkt mij dit geen probleem.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dank voor je reactie.
Zal straks nog een keer checken, maar ik stop het sowieso wel in mijn ruim bagage
Zal straks nog een keer checken, maar ik stop het sowieso wel in mijn ruim bagage

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Met supplementen/probiotica zal je geen last krijgen. Laat het wel in de originele verpakking zitten.
Stop het in de handbagage, als je koffer/tas (ruimbagage) niet aankomt, dan heb je niets.
Mocht je onverhoopt in de VS zonder zitten, dan vermoed ik dat je het daar ook prima kan kopen, alhoewel het misschien niet van het merk is, dat jij zelf gebruikt.
Stop het in de handbagage, als je koffer/tas (ruimbagage) niet aankomt, dan heb je niets.
Mocht je onverhoopt in de VS zonder zitten, dan vermoed ik dat je het daar ook prima kan kopen, alhoewel het misschien niet van het merk is, dat jij zelf gebruikt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht