Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rental agreement Hertz bevestigt verkeerd model

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Stijno
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Rental agreement Hertz bevestigt verkeerd model

Bericht door Stijno »

Iemand een idee hoe het kan dat ik een andere auto krijg toegewezen in mijn zojuist ontvangen email met rental agreement?
Ik boekte prestige p6 en heb die ook betaald en confirmed gekregen.
Nu zojuist een email met model 2017 jetta... da's wat anders dan Escalade 4wd of gelijkwaardig.

Is dit iets administratiefs of staat me straks een vette discussie te wachten. Ophalen vanmiddag in Vegas.

Thanks !
opvakantie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Rental agreement Hertz bevestigt verkeerd model

Bericht door opvakantie »

Direct bellen met de klantenservice lijkt me.
Als me iets niet beviel was dat het eerste dat ik deed, dat hielp altijd.
Stijno
Amerika-ontdekker

Bericht door Stijno »

Deed ik inderdaad. Ook zij zien de p6 en hebben geen idee wat ze in Vegas doen.... en Vegas kan ik niet bereiken... we gaan het meemaken ;-)
opvakantie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door opvakantie »

Misschien hadden ze niks anders meer staan :-) Laat weten hoe het afloopt.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Wat voor een mails heb je nu gehad dan?

- boeking en confirmation voor P6
- andere email voor?

Een Jetta staat bij Hertz onder de (D), dat kan nooit gelijkwaardig zijn. : https://www.hertz.com/rentacar/vehicleg ... uto%CA%BCs
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Dit is wel bijzonder. Was dit het gunstige tarief voor de prestige collection dat een tijdje actief was? Zou het dan toch een fout zijn geweest en geen aanbieding? Maar goed, dan hadden ze je daar ruim vooraf netjes over moeten informeren. Ben benieuwd hoe dit afloopt, ga er zelf volgende week een ophalen (maar heb nog wel een backup reservering bij National).
LasGas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door LasGas »

Voor wanneer had jij de auto gereserveerd Stijno dat je nu een e-mail erover hebt gekregen? Ik heb dezelfde gereserveerd maar dan voor in de zomer.

Roelb: heb je bij National eenzelfde soort auto gehuurd als backup en ben je daar ongeveer hetzelfde kwijt?

Ik ben ook echt wel benieuwd hoe dit afloopt. Hou ons svp op de hoogte!
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Ik heb bij National gewoon een aisle intermediate/pick gereserveerd (en ben Executive). Bij Hertz heb ik ook nog een intermediate/aisle pick achter de hand.

Ben ook erg benieuwd idd. Ook vreemd dat de carfirmation van @Stijno zo vroeg komt. Hij zegt: "vanmiddag ophalen in Las Vegas" en schreef dat om 09.52 Nederlandse tijd. Normaal komt die carfirmation echt pas 1 uur voor de ophaaltijd oid.
Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Vanessa007 »

roelb schreef:Was dit het gunstige tarief voor de prestige collection dat een tijdje actief was? Zou het dan toch een fout zijn geweest en geen aanbieding?
Ik hoop van harte dat dit niet het geval is! Heb er toen ook eentje geboekt, m'n backup reserveringen heb ik van de week allemaal geannuleerd... :sadcry:
Zouden ze dit zomaar kunnen maken?!
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Waarom annuleer je een backup boeking? Gewoon laten staan, vervalt vanzelf wel.

Houd er rekening mee dat het bijna altijd goed gaat, maar dat autoverhuurders in de US helemaal eigenlijk alle vrijheid hebben om je geen auto te leveren. De voorwaarden zijn zodanig ruim opgesteld dat ze hun best moeten doen, maar dat is het dan ook. Een reservering is niet bindend. Alleen daarom al is het fijn om een tweede reservering achter de hand te hebben.
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

Lees het vaker over even tweede booking. Zijn hier verder geen kosten aan verbonden? Dan hebben we het over een "normale" booking die je ook gewoon zou maken bij bv Alamo?
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Zolang je een normale reservering zonder vooruitbetaling doet bij de autoverhuurder zelf dan zijn er geen kosten aan verbonden.

Als je boekt via een tussenpersoon en/of vooruit betaalt ligt dat anders. Bij kleine, onbekende verhuurders kan het ook anders liggen.
Stijno
Amerika-ontdekker

Bericht door Stijno »

Nu in Minneapolis. Straks door naar Vegas. 17.00 lokale tijd auto ophalen.
Email ontving ik vanochtend met als titel rental agreement. Daarin het bekende tarief, maar als model dus die jetta. Overigens wel xx-jes bij de lot. Wel ook incl kenteken.
Bij tarief ook de vermelding p6....
Ben hang dat ze hem niet hebben.... Dat zou wel shit zijn.

Ik post hier het vervolg. Fingers crossed.
LasGas
Amerika-ontdekker

Bericht door LasGas »

Wellicht dat je kan afspreken dat je de juiste auto de dag erna kan ophalen tenminste als je dan nog in Las Vegas bent.
Hoe doe je dat eigenlijk met je bagage? Wel een verschil zeg een Cadillac Escalade of een Jetta. Bij ons zou het niet gaan passen.

Succes en hoop voor je dat ze een domme fout in de e-mail hebben gemaakt!
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

De normale e-mail die je van Hertz krijgt is als volgt:
From: "Hertz" <noreply@emails.hertz.com>
Subject: Hertz Carfirmation- Your Rental Pick Up Details

Your Confirmation Number: HXXXXXXXXXXXXX

RESERVED CLASS: C

WHEN YOU ARRIVE: Go to 5 STAR section

DEAR ...
Of als je een gereserveerde auto hebt (met stall nummer):
From: "Hertz" <noreply@emails.hertz.com>
Subject: Hertz Carfirmation- Your Rental Pick Up Details

Vehicle: GMC ACADIA
Plate: XXXYYY
Stall: 959

Choose a Different Vehicle Add Fuel Purchase Option

Dear ...,

Welcome to Los Angeles International Airport
More details about your rental
Car Class: 7 PASSENGER STD 2WD SUV
Color: SILVER
Reservation Number: HXXXXXXXXXX

GOLD CHOICE available here - drive something different if reserved Midsize or better

Please note: Your contract will be printed at the exit gate if it is not already in the car.
Dit krijg je normaal zo ongeveer op het moment dat je vliegtuig land, niet eerder. Het werkt dus met Prestige service blijkbaar anders. Ben benieuwd.
LasGas
Amerika-ontdekker

Bericht door LasGas »

roelb schreef: Houd er rekening mee dat het bijna altijd goed gaat, maar dat autoverhuurders in de US helemaal eigenlijk alle vrijheid hebben om je geen auto te leveren. De voorwaarden zijn zodanig ruim opgesteld dat ze hun best moeten doen, maar dat is het dan ook. Een reservering is niet bindend.
Zo dat wist ik niet! Staat dit zo specifiek in de voorwaarden geschreven? Ik dacht dat ik de voorwaarden al redelijk had doorgenomen maar blijkbaar niet.

Backup reservering nog nooit gedaan maar gelukkig ook nooit nodig gehad. Bovenstaande zet wel aan het denken echter een vergelijkbare grote auto kost wel een stuk meer op dit moment bij een andere aanbieder. Eerst maar even afwachten hoe het afloopt bij @Stijno en bij jou @Roelb. Wellicht komt het helemaal goed.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Ik heb de backup ook nog nooit nodig gehad, maarja, je hebt geen poot om op te staan als er niets is.

Overigens weet ik voor volgende week nog niet 100% zeker of ik de gereserveerde QX80 wel of niet mee neem. Hangt er helemaal vanaf wat er in de aisle staat bij National en/of Hertz. Ik heb ook een reservering voor intermediate (dus aisle pick) bij Hertz, (bijna) vier weken voor $580. De QX80 is $650 duurder. Dat is toch wel een aanzienlijk verschil, meer dan dubbel zoveel. Bij National heb ik nog een backup, executive aisle voor $740. Nog steeds bijna $500 goedkoper.
LasGas
Amerika-ontdekker

Bericht door LasGas »

Ok, dat scheelt inderdaad wel veel geld, zeker als er wat leuks tussen zit.
Maar jij gaat dus eerst nog rustig bekijken welke auto je gaat nemen. Ik zou dat ook wel willen doen, maar ik denk niet dat mijn vrouw en kinderen dat geduld nog hebben na een lange vliegreis :)
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Waar haal je op?

Op veel locaties is het allemaal zo dicht bij elkaar dat je vrouw & kids best een paar minuten op een bankje bij de ingang van garage/parkeerplaats kunt laten wachten en je zelf even op zoektocht kunt gaan, zonder bagage. Als je iets vind neem je de sleutels mee en sluit je de auto af zodat je zeker weet dat niemand anders hem kan meenemen.

Dan de rest van de family ophalen.

Van de bekende luchthavens is het met name op LAX wat minder praktisch om te shoppen tussen verhuurders.
Stijno
Amerika-ontdekker

Bericht door Stijno »

@ roelb; zou jij nu direct nog een boeking maken bij national? Ik heb emerald. Heb alleen minn pasje niet bij me....

Thanks!

Edit of kan dat ook op de airport in vegas? Qua tijd?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer