Even een quote van mijzelf...Purk87 schreef:Ik weet dat ik het twee jaar geleden ook mee geworsteld heb... Uiteindelijk toen met zo'n goedkoop tarief kunnen boeken![]()
Wil er iemand misschien met mij mee kijken? Ik ben executive member en wil een auto huren van 2 - 20 september vanaf Orlando Sanford (retour).
Met de contract code van Flying Blue kom ik op $591,72 voor een midsize (met upgrade naar standaard).
Bij Visa Canada kom ik op $609,21 en die andere op $650,-
En een tweede bestuurder wordt (gratis) bijgeschreven bij het wegrijden, toch?
In 2016 zijn wij namelijk via de balie gelopen...![]()
Komt mijn 'helper' ook op dit bedrag of mis ik nog iets?
Dank je wel!
Edit: Nu probeer ik opnieuw te kijken naar de prijzen en zie ik de upgrade niet meer...?
Ik zie het al.ik had deze code : NU3767ZDW
Maar als ik de $30,- kortingscode (NDA2324BR) invoer, dan houd ik dezelfde prijs..?
Heb nu gekeken op nationalcar.de met de code van Flying Blue & $30,- korting en kom dan voor zowel een midsize / standaard / grote op (omgerekend) €490,-
Alleen even de definitieve check:
- We kunnen nog in de rij gaan kijken & eventueel iets uitzoeken.
- De tweede bestuurder wordt erbij geschreven bij het wegrijden, aangezien ik excutive member ben. Ik zag namelijk dat ik een tweede bestuurder toe kan voegen, maar daar werd iets voor gerekend.
- Moet ik verder nog ergens rekening mee houden? Of kan / moet ik die Flying Blue code weghalen? Heb daar wel iets over gelezen. In de app lukte dat wel, maar dan heb ik een hoger bedrag ivm .com i.p.v. .de
Dank jullie wel!