Wat ongelooflijk balen, kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent.
Voor zover ik weet is een geslaagde betaling noodzakelijk om überhaupt de ESTA te krijgen. In deze is hij dus eerst wel verkregen dus dat kan het zeker ook niet zijn.roelb schreef:Hoe zit het met de betaling? Want een ESTA wordt ook automatisch ingetrokken als er een issue is met de betaling.
Ik vind het vooral zorgelijk dat het blijkbaar zonder bericht gebeurd. Met bericht was er waarschijnlijk ook onvoldoende tijd voor een visumaanvraag maar wellicht wel voldoende tijd om een onterechte intrekking te herstellen.roelb schreef:maar als nietsvermoedende toeristen die aan alle voorwaarden hebben voldaan op het laatste moment worden geweigerd om af te reizen, zoals het nu lijkt zonder enige reden
Dat is wat het personeel bij de balie ook zei; maak je geen zorgen, is een foutje in het systeem. En ook; it happens all the time. Ze waren helemaal niet verrast of verbaasd dus ik ben ook wel benieuwd hoe vaak zoiets gebeurd. Overigens denkt mijn moeder met haar gezonde Nederlandse inslag dat Trump dit express laat doen om dubbele betalingen binnen te krijgen..Zoals ik al zei: geen enkel systeem is bugvrij.
Overigens, als ik mijn gegevens hier invul staat er dat er geen gegevens van mij bekend zijn, terwijl ik in de afgelopen 5 jaar 3 keer in de US ben geweest op een ESTA.roelb schreef:Staan al je exits ook correct geregistreerd op https://i94.cbp.dhs.gov/?
Met het paspoortnummer dat je ingeeft op de site? geen type fouten, maand en dag omgewisseld etc. Van mij worden de laatste 14 op 2 verschillende paspoorten netjes getoond in een enkel overzicht. Alleen de eerste twee zijn te oud.CAM1984 schreef:Overigens, als ik mijn gegevens hier invul staat er dat er geen gegevens van mij bekend zijn, terwijl ik in de afgelopen 5 jaar 3 keer in de US ben geweest op een ESTA.
Niks... "No record found for traveler"Queste schreef:Met het paspoortnummer dat je ingeeft op de site? geen type fouten, maand en dag omgewisseld etc. Van mij worden de laatste 14 op 2 verschillende paspoorten netjes getoond in een enkel overzicht. Alleen de eerste twee zijn te oud.CAM1984 schreef:Overigens, als ik mijn gegevens hier invul staat er dat er geen gegevens van mij bekend zijn, terwijl ik in de afgelopen 5 jaar 3 keer in de US ben geweest op een ESTA.
Misschien een beetje een open deur intrappen, verwijder na terugkomst de copy's van je documenten die je online hebt staan!!!! vooral van Dropbox!! Je zal niet de eerste zijn die hierdoor met indentiteits fraude te maken krijgt. Op je telefoon of tablet laten staan is ook niet slim(diefstal)Pevsteen schreef:betaling ook oke.
Perfect afgerekend met de mastercard.
En als perfect voorbereidde man alles dubbelgecheckt.
- Gps in orde
- roadboek, met dubbel op ipad, dropbox
- routebeschrijvingen op ipad, dropbox
- copy van alle documenten online en offline
- dubbelcheck van auto, vlucht
maar niet van een goedgekeurde esta![]()
....
Wel een watRichard033 schreef:... verwijder na terugkomst de copy's van je documenten die je online hebt staan!!!! vooral van Dropbox!!