Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaring Flysmarter?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ervaring Flysmarter?
In mijn zoektocht naar tickets, kom ik via Momondo uit bij Flysmarter.
AMS-LA (6-8 - 28-8) met BA 604 incl. bagage
AMS-Chicago (6-8 - 28-2) met BA 610 incl. bagage
Is er iemand die ervaring heeft met boeken via Flysmarter? De prijs is m.i. wel erg aantrekkelijk.
AMS-LA (6-8 - 28-8) met BA 604 incl. bagage
AMS-Chicago (6-8 - 28-2) met BA 610 incl. bagage
Is er iemand die ervaring heeft met boeken via Flysmarter? De prijs is m.i. wel erg aantrekkelijk.
Re: Ervaring Flysmarter?
Ik heb ook geboekt via flysmarter voor mijn reis volgend jaar.
eerste boeking werd helaas geannuleerd door de vliegtuigmaatschappij.
tweede boeking via dublin is nu OK.
AMS dublin SFO heen
LAX heathrow AMS terug.
Hele mooie prijs van 3033€ incl bagage heen en terug.
eerste boeking werd helaas geannuleerd door de vliegtuigmaatschappij.
tweede boeking via dublin is nu OK.
AMS dublin SFO heen
LAX heathrow AMS terug.
Hele mooie prijs van 3033€ incl bagage heen en terug.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik zag daar de jongste dagen ook aantrekkelijke tickets staan.
FlySmarter blijkt één van de grootste online reisbureaus van Zweden te zijn, dus betrouw ik het wel.
05/07 AMS - Phoenix
27/07 LAX - AMS
met mooie overstaptijden in Dallas en koffers 23kg inbegrepen. (BA, vluchten uitgevoerd met AA)
Via momondo en dan naar Flysmarter: voor 3 personen 1883 euro
(via de site van British Airways of American Airlines: 3200 euro)
Daarjuist geboekt, betaald, en na een half uurtje de e-tickets gekregen.
Even ingelogd op BA en alles is daar ook zichtbaar.
Ik ben tevreden
En als je Visa credit hebt (geen gewoon visa) krijg je nog 50 euro extra korting.
FlySmarter blijkt één van de grootste online reisbureaus van Zweden te zijn, dus betrouw ik het wel.
05/07 AMS - Phoenix
27/07 LAX - AMS
met mooie overstaptijden in Dallas en koffers 23kg inbegrepen. (BA, vluchten uitgevoerd met AA)
Via momondo en dan naar Flysmarter: voor 3 personen 1883 euro
(via de site van British Airways of American Airlines: 3200 euro)
Daarjuist geboekt, betaald, en na een half uurtje de e-tickets gekregen.
Even ingelogd op BA en alles is daar ook zichtbaar.
Ik ben tevreden

En als je Visa credit hebt (geen gewoon visa) krijg je nog 50 euro extra korting.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Goed om te lezen dat jullie goede ervaringen hebben tegen scherpe tarieven. Konden jullie ook al een stoelkeuze maken via BA zelf?
-
- Amerikafan
Dat kan ik nu al doen op de site van BA mits bijbetalen, maar daar doe ik nooit aan mee.
Wij kiezen iedere keer in de 24 uur voor de vlucht gratis onze plaatsen, en het lukt ons (met 4 of nu 3) altijd om samen te zitten, zelfs aan het raam.
Toevallig heb ik dit jaar enkele dagen voor de terugvlucht een screenshot genomen van de nog vrije plaatsen tegen betaling.
Er 'schenen' niet veel plaatsen meer vrij te zijn.
En zoals ik al dacht: toen wij onze plaatsen kozen (24u voor de vlucht) bleken veel plaatsen die voordien niet meer boekbaar waren, allemaal terug vrij.
Of hoe ze toch maar proberen om mensen voor hun plaatsen te laten betalen, tsss
Wij kiezen iedere keer in de 24 uur voor de vlucht gratis onze plaatsen, en het lukt ons (met 4 of nu 3) altijd om samen te zitten, zelfs aan het raam.
Toevallig heb ik dit jaar enkele dagen voor de terugvlucht een screenshot genomen van de nog vrije plaatsen tegen betaling.
Er 'schenen' niet veel plaatsen meer vrij te zijn.
En zoals ik al dacht: toen wij onze plaatsen kozen (24u voor de vlucht) bleken veel plaatsen die voordien niet meer boekbaar waren, allemaal terug vrij.
Of hoe ze toch maar proberen om mensen voor hun plaatsen te laten betalen, tsss

Ik vind de website onduidelijk vwb het feit of de ruimbagage nu wel of niet inclusief is.
De knop rechtsboven ALLEEN INCLUSIEF BAGAGE geeft iets anders aan dan de knop links ALLEEN INGECHECKTE BAGAGE.
Ik weet niet of deze knoppen hetzelfde resultaat moeten geven?
De knop rechtsboven ALLEEN INCLUSIEF BAGAGE geeft iets anders aan dan de knop links ALLEEN INGECHECKTE BAGAGE.
Ik weet niet of deze knoppen hetzelfde resultaat moeten geven?
-
- Amerikafan
De knop rechts duidt aan of je enkel resultaten wil INCLUSIEF bagage, dus vóór het zoeken.
De knop links is een filter op de resultaten mocht je de rechtse niet aangevinkt hebben.
Wat is daar onduidelijk aan?
Er staat trouwens bij ALLE resultaten overduidelijk bij bagage '1x23kg' ofwel 'geen'
De knop links is een filter op de resultaten mocht je de rechtse niet aangevinkt hebben.
Wat is daar onduidelijk aan?
Er staat trouwens bij ALLE resultaten overduidelijk bij bagage '1x23kg' ofwel 'geen'
@Inyaro: Ik weet niet of je het geprobeerd hebt:
Het onduidelijke is dat de resultaten gelijk zouden moeten zijn wanneer je een van beide 'aan zet', maar dat is dus niet zo...
Daarnaast begrijp ik in
Het onduidelijke is dat de resultaten gelijk zouden moeten zijn wanneer je een van beide 'aan zet', maar dat is dus niet zo...
Daarnaast begrijp ik in
de conclusieEr staat trouwens bij ALLE resultaten overduidelijk bij bagage '1x23kg' ofwel 'geen'
niet?ofwel geen
-
- Amerikafan
Geprobeerd en geboekt zelfs
Onder de kolom 'bagage' kunnen 2 zaken staan:
Bij mij staat er 1x23kg dus dat is MET inbegrepen ruimbagage
Elders zie ik ook 'geen' staan, dus dan heb je GEEN inbegrepen ruimbagage
Als ik zoek vink ik daar NIETS aan.
Het staat dan heel eenvoudig bij iedere vlucht vermeld of het met of zonder is.
Nogmaals, via momondo kom je goedkopere prijzen tegen op flysmarter, en moet je op die site zelfs niet gaan zoeken.
Onder de kolom 'bagage' kunnen 2 zaken staan:
Bij mij staat er 1x23kg dus dat is MET inbegrepen ruimbagage
Elders zie ik ook 'geen' staan, dus dan heb je GEEN inbegrepen ruimbagage
Als ik zoek vink ik daar NIETS aan.
Het staat dan heel eenvoudig bij iedere vlucht vermeld of het met of zonder is.
Nogmaals, via momondo kom je goedkopere prijzen tegen op flysmarter, en moet je op die site zelfs niet gaan zoeken.
Normaal gesproken boek ik niet bij sites zoals Flysmarter maar ditmaal heb ik de gok gewaagd. Ik kon een business class ticket naar Las Vegas boeken voor 1921 euro inclusief alle kosten. En dat 5 weken voor vertrek. Heen met Swiss/Edelweiss via Zurich en terug met United via Denver en Chicago. Na het boeken kon ik mijn reizen terugvinden op de sites van Swiss en United. Geen problemen ondervonden bij het inchecken of het moet zijn dat de kiosk op Schiphol mij niet accepteerde waardoor ik naar de incheckbalie moest. Heenreis ging gesmeerd, met kleine vertraging aangekomen. Terug leek een probleem te worden aangezien ik bij aankomst in Denver zag dat het vliegtuig naar Chicago dusdanig laat was dat ik mijn aansluitende vlucht dreigde te missen. Ik ging naar de servicebalie van United maar men slaagde er niet in mij over te boeken. Ik kreeg te horen dat ik gewoon verder naar Chicago moest en dan maar hopen dat het toch ging lukken. Bij aankomst in Chicago bleek dat het vliegtuig naar Schiphol vertraging had. In de eerste instantie 50 minuten maar dat werd uiteindelijk ruim 2 uur. Een vertraging die mij eerlijk gezegd wel uitkwam! Met uiteindelijk anderhalf uur vertraging op Schiphol geland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1560 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 6 Reacties