Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Maxicosi/stoelverhoger in C25
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Maxicosi/stoelverhoger in C25
Daar gaat het niet om. Ik kan prima informatie en plaatjes vinden over het gebruik van autostoeltjes in de camper, echter gaat het hier over achterwaarts vervoeren voor de allerkleinsten. Daar is weinig informatie over of dat kan ja of nee (en ik vind dat ook vreemd vanuit Cruise America bijvoorbeeld, er zijn rv rental companies zoals Apollo die specifiek aangeven niet onder de twee te vervoeren).
Ik vind dit eerlijk gezegd ook flauwe, niets bijdragende reacties die keer op keer langs komen. Het gebruik van een autostoeltje in de camper kán. Is het de meest veilige manier van vervoer? Nee waarschijnlijk niet. Maar het kan en mensen kiezen daar zelf voor. Het gaat hier om het achterwaarts vervoeren en dat is wel zorgelijk inderdaad als dat niet kan voor de TO.
Ik vind dit eerlijk gezegd ook flauwe, niets bijdragende reacties die keer op keer langs komen. Het gebruik van een autostoeltje in de camper kán. Is het de meest veilige manier van vervoer? Nee waarschijnlijk niet. Maar het kan en mensen kiezen daar zelf voor. Het gaat hier om het achterwaarts vervoeren en dat is wel zorgelijk inderdaad als dat niet kan voor de TO.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Het is natuurlijk voor niemand echt veilig achterin een RV, dus als je het zo gaat bekijken zou je nooit met meer dan 2 personen ineen campermoeten reizen.
Terug in Texas!
Heb je ondertussen een oplossing gevonden?
Wij gaan volgend jaar met onze 1,5 jaar oude zoon met de Camper door Canada en de beste oplossing volgens ons onderzoek was:
https://www.britax-roemer.nl/autostoelt ... /1070.html
Volgens mij de enige stoel in Europa die gecertificeerd in het vliegtuig en in andere vervoersmiddelen met heupgordel bevestigd kan worden.
Deze gaan wij dus bestellen en gebruiken in het vliegtuig en in de camper.
Hopelijk heb je hier iets aan.
https://www.britax-roemer.nl/autostoelt ... /1070.html
Volgens mij de enige stoel in Europa die gecertificeerd in het vliegtuig en in andere vervoersmiddelen met heupgordel bevestigd kan worden.
Deze gaan wij dus bestellen en gebruiken in het vliegtuig en in de camper.
Hopelijk heb je hier iets aan.
@JimiW, het installeren van een autostoel met alleen heupgordel is het probleem niet zo, dat kan met vrijwel alle Amerikaanse stoeltjes. Het punt is dat je in de VS in een aantal staten kinderen onder de 2 jaar achterwaarts moet vervoeren, en dat is dus heel lastig in een camper, ongeacht het stoeltje. Geen idee wat de regels daarvoor zijn in Canada, kan zijn dat je daar niets mee te maken hebt als je in Canada blijft.
Terug in Texas!