Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Buttons op reistas
- TotosDawn
- Amerikafan
- Partner van: Rick-zonder-account
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Buttons op reistas
Wellicht past deze vraag in de categorie van mijn blonde haarkleur, maar ik ga hem toch stellen, aangezien ik er via google geen duidelijk antwoord op kan vinden.
Voor mijn oudste zoon heb ik een tas gekocht als handbagage maar deze is vrij saai en ik wil er een leuke gezellige tas van maken voor hem.
Nu heb ik een berg buttons van Brandweerman Sam gekocht maar vroeg me ineens af of dat wel mocht bij/in handbagage?
Er zit natuurlijk toch een naald aan. Maar aan de andere kant heeft er nog nooit een haan gekraaid naar mijn naalden voor medicijnen in mijn handbagage.
Wie o wie heeft een idee?
Voor mijn oudste zoon heb ik een tas gekocht als handbagage maar deze is vrij saai en ik wil er een leuke gezellige tas van maken voor hem.
Nu heb ik een berg buttons van Brandweerman Sam gekocht maar vroeg me ineens af of dat wel mocht bij/in handbagage?
Er zit natuurlijk toch een naald aan. Maar aan de andere kant heeft er nog nooit een haan gekraaid naar mijn naalden voor medicijnen in mijn handbagage.
Wie o wie heeft een idee?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Buttons op reistas
Misschien zijn strijk patches een oplossing?
Er is wel een verschil tussen naalden voor medisch gebruik en naalden voor de lol. Ik denk dat die buttons in beslag genomen worden. Stop ze in de ruimbagage zodra je vliegt.
Ik heb ooit een verder nog prima rugzak gerepareerd met een aantal veiligheidsspelden omdat het stiksel bij een schouderband begon los te laten. Er is nog nooit door iemand iets van gezegd (maar je kunt de veiligheidsspelden van de buitenkant niet zien).
@Amikix En je rugzak gaat volgens jou niet door de scanner op de luchthaven?
Waarom zou je zoveel risico willen nemen? Laat ze gewoon thuis...
Waarom zou je zoveel risico willen nemen? Laat ze gewoon thuis...
Natuurlijk gaat die tas door de scanner! (Net zoals alle handbagage.) Al heel wat keren sinds mijn ‘reparatie’ want ik vlieg vrij regelmatig, en nog nooit is er iets over gezegd. Het is mijn laptoptas en zolang ik geen nieuwe hoef te kopen blijf ik ‘m graag gebruiken.
Ik heb - weliswaar binnen Europa en een jaar of tien geleden - heel vaak gevlogen met tassen waar meerdere buttons op zitten en daar is nooit wat over gezegd. Maar goed, dat is binnen Europa en lang geleden. Ik weet natuurlijk niet of ze op reis naar Amerika moeilijk gaan doen. Maar ik kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niks aan de hand, die hele extreme maatregelen zijn allang weer afgeschaft, ook nagelknippertje en schaartje mogen probleemloos weer mee, dus buttons geeft zeker geen problemen.
- TotosDawn
- Amerikafan
- Partner van: Rick-zonder-account
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Zeker een verschil, maar via een scanner is niet te zien dat het een naald is voor medisch gebruik of niet. En toch is er nog nooit naar gekeken. Terwijl ik met een 'medische naald' net zo makkelijk een oog zou kunnen uitsteken als een button, om maar even zo'n voorbeeld te geven, haha!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga ze lekker op zijn tas doen en als ze eraf moeten, dan is dat jammer.
- Almere vak V
- Amerika-expert
-
- Amerikafan
Ze zullen zeker wel door de beveiliging komen maar als ik het gooi, trek en smijtwerk bekijk als de spullen in of uit de kasjes moeten zou ik een beetje twijfelen. Buttons kunnen uitscheuren, opengaan of krassen op andermans spulletjes maken. Het is maar een idee. 

Ik lees dat het om handbagage gaat. Daarmee wordt over het algemeen niet gegooid. 

-
- Amerikafan
@Mtl. Tja ik sta altijd met verbazing te kijken hoe de "caveman" ineens verschijnt als het gaat om proppen en onbeschoft inruimen van de headbins. En dan praat ik nog niet eens over het uitruimen. We zijn door ervaring wijsgeworden er gaat alleen een redelijk kleine handtas mee de cabine in.
. Maar goed ieder zijn eigen idee.

Op die manier. Zo had ik het inderdaad nog niet gezien. Ja, als je ziet hoe men boven de stoelen er van alles inpropt dan kan dat wel eens slecht uitpakken voor die buttons. Dan is het afwachten hoeveel buttons er nog zijn. En ik heb ook een klein rugtasje als handbagage. Kan eventueel onder mijn zitplaats.
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Herkenbaar!! Ik vraag me altijd af waarom ze fronsen als ik met mijn koffer met fotospullen kom bij de balie en (voornamelijke amerikanen) altijd hun halve huisraad mee kunnen nemen in de cabine als handbagage. Die ze dan graag en hard bovenop mijn dure fotospullen aandrukken om het kastje dicht te krijgen.Hard Rock Cafe. schreef: ↑06 mar 2019, 13:39@Mtl. Tja ik sta altijd met verbazing te kijken hoe de "caveman" ineens verschijnt als het gaat om proppen en onbeschoft inruimen van de headbins.
Mijn tip: ik denk dat die buttons er wel op kunnen. Maar neem een klein rugzakje en leg het onder de stoel voor je zoon. Hij zal waarschijnlijk die ruimte toch niet nodig hebben voor zijn voeten en zo voorkom je het bovenste. Want "caveman" zit op iedere vlucht!

- Almere vak V
- Amerika-expert
Inderdaad dit!!
Elke keer weer blijf ik me hierover verbazen. Mensen staan bij de incheckbalie. Zijn dan vervolgens klaar en ik heb echt een paar keer in het begin gedacht van die vergeet zn koffer af te geven. Die zijn dan vaak al van het model buitenboord. Totdat het me opviel dat ze met die dingen gewoon bij de gate staan. Als ze echt te groot zijn krijgen ze te horen die kan echt niet mee in de cabine. Maar bij wijze van service brengen wij deze graag GRATIS onder in het ruim. Of nog mooier het wordt vantevoren al omgeroepen Flight is packed, willen degene die hun handbagage GRATIS in het ruim willen onderbrengen naar de desk komen. Hartelijk dank voor uw medewerking.
Heel apart fenomeen...
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Op mijn eigen rugzak zitten ook meerdere buttons. (souvenirs van vorige reizen)
Er werd nooit iets van gezegd.
Ik ben in al die jaren nog maar 1 enkele verloren maar moest je twijfelen, doe ze in een tasje voor tijdens de vlucht en prik ze er ter plaatse weer op.
Groetjes,
Ingrid
Er werd nooit iets van gezegd.
Ik ben in al die jaren nog maar 1 enkele verloren maar moest je twijfelen, doe ze in een tasje voor tijdens de vlucht en prik ze er ter plaatse weer op.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Slimme manier om de bagage kosten te omzeilenAlmere vak V schreef: ↑14 mar 2019, 13:24Als ze echt te groot zijn krijgen ze te horen die kan echt niet mee in de cabine. Maar bij wijze van service brengen wij deze graag GRATIS onder in het ruim.