Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United non-stop naar SFO

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
bedeve
Amerika-expert

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door bedeve »

PSVwally schreef:
29 sep 2019, 17:38
Wat mij opvalt bij United is dat er nogal wat ‘ouder’ personeel rondloopt. Geen probleem verder hoor, maar op mn vlucht naar Houston was het ‘grijze’ gehalte erg hoog
Goed te lezen dat in de USA anders dan in Nederland leeftijdsdiscriminatie wel bestreden wordt :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

@bedeve
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant vond ik het deze keer ook wel erg bejaard overkomen qua tempo
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

https://www.ad.nl/buitenland/vliegtuig- ... a7eba60fc/

Het gaat niet altijd even goed lees ik net...
peterd87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door peterd87 »

Almere vak V schreef:
07 okt 2019, 11:47

Het gaat niet altijd even goed lees ik net...
Wij zijn op 27 september ook met ~4 uur vertraging vertrokken van ams naar sfo. Backup systeem van de autopilot was kapot. Uiteindelijk van KLM een unit kunnen lenen die ze geïnstalleerd hebben.

Zie overigens veel vertragingen op deze vlucht als ik naar de historie kijk.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87

Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
PaulB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door PaulB »

Met deze vlucht afgelopen 9 september heen en 27/28 september terug gevlogen. Vlucht was op zich prima, en beide vertrokken keurig op tijd.

Kon raar genoeg bij het online inchecken van de heenreis zonder extra kosten m'n stoelreserveringen in economy omzetten naar economy plus stoelen ,wat we dus uiteraard gedaan hebben. Helaas werkte dit niet bij het inchecken van de terugvlucht, dus gewoon economy gezeten.
Beenruimte viel me niet tegen(had minder verwacht), maar wat me wel behoorlijk tegen viel was de uitzonderlijk weinige recline van de stoelen. Was bijna te verwaarlozen en dus niet echt geweldig geslapen.

Wel op de terugvlucht een storing in het entertainmentsysteem, waardoor maar ongeveer 25% van de content wilde afspelen.
Na zo ongeveer 36x excuses te hebben aangehoord tijdens de vlucht gelijk bij thuiskomst een mail van United gehad met per persoon een voucher van 100 dollar voor de geleden 'schade' :D Toch netjes vind ik.
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

Begin oktober ook met deze lijn gevlogen, over het algemeen een goed toestel met net wat meer ruimte, vooral bij de benen. Ze kwamen vaak langs voor wat eten en te drinken. Jammer was alleen dat op de terugweg we iemand in ons rijtje hadden die meer dan 1,5 stoel in beslag nam. Heeft natuurlijk niks met het vliegtuig zelf te maken maar is toch vervelend, zeker als je 10 uur lang zit.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

@Markstaal heb je er nog tijdens de vlucht melding van gemaakt?? Als je iemand bijna op schoot hebt...zou ik daar toch zeker iets van zeggen tegen het personeel of er iets op te lossen is..Upgrade of zo :wink:
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Markstaal
Moderator

Bericht door Markstaal »

@BonnyR Het vliegtuig was helaas helemaal vol dus er kon niks anders geregeld worden. Misschien dat ik dat nogmaals bij United zelf kan melden.
Rich92
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Rich92 »

19 september met United gevlogen naar SFO. Echt een dikke prima. Stoelen zaten goed, goede entertainment en ze bleven maar langskomen met eten en drinken. Enige minpuntje is dat de stoelen niet zover naar achteren kunnen. 17 oktober weer teruggevlogen naar AMS dit keer met een uurtje vertraging. Voor de rest niks te klagen. Zou zo weer met United vliegen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer