Ik ben nog wat aan het puzzelen in verband met ons transport naar de luchthaven voor onze nakende trip (viewtopic.php?t=75715).
Concreet vertrekt onze vlucht op 01/04 (BA0303) om 07:25 richting London, om dan vandaar rechtsreeks naar LA te vliegen.
De dag voordien (31/03) dien ik in principe nog te werken. Misschien nog nuttige info: we wonen in Lokeren.
Nu zag ik 3 mogelijkheden:
- We nemen de TGV vanuit Lille naar Parijs. Prijs valt mee, kost ons €91.30 voor ons 4 heen & terug.
We dienen dan echter wel een hotel te regelen, bij voorkeur eentje op de luchthaven om veel transfers te vermijden. Dat kost ook al snel €170 à €200 voor een nacht waar je niet echt iets aan hebt (vroeg eruit voor de vlucht). Rit naar Lille is ongeveer 1u20, en met wat geluk vind ik wel familie die dit ziet zitten. Nadeel hier is dus de kostprijs.
- We rijden zelf met de wagen tot aan CDG en parkeren daar, bij voorkeur met een van de valet parking formules waarbij de wagen opgehaald wordt aan de terminal. Kost ongeveer €190. Nadeel: Afhankelijk van hoe vlot de terugvlucht gaat met de meisjes (we landen om 15.40 lokale tijd) zal het mogelijk een heel vervelende rit terug zijn (lees: moe
- We rijden met de wagen naar een hotel in/rond CDG. Op zich zelfde probleem als in punt #2.
Wat denken jullie? Iemand van jullie ervaring met Valet Parking op CDG? Ik vond redelijke reviews van Blue Valet Parking, maar die starten pas om 6u 's ochtends en dat lijkt me krap (1u25 om overal doorheen te vliegen).
Alvast bedankt voor wat advies, want ik geraak er zelf niet echt uit
Gr. Dimitri