Ze hebben vergeleken met een aantal andere aanbieders ( zoald Hertz, National, Alamo ) weinig vestigingen in de VS. Stel dat er wat mis is en je moet je auto omwisselen.. Dan heb je wel een uitdaging. Maar dat is in het geval van " wat als "

Toen ik begon met autorijden kostte de benzine 45 cent ............(guldencent, vergelijkbaar met 20 eurocent nu.) Hoeveel ik toen verdiende, weet ik niet meer.ClaireVHaut schreef: ↑23 apr 2020, 11:16Gister getankt voor 1.12 (diesel)... Toen wij begonnen met dieselrijden (2004) was het nog 0,81 ct...
Hetzelfde wat voor elke verhuurder geldt.
Tja dan snap ik het alles heeft zijn prijs (voor dat geld rijd je ook een Escalade, en dan weet ik echt wel wat ik liever heb)
Nee totaal per dag. Dus die 77 delen met drie personen vind ik dan nog wel oke.Terpies schreef: ↑27 apr 2020, 14:38Geen idee wat je trouwens bedoelt met 3 pers op 77 euro, dat is toch niet 77 euro per persoon mag ik hopen? Of bedoel je drie bestuurders?
Paard & Wagen ?
Dat zou ik eerder voor jouw reactie zeggen. Wat een rare reactie.Terpies schreef: ↑15 mei 2020, 11:19Hear hear.... is dat alles wat je kunt bijdragen?