Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

MariskaUSA schreef:
23 jan 2022, 19:17
Ik zoek van 23 juli - 9 augustus een auto in Vegas. Liefst een SUV maar anders de goedkoopste :)

1085.66 usd voor een midsize suv bij Hertz met de genoemde codes.(Hertz.nl)

Bij Avis.SE betaal je 9737 SEK (935 euro) voor dezelfde catogerie.

Ik lees ook wel eens wat ellende over Hertz en Alamo maar onderaan de streep scoren ze steenvast beter dan Fox. Daarnaast hebben Hertz en Alamo enorm veel locaties. Mocht je onderweg in de situatie komen dat je je auto moet omwisselen door pech o.i.d dan zit er altijd wel een kantoor in de buurt
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door arnovdb »

Net als anderen ook nogal geschrokken van de autohuurprijzen. Ik heb een auto op Chicago O'Hare nodig van 4 april tot en met 3 mei en kom dan uit op bedragen van minimaal 2000 EUR voor 29 dagen bij de bekende verhuurders. Veel meer dan ik ooit gewend was.
Ik heb wel een extra bestuurder nodig en minimaal een intermediate
Heeft iemand van de experts nog een betere optie dan de 2000 EUR?
Dank bij voorbaat
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

@arnovdb

Lees de berichten hierboven. Er zijn met een aantal tips en trucs genoeg '' redelijk'' geprijsde deals te vinden.
Bijvoorbeeld bij Hertz. Inclusief 2e bestuurder
image.png
image.png (61.44 KiB) 1300 keer bekeken
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door arnovdb »

dejong89 schreef:
24 jan 2022, 10:57
@arnovdb

Lees de berichten hierboven. Er zijn met een aantal tips en trucs genoeg '' redelijk'' geprijsde deals te vinden.
image.png
Dank je, dit is met de 510K optie?
MartijnVP
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MartijnVP »

Kan je bij Avis ook een auto huren zonder de bijgenomen verzekeringen? Ik heb namelijk een Amex Platinum card en had graag net zoals bij Hertz & National de mogelijkheid om een auto te huren zonder die extra verzekeringen. Maar kan het nergens vinden.
NY, CA, NV, UT, AZ, FL, GA, SC, NC, TN, AL
DennisS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Ik had zoals al eerder hier gemeld een boeking gemaakt bij avis.is en daarna pas een preferred account aangemaakt. Ik heb zojuist die boeking geannuleerd omdat er werd gezegd dat het niet mogelijk was om een boeking aan mijn preferred account toe te voegen omdat ik eerst de boeking had gedaan en daarna pas het account had aangemaakt.

Nu zag ik ook dat hij weer ietsjes goedkoper was geworden. Nu heb ik mijn eerdere boeking geannuleerd en ben nu ingelogd met mijn preferred account en boek opnieuw. Maar als ik daarna vervolgens in de app kijk. Na een half uurtje. Zie ik mijn boeking daar nog steeds niet terug....
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
dejong89
Amerika-expert

Bericht door dejong89 »

arnovdb schreef:
24 jan 2022, 11:53
Dank je, dit is met de 510K optie?
Yes
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

@DennisS
Ik heb bij avis.be geboekt en kan me herinneren dat ik ook een tijdje heb zitten puzzelen. Kun je de reservering wel b.v. terugvinden in avis.nl? Zo niet, volgens mij, is er op de site een koppeling te vinden om reserveringen toe te voegen. Misschien zit dat ook wel in de app.
Toen ik alles werkend had was de reservering nog niet op avis.com te zien. Omdat avis Europa en Amerika aparte systemen hebben moet je bij avis.com ook een account aanmaken. Daar kun je met je Europese klantnummer en je reserveringsnummer je reservering toevoegen. Bij je eerste huur zul je wel altijd langs de counter moeten.
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

@Trom
Nee, als ik inlog op avis.nl zie ik geen boeking terug. Ik kan hem alleen zien als ik de boeking ga beheren. Maar jij zegt dus een account aanmaken op avis.com? Ik kan daar geen account aanmaken. Kan geen Netherlands selecteren en als ik gewoon USA selecteer dan geeft hij de melding dat de postcode niet klopt...
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@DennisS
Ja dat probleem had ik ook. Volgens mij heb ik toen contact opgenomen met custserv@avis.com en gevraagd of zij mijn reservering konden zien (klantnr en res nr vermelden in mail). Als ik het me goed herinner heb ik toen ook gevraagd hoe ik een account aan kon maken en hebben zij me verder geholpen.
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

@Trom

Thnx heb ze een mailtje gestuurd. Wel apart dat al die systemen niet met elkaar communiceren en het daarnaast allesbehalve helder bij het boeken.
Florida | 2019 - 2024
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

https://www.avis-preferred.com/statusmatch/index.php

Voor hen die een AVIS statusmatch willen doen
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Met die accounts bij Avis is het echt een rommeltje ja. Ik kan inmiddels wel inloggen op zowel de Europese sites (met wachtwoord A) en op de Amerikaanse site (met wachtwoord B), en zie ook op beide plekken mijn reserveringen terug. Maar alleen op de Europese sites kan ik mijn status (Preferred Plus) zien. In de app moet ik inloggen met het wachtwoord van mijn Europese account (wachtwoord A). Ik zie in de app vervolgens ook mijn reserveringen terug, maar er zitten bugs in die app. Zo huur ik one-way, maar lijkt het in de app alsof ik de auto terugbreng naar de locatie waar ik hem ophaal. En veel handelingen binnen de app leiden tot een foutmelding.

Enfin, niet anders dan in 2018 en 2019. En toen kreeg ik ook gewoon een auto mee, en hoefde ik niet langs de balie. :lol:
MariskaUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door MariskaUSA »

Wauw, dat heb je snel gevonden. Ziet er inderdaad goed uit! Zitten in deze prijs ook alle verzekeringen bij? Als ik op de website van de Zweedse aanbieder klik, pakt hij de datum niet.
dejong89 schreef:
23 jan 2022, 22:19
MariskaUSA schreef:
Ik zoek van 23 juli - 9 augustus een auto in Vegas. Liefst een SUV maar anders de goedkoopste :)

Ik lees ook wel eens wat ellende over Hertz en Alamo maar onderaan de streep scoren ze steenvast beter dan Fox. Daarnaast hebben Hertz en Alamo enorm veel locaties. Mocht je onderweg in de situatie komen dat je je auto moet omwisselen door pech o.i.d dan zit er altijd wel een kantoor in de buurt
Laatst gewijzigd door MariskaUSA op 24 jan 2022, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
MariskaUSA
Amerika-ontdekker

Wauw, dit zijn waardevolle tips. De Zweedse website werkt niet, maar met de genoemde actiecodes kun je inderdaad erg veel besparen!
dejong89 schreef:
23 jan 2022, 22:19
MariskaUSA schreef:

MariskaUSA
Amerika-ontdekker

Dank je! Waardevolle tip!
dejong89 schreef:
24 jan 2022, 10:57
@arnovdb

image.png
Trom
Amerikakenner

Bericht door Trom »

@Galapogos
Ik zie Preferred plus ook alleen in mijn Europese account. VS heeft bevestigd dat hij voor hen wel zichtbaar is. Hoe zit het nu met die balie? Eerste keer wel of niet daar melden? Wij komen aan op LAX.
En welke voordelen krijg je nu precies als Europeaan in VS bij Avis?
Galapogos
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Het grootste voordeel voor mij is op dit moment de lagere prijs. Want AVIS is voor mij op dit moment goedkoper dan de alternatieven.

in 2018 (eerste keer AVIS) heb ik me niet gemeld bij de reguliere balie maar ben ik meteen naar de kleinere balie in de garage gelopen waar ik binnen 10 seconden te horen kreeg in welk vak onze auto stond. Was op LAS, en de eerste keer dat we bij AVIS huurden. Bij de exit booth rijbewijzen en creditcard laten zien en dat was alles.

in 2019 kregen we een standard SUV i.p.v. midsize SUV mee. Kan te maken hebben met de status die ik toen had (gematched vanaf National), maar kan ook toeval zijn geweest. Geen idee.
Gast

Bericht door Gast »

@MariskaUSA je hoeft niet steeds het hele bericht te quoten en zeker niet dezelfde quote in twee posts.
Je kunt ook een mention gebruiken door eerst een @ te typen en gelijk daarna de username, zoals ik aan het begin van deze post heb gedaan.
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Galapogos schreef:
24 jan 2022, 17:14
Met die accounts bij Avis is het echt een rommeltje ja. Ik kan inmiddels wel inloggen op zowel de Europese sites (met wachtwoord A) en op de Amerikaanse site (met wachtwoord B), en zie ook op beide plekken mijn reserveringen terug. Maar alleen op de Europese sites kan ik mijn status (Preferred Plus) zien. In de app moet ik inloggen met het wachtwoord van mijn Europese account (wachtwoord A). Ik zie in de app vervolgens ook mijn reserveringen terug, maar er zitten bugs in die app. Zo huur ik one-way, maar lijkt het in de app alsof ik de auto terugbreng naar de locatie waar ik hem ophaal. En veel handelingen binnen de app leiden tot een foutmelding.

Enfin, niet anders dan in 2018 en 2019. En toen kreeg ik ook gewoon een auto mee, en hoefde ik niet langs de balie. :lol:
Ik heb inmiddels mijn reservering laten koppelen aan mijn account. Maar als ik dan in de app kijk, zie ik hem wel staan. Maar als ik de details wil inzien geeft hij een foutmelding... Klopt helemaal wat je zegt... buggie as hell :-)
Florida | 2019 - 2024
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer