Mooi he zo n forum , gewoon lezen en de tips opvolgen.
Deze was van @dejong89 die m had uitgedokterd terwijl ie aan de Corona zat
Heb er nog een paar in de koelkast liggen. Heerlijk met dit zonnetje!
De managersspecial is met locatie '' christmas islands '' nog steeds erg voordelig voor onze periode. 760 USD voor 3 weken, maar dan heb je ook echt geen idee wat je meekrijgt. In ons geval was het een Camaro SS en dat was echt geluk. Het was alleen een beetje stoeien met de supboards
Zou het kunnen dat bij een maandhuur de one wayfee wegvalt bij Hertz tov een huur van 3 weken met code 510000? (Tussen lax en sfo)
Van 19 aug tot 9 sept kom ik boven 1300$ uit met onewayfee
Van 19 aug tot 16 sept krijg ik een prijs van 1190$ en zie ik geen onewayfee meer staan… (of zou die toch nog moeten worden bijbetaald achteraf?)
Kunnen jullie dit ook eens checken?
En kan je voor een maand huren en dan een week te vroeg inleveren?
Hi allemaal! Net als zovelen van jullie heb ik onlangs een auto gereserveerd voor oktober bij Avis.dk. Meteen betaald en leek allemaal prima, maar nou keken we vandaag en was de betaling ineens van de creditcard verdwenen. Navraag bij de bank gedaan en die dachten dat Avis de betaling geweigerd heeft. Maar als ik inlog bij Avis.nl zie ik de boeking nog staan, ook gewoon als 'betaald'. Ik probeerde net Avis zelf te bereiken, alleen daar stond ik eindeloos in de wacht, dus dat probeer ik later opnieuw... Maar ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben (gehad).
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco 2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
Hi allemaal! Net als zovelen van jullie heb ik onlangs een auto gereserveerd voor oktober bij Avis.dk. Meteen betaald en leek allemaal prima, maar nou keken we vandaag en was de betaling ineens van de creditcard verdwenen. Navraag bij de bank gedaan en die dachten dat Avis de betaling geweigerd heeft. Maar als ik inlog bij Avis.nl zie ik de boeking nog staan, ook gewoon als 'betaald'. Ik probeerde net Avis zelf te bereiken, alleen daar stond ik eindeloos in de wacht, dus dat probeer ik later opnieuw... Maar ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben (gehad).
Ja bij mij ook het geval. Ik had dan wel totaal 5 betaalde reserveringen, maar mijn reservering op mijn creditcard is niet afgeboekt.
Ik had contact opgenomen met de Engelse helpdesk en letterlijk mijn vraag duidelijk uitgelegd en dat het bedrag niet is afgeschreven en of dit goed gaat.
Na wat nakijken gaf ze aan is gewoon prepaid en ziet er in ons systeem helemaal in orde uit.....dus ik wacht het gewoon de af tot in mei.
Ja bij mij ook het geval. Ik had dan wel totaal 5 betaalde reserveringen, maar mijn reservering op mijn creditcard is niet afgeboekt.
Ik had contact opgenomen met de Engelse helpdesk en letterlijk mijn vraag duidelijk uitgelegd en dat het bedrag niet is afgeschreven en of dit goed gaat.
Na wat nakijken gaf ze aan is gewoon prepaid en ziet er in ons systeem helemaal in orde uit.....dus ik wacht het gewoon de af tot in mei.
Raar zeg, zou wel mooi zijn op zich, gratis auto haha. Ik denk niet dat ik erop durf te gokken, misschien nog een back-up reservering maken of zo... Of toch maar cancellen en opnieuw boeken. Ben in ieder geval benieuwd hoe het jou afgaat dan in mei!
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco 2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
Raar zeg, zou wel mooi zijn op zich, gratis auto haha. Ik denk niet dat ik erop durf te gokken, misschien nog een back-up reservering maken of zo... Of toch maar cancellen en opnieuw boeken. Ben in ieder geval benieuwd hoe het jou afgaat dan in mei!
Ze bleef er ook echt op hameren
Was het die lage tarief via .is en .dk? Zo ja, dan heb je niks aan cancelen en in mijn geval heb ik bij Hertz een backup boeking geboekt die ook zeer scherp is qua bedrag met genoemde codes CDP51000 en PC192021.
@Meggy
Verwijder de boeking niet. Een back up boeking zou je eventueel kunnen doen. Heb je al een mailtje gestuurd naar avis.dk wat er aan de hand is? Ik zou niet teveel tijd investeren aan Avis.nl. De bereikbaarheid is minimaal.
Bij mij is het bedrag inmiddels wel afgeboekt met Visa.
Je zou ook bij avis.com kunnen navragen of de boeking nog steeds actief is in hun systeem. Ze reageren vaak binnen enkele dagen. Wel goed je reserveringsnummer en lidmaatschapsnummer vermelden:
@Resetovic Dit was geen speciale actie, maar gewoon 'normale' lage tarief volgens mij, wel met kortingscode F982700. Toch gek dat het in jouw geval in hun systeem wel gewoon goed staat. Ik zal Herz eens checken als backup dan.
@Trom Mailtje heb ik nog niet geprobeerd nee, ga ik meteen doen, thanks! Sowieso fijn om het dan zwart op wit te hebben als ze reageren...
Ik ben aan het zien bij Avis voor de zomervakantie op Hawaii. De keuze krijg ik voorgesteld als Mid-size (for example Mazda CX-5) ofwel Mid-size (for example Ford Edge) ofwel Mid-size (for example Nissan Pathfinder). Ik zou graag een Jeep Wrangler mee krijgen op Maui (OGG) maar welk van deze opties lijkt jullie de meeste correcte? Of gewoon de goedkoopste (ex mazda) boeken en hopen? Of wat stellen jullie eerder voor om te doen? Ik ben aan het kijken via avis.is nu.
Ik ben aan het zien bij Avis voor de zomervakantie op Hawaii. De keuze krijg ik voorgesteld als Mid-size (for example Mazda CX-5) ofwel Mid-size (for example Ford Edge) ofwel Mid-size (for example Nissan Pathfinder). Ik zou graag een Jeep Wrangler mee krijgen op Maui (OGG) maar welk van deze opties lijkt jullie de meeste correcte? Of gewoon de goedkoopste (ex mazda) boeken en hopen? Of wat stellen jullie eerder voor om te doen? Ik ben aan het kijken via avis.is nu.
Wat een mooie trip in het vooruitzicht. Met hoeveel personen ga je? Dan kunnen we een beter advies geven t.o.v. de grootte van de auto.
Afgelopen december had ik op Oahu de Jeep Wrangler en vond dit alles behalve een fijne auto. Erg schokkerig en redelijk klein in vergelijking met de andere auto's. Mocht je de keuze krijgen tussen de bovengenoemde auto's (afgelopen keer op Maui mocht ik zelf mijn auto kiezen bij Avis, altijd even vragen) zou mijn keuze uitgaan naar de Nissan Pathfinder. Mede omdat je op Maui veel aan het rijden bent vanwege de grote van het eiland. En omdat Nissan Pathfinder lekker ruim is en heerlijk rijdt.
Ik ben maar op mijn eentje dus zelfs een 2 persoon Jeep zou voor mij al voldoende zijn (de iets grotere versie nog leuker als het dak er maar af kan.. Ik heb het graag avontuurlijk en die cabrio Jeep lijkt me dan ook helemaal mijn ding. Meer dit dan een luxueuze Cadillac (bij manier van spreken). Ik heb ruim de tijd en moet dus niet rushen om op al de plekken te komen, de luxe hoeft voor mij dan ook niet.
Wij hadden een Jeep Wrangler op Hawaii. Ook op Maui. Wij hadden dit model specifiek gehuurd en de mazzel gehad dat dit op dat moment de goedkoopste optie was. Het is in mijn ogen de meest voorkomende auto op Hawaii en wij konden kiezen uit 3 kleuren. In de Gold aisles stonden er ook een paar.
Ik zou een categorie C reserveren en hopen dat er een in de aisle staat en anders even lief de greeter aankijken.
Wij hebben bij Budget.be een Ford Mustang Convertible of vergelijkbaar(Klasse K) geboekt op 18-8 voor €1.167,75. Voor de periode van 16 mei tot 9 juni SFO Airport<>SFO Airport.
Maar nu begin ik toch een beetje in de stress te raken. Nadat ik hier en daar wat reviews heb gelezen. Heeft iemand ervaring met Budget.be?
Wij hebben bij Budget.be een Ford Mustang Convertible of vergelijkbaar(Klasse K) geboekt op 18-8 voor €1.167,75. Voor de periode van 16 mei tot 9 juni SFO Airport<>SFO Airport.
Maar nu begin ik toch een beetje in de stress te raken. Nadat ik hier en daar wat reviews heb gelezen. Heeft iemand ervaring met Budget.be?
Ik heb meerdere keren via Budget een auto gehuurd en altijd zonder enige problemen. De services was altijd duidelijke en goed zonder problemen
Allemaal hartelijk dank voor alle geweldige info bij het vinden van een betaalbare huurauto in de VS. Ik heb momenteel een boeking staan voor 17/09 (ochtend) t/m 05/10 (avond) bij Hertz voor een Category C voor $1275 met de 510k code. Ik ben er inmiddels in geslaagd om mijn status te upgraden naar Hertz Five Star. Nu las ik echter elders op het forum dat er ook mensen hebben weten te upgraden naar PC-status middels een status match zonder in het bezit te zijn van een platinum membership bij bijvoorbeeld Amex. Is dit momenteel nog steeds mogelijk?
Ben me ook weer in het autohuur-avontuur aan het storten. Veilige keuze eerst: de gewenste auto (kleine SUV, Nissan Rogue oid reserveren).
Dat heeft dit opgeleverd bij Hertz als gast, maar met de CDP en PC codes, deze maar geboeklt:
Hertz1.PNG
Daarna gekeken wat ik als Gold member PC bij Hertz kon krijgen voor categorie C (idd alleen met de CDP code te zien, niet met PC-code erbij):Hertz7.PNG
Deze foutmelding krijg ik waarschijnlijk omdat ik al een boeking heb lopen op dezelfde gegevens (maar niet ingelogd). Het rare is ook dat ik ingelogd wel weer de Cat C te zien krijg, maar niet de Small-SUV categorie die ik eigenlijk wil (2 volwassenen + 1 tienerdochter)
Voordat ik alles weer ga annuleren om alsnog de Cat. C-boeking te maken: beter dan dit kan ik niet vinden voor 3 weken + 1 dag Las Vegas (10-7 14:00 t/m 31-7 ca 22:00uur). Iemand nog een lumineus idee om het nog aantrekkelijker te maken?
Let er wel op dat als je beide boekingen op 1 account maakt, er 1 van de 2 op de dag van ophaal geannuleerd wordt!
Ik zou de suv boeking laten staan en met een andere account een boeking in Cat C maken, zo kun je kijken of er iets tussen de rijen staat, zo niet val je terug op je suv boeking.
Bedoel je dat bij 2 boekingen op 1 account een willekeurige boeking geannuleerd wordt op de startdag? Of dat als ik me bij de counter heb gemeld voor reservering 1, reservering 2 automatisch vervalt?
Ik heb nu de SUV op een gast-account geboekt, maar het lukt me niet om met met mijn Hertz-account alsnog een andere boeking te maken (zie eerdere foutmelding). Ik denk dat het verstandig is (correct me if I'm wrong) om juist de SUV-boeking nu te verwijderen, de cat. C boeking te maken op mijn Hertz PC-account, en dan zien of het me met een ander account (liefst met dezelfde credit-card) lukt om alsnog die SUV alsnog te boeken...
Ik ben er inmiddels in geslaagd om mijn status te upgraden naar Hertz Five Star. Nu las ik echter elders op het forum dat er ook mensen hebben weten te upgraden naar PC-status middels een status match zonder in het bezit te zijn van een platinum membership bij bijvoorbeeld Amex. Is dit momenteel nog steeds mogelijk?
Alleen als je een vergelijkbare status hebt bij een andere verhuurder kun je upgraden naar PC bij Hertz. Deze zijn: National EC executive elite, Avis Presidents Clib of SIXT Platinum.
Begrijp ik! Maar ik had het idee dat het hier een aantal mensen is gelukt om dit voor elkaar te krijgen zonder andere speciale memberships. Maar mogelijk is dat toch niet het geval.
Er is een tijd een link actief geweest voor een EC Executive Elite enrollment bij National, (zoek maar in het topic), maar deze link werkt niet meer.
Als je een keer een hoogste status hebt kun je matchen naar de andere verhuurders en als een status vervalt match je weer met een nog geldige status.
Zo kun je het theoretisch volhouden om elk jaar bij alle verhuurders de hoogste status te houden zonder er ooit te huren of gehuurd te hebben.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.