Je betaalt...wie betaald, bepaald.
Je bepaalt...
Marianne
Je betaalt...wie betaald, bepaald.
Maarten-Annique schreef: ↑07 jun 2022, 15:25Ik heb inderdaad al gebeld en gemaild met KLM Care, maar ze zeggen dat ze niks voor me kunnen doen voor het inchecken. Ik probeer het nogmaals via Schiphol Airport Caddy. Bedankt voor jullie reacties.
Die Schiphol Airport Caddy heeft mijn hoogbejaarde vader afgelopen week wel in de steek gelaten. Volgens hun website zouden ze hem bij het uitstappen van de auto al komen ophalen, dat werd hem telefonisch ook verteld, hij moest alleen via email z'n gegevens doorgeven. Dat heeft hij gedaan, maar er is nooit een bevestiging gekomen en er was ook niemand op de opgegeven plaats. Dus toen toch maar degene die hem bracht gevraagd om hulp om hem naar de incheckbalie te brengen. Eenmaal ingecheckt kwam er wel assistentie om hem verder te helpen.roelb schreef: ↑07 jun 2022, 17:22Edit: ik zie dat het op schiphol toch mogelijk is om al hulp vanaf de parkeerplaats of NS station te krijgen. Dat loopt dan niet via de airline, maar via assistentie@airportcaddy.nl.
Ik krijg momenteel geen enkele reactie meer op email van Meet & Assist. Ook niet na het invullen van het contactformulier.Fam. Rosmalen schreef: ↑07 jun 2022, 15:51Ik had de vraag gesteld hoe lang van te voren aanwezig te zijn ook als we gebruik maken van de meet a& Assist Service.
Bedankt voor je email.
We raden aan om 3 uur voor vertrektijd aanwezig te zijn bij een vlucht naar Amerika en onze service is 2 uur. Met deze service heb je 90 % voorrang op reguliere passagiers. Wil je gebruik maken van de service dan kan je deze boeken via de website
Zojuist dan toch een email gekregen dat ik 2 dagen voor vertrek te horen krijg waar ik moet staan om de host te ontmoeten. Het is dus geregeld
Sowieso is het handig als je aangeeft bij boeken dat je reist met een gehandicapte passagier. Als onze dochter meereist check ik altijd online welke vlucht ik wil hebben. En dan bel ik de desbetreffende vliegmaatschappij om het ticket te boeken. Zij zorgen er vaak al voor dat je vooraan in het vliegtuig zit en nemen contact met de organisatie op die de begeleiding op het vliegveld doet. Eerlijk is eerlijk, dat is altijd top geregeld. Ik heb altijd en veel commentaar op Schiphol. Maar ook op Schiphol is dit top geregeld.