Ik had voor de zekerheid ook eerst even gemaild met Exit over evt. wijzigingskosten in het geval van weer Corona of zoiets en dat zou komen op 50,00 plus evt. een hoger tarief. Dat lijkt mij een prima deal.
En voor degenen die volgende week donderdag, vrijdag of zaterdag met Brussels Airlines vliegen, is het eveneens verstandig om de vlucht te verzetten: de piloten en het cabinepersoneel van Brussels Airlines leggen volgende week donderdag, vrijdag en zaterdag het werk neer.Harry schreef: ↑15 jun 2022, 22:27Voor degene die maandag vanaf Brussel vertrekt is het verstandig de vlucht te verzetten naar een andere luchthaven, er wordt chaos verwacht.
https://www.nu.nl/economie/6206698/luch ... ijven.html
En natuurlijk krijg je steeds ongunstige plaatsen toegewezen.Bij mijn vorige vlucht naar Miami zouden we ook niet naast elkaar gezeten hebben,heb toen maar betaald en bij vertrek blijkt dat vliegtuig niet voor de helft gevuld is.Is dus gewoon geldklopperij.
bij welke vliegmaatschappij was dat?Bij mijn vorige vlucht naar Miami zouden we ook niet naast elkaar gezeten hebben
Ik heb mijn overstap liefst in Europa omdat dat hier nog al vlot verloopt.In Amerika daarentegen kan imigrations en bagagekontrole flink uitlopen.Wanneer dit dan op mijn eindbestemming is maak ik me geen zorgen.d_vdploeg schreef: ↑20 jun 2022, 14:09
Wij zijn afgelopen zondag teruggekomen vanuit Florida (MIA) via LHR en moesten zowel in AMS als in LHR door security. Terugweg was dat toch wat aan de krappe kant. Overigens, eerste korte vlucht en dan de lange beviel ons wel uitstekend. Dat is het enige nadeel vinden wij van een overstap in de VS, je hebt dan eerst een langere vlucht en daarna nog een korte. Je bent dan vaak wel al vermoeid.