Ik verwacht dat het na dit stuk alleen nog maar erger wordt. Er wordt nadrukkelijk vermeld dat ze iedereen hulp moeten verlenen en dat ze niet mogen vragen naar de reden. Kortom, een vrijbrief.
En wat er staat klopt. De laatste keer konden ze al niet meer helpen bij het inchecken omdat het te druk was. "Gelukkig" hebben wij een eigen rolstoel en ken ik na 30 jaar rolstoel het spelletje inmiddels wel. Maar wat zijn we in een rap tempo een verschrikkelijk genant land aan het worden.
Wij zijn er (nog)niet bekend mee en het is het eigenlijk te gek voor woorden dat je wederom weer extra moet betalen omdat je zonder niet op vakantie kan en waar nu nog meer misbruik van wordt gemaakt, is al vervelend genoeg. Wij hadden al inderdaad privium genomen maar voordat je daar bent aangeland duurt ook uren als het zo druk is.
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Nooit geweten over Sky Priority en toevallig vanochtend pas ontdekt (de ervaren reizigers onder ons wisten dit wellicht al):
Sky Priority is (buiten alle programma’s en niveaus) ook te verkrijgen bij KLM als je een Flex-ticket in Economy Class boekt voor een vlucht binnen Europa!
Dat ga ik eens onthouden voor een volgende vliegreis. Mooie bijkomstige voordelen in drukke tijden en we vliegen tenslotte niet alleen maar naar de USA.
Klopt. Als je in een premium cabin vliegt (inclusief de nieuwe Premium Economy bij KLM of Premium Select van Delta) heb je ook SkyPriority, ongeacht status.
Mijn zoon moest vanochtend vroeg voor het eerst voor z’n werk naar Lissabon en bleek dus Sky priority te hebben. De gewone rij was echt niet normaal druk zag ik op de foto. Weer een tip waar ik zeker op ga letten bij een volgende vlucht.
Nee hoor, alle reizigers in de premium cabins (KLM Premium Economy, KLM Business class, Air France Premium Economy, Air France Business, Air France Le Premiere, Delta One, Delta Premium Select) hebben gewoon allemaal standaard SkyPriority, ongeacht status en fare type.
Business/DL One/La Premiere reizigers hebben uiteraard ook lounge toegang, ook weer ongeacht status of fare type.
Let op: Met Premium Economy wordt hier dus alleen de aparte Premium Economy cabin bedoeld, niet Economy Comfort/Comfort+ oid.
Daarnaast hebben reizigers in Economy dus SkyPriority als ze bij AF of KLM een flex ticket boeken, of als ze tenminste Elite+ status hebben binnen SkyTeam.
@marieke, ik had dinsdag (12 juli)bericht gekregen van meet &assist met de naam en tel.nr van de greeter, terwijl wij pas de 19e vertrekken. Toch maar een mailtje gestuurd of dit wel klopte omdat we pas 1 a 2 dagen van te voren bericht zouden krijgen. Ik kreeg een mail terug dat ze mij op de 13e hadden staan, maar dat ze nu de datum hebben aangepast ik heb even nagekeken of ik het wel juist had ingevuld (ging al aan mezelf twijfelen) maar ik had het goed ingevuld. Dus misschien moet je het nog even verifieren omdat de meeste forum gangers 1 dag van te voren bericht krijgt.
Onderwijl ik op het forum zit krijg ik ook net bericht met de naam en het telefoonnr van de greeter. De datum staat er nu bij en is ook juist wel vroeg is nog 5 dagen voor we vertrekken, maar goed neem aan dat het nu goed gaat.
Vanochtend om 06:37 uit de taxi gestapt en een uur later zaten we in Lounge 25. Bij de Sky Priority check-in balies in de rij werd regelmatig geroepen “Sky Priority, Business Class, show your card, no guests” .
En dan voor de de priority security trap omhoog stonden er mensen met Silver achter ons die ook de kortere rij wilden, maar helaas die mochten toch naar de lange rij. De lange rij was toen we aankwamen rijden al buiten, nog net in de tent.
Dus van meeliften en vlot geluk lijkt vandaag dus weinig sprake.
Privium zag je net wat sneller gaan bij de security poortjes boven. En er kwamen regelmatig mensen onder begeleiding (zonder zichtbare handicap) langs waarvan ik even aanneem dat die de Meet&Assist geboekt hadden. Die werden zelfs ook langs de Priority security rij geleid.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
@Pepito geeft aan dat de booodschap is "No guests "
Hoe nu met medereiziger s wannneer je op status en niet op reisklasse Skypriority hebt ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Zoals ik het lees: iedere individuele reiziger moet (door reisklasse of status) zelf Skypriority hebben.
Dus niet meelopen met een reisgenoot die het wel heeft.
(zelf ben ik FB Gold maar mijn 5 familie/reisgenoten niet; dus ik verwacht met z'n 6-en gewoon achteraan in de algemene rij te moeten gaan aansluiten).
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.