Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Inmiddels 2 ervaringen met Hertz de afgelopen weken. Omdat onze vlucht aangepast was naar een dag eerder heb ik op LAX eerst een auto voor 2 dagen gehuurd. We kwamen uiteindelijk 2 uur later dan gepland aan op zaterdagavond(vertraagde vlucht en hele lange rij bij douane). Heb Presidents Circle, maar er stonden heel weinig auto's. Veel mustangs en cabrio's. Maar wij hebben een auto voor minimaal 5 personen. Uiteindelijk een ford Escape meegenomen. Het paste maar net.... 1 kleine koffer moest op schoot, maar deze auto zouden we alleen in LA gebruiken dus dat kon best.
Maandagochtend had ik een reservering staat bij het Hilton in LAX voor een SUV voor 7 personen. Dus een Suburban 7pax. Ik had expres een model gereserveerd omdat deze locatie een keuze-opties heeft en ik ook de garantie van een grote auto wilde omdat we met 6 personen zouden reizen de eerste week. We kwamen om half 8 aan en kregen de mededeling dat de auto er nog niet was, dat ze druk bezig waren een auto te regelen, maar dat er geen tijd genoemd kon worden. Niet heel fijn dus. We stonden daar mooi met 6 personen omdat we die hele dag volgepland hadden in LA.
Maar goed je kan geen ijzer met handen breken. Dus eerst maar gaan ontbijten bij Denny's om de hoek. Om 9 uur weer terug, maar er was nog geen auto voor ons. We kregen te horen dat er in heel LA maar 1 Suburban beschikbaar was maar die moest eerst een beurt hebben en dat kon nog wel even duren. Dus we moesten nog maar weer gaan wachten. Daar namen we natuurlijk geen genoegen mee dus na enige discussie kregen we de auto's die we eerst hadden (we leverden er uiteindelijk 2 in) weer mee met de mededeling dat we ze later konden inleveren en niet hoefden af te tanken. Echter.... we moesten wel voor 16 uur bij de locatie zijn, want dan gingen ze dicht. uitgebreid LA ingaan ging dus niet want we moesten wel weer terug.
Uiteindelijk vetrokken met de afspraak dat we inkopen gingen doen in de buurt en dat we om 13 uur gebeld zouden worden wat de status was. UIteindelijk was er om 13 uur een auto voor ons. Bijzonder genoeg geen suburban, maar een GMC Yukon XL (denali). Een heel prima auto, maar waar ze die nu weer van vandaag getoverd hadden was niet duidelijk.
We kregn uiteindelijk voor beide auto's die we inleverden een dag huur terug voor het ongemak.
De auto is wel heel mooi. 15000 km op de teller, inclusief WIFI etc.
Weliswaar problemen dus, maar redelijk opgelost en wel een prima auto!
Maandagochtend had ik een reservering staat bij het Hilton in LAX voor een SUV voor 7 personen. Dus een Suburban 7pax. Ik had expres een model gereserveerd omdat deze locatie een keuze-opties heeft en ik ook de garantie van een grote auto wilde omdat we met 6 personen zouden reizen de eerste week. We kwamen om half 8 aan en kregen de mededeling dat de auto er nog niet was, dat ze druk bezig waren een auto te regelen, maar dat er geen tijd genoemd kon worden. Niet heel fijn dus. We stonden daar mooi met 6 personen omdat we die hele dag volgepland hadden in LA.
Maar goed je kan geen ijzer met handen breken. Dus eerst maar gaan ontbijten bij Denny's om de hoek. Om 9 uur weer terug, maar er was nog geen auto voor ons. We kregen te horen dat er in heel LA maar 1 Suburban beschikbaar was maar die moest eerst een beurt hebben en dat kon nog wel even duren. Dus we moesten nog maar weer gaan wachten. Daar namen we natuurlijk geen genoegen mee dus na enige discussie kregen we de auto's die we eerst hadden (we leverden er uiteindelijk 2 in) weer mee met de mededeling dat we ze later konden inleveren en niet hoefden af te tanken. Echter.... we moesten wel voor 16 uur bij de locatie zijn, want dan gingen ze dicht. uitgebreid LA ingaan ging dus niet want we moesten wel weer terug.
Uiteindelijk vetrokken met de afspraak dat we inkopen gingen doen in de buurt en dat we om 13 uur gebeld zouden worden wat de status was. UIteindelijk was er om 13 uur een auto voor ons. Bijzonder genoeg geen suburban, maar een GMC Yukon XL (denali). Een heel prima auto, maar waar ze die nu weer van vandaag getoverd hadden was niet duidelijk.
We kregn uiteindelijk voor beide auto's die we inleverden een dag huur terug voor het ongemak.
De auto is wel heel mooi. 15000 km op de teller, inclusief WIFI etc.
Weliswaar problemen dus, maar redelijk opgelost en wel een prima auto!
Vandaag om 12.30 stonden er in SEA zeven auto’s in de President’s Circle: een Mustang, drie full sizes (Altima, Camry en Malibu) en drie (op het oog) kleine SUV’s. In de tien minuten daarna kwamen er nog wat fullsizes bij. Voor mij was een intermediate/midsize voldoende geweest, maar die stonden ook in de gewone vakken niet. Ik ben daarom vertrokken met een nieuwe Malibu, 3200 km op de teller.
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@heidem , da's echt dramatisch.
Ik lees op flyertalk wel vaker dat de keuze bij Hertz Seattle echt minimaal is. Jouw verhaal bevestigt dit nogmaals.
Stonden in de reserved rijen voor de diverse klassen wel voldoende auto's ?
Ik lees op flyertalk wel vaker dat de keuze bij Hertz Seattle echt minimaal is. Jouw verhaal bevestigt dit nogmaals.
Stonden in de reserved rijen voor de diverse klassen wel voldoende auto's ?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Vraagje: vorige maand op SFO stond mijn naam niet op het bord toen ik aankwam bij Hertz ondanks mijn PC status. Ik had dat ook wel verwacht omdat ik natuurlijk nog niet mijn rijbewijs etc. binnen had laten verifiëren en ik de PC status op basis van status match gekregen heb. Ik kon dus ook niet zo met een auto de garage uitrijden maar moest eerst naar het kantoortje.
Kan ik mijn naam straks op IAH (30/09) wel verwachten op het bord en dit keer wel zo een auto uitzoeken en wegrijden?
Roland
Kan ik mijn naam straks op IAH (30/09) wel verwachten op het bord en dit keer wel zo een auto uitzoeken en wegrijden?
Roland
Zes weken geleden dezelfde situatie gehad op IAH. Had een dubbele boeking gemaakt, maar ook geen naam op het bord. Ben even langs de greeter geweest, die mij direct naar de PC-rij verwees. Auto gepakt, naar de booth gereden en alles is daar geregeld.
Ik neem aan dat je de KLM of United vlucht hebt, die vroeg in de middag arriveert? Toen ik de auto op zaterdagmiddag 12u terugbracht vond ik de selectie zeer karig, i.t.t. de zondagavond om zeven uur toen ik arriveerde (enorm veel keus). Stonden veel leuke wagens tussen. Als je een witte 2022 Buick Enclave nog ziet staan, daar is netjes voor gezorgd.
Ik neem aan dat je de KLM of United vlucht hebt, die vroeg in de middag arriveert? Toen ik de auto op zaterdagmiddag 12u terugbracht vond ik de selectie zeer karig, i.t.t. de zondagavond om zeven uur toen ik arriveerde (enorm veel keus). Stonden veel leuke wagens tussen. Als je een witte 2022 Buick Enclave nog ziet staan, daar is netjes voor gezorgd.

- bedeve
- Amerika-expert
Je kunt het verwachten , maar het is niet gegarandeerd
Als fotomoment is het wel leuk , maar voor je huurproces niet noodzakelijk.
Ook niet voor je uitrijden.
Waarbij je trouwens alles waarvoor je naar de balie zou gaan ook bij de exitbooth kunt regelen

Ik heb afgelopen januari een foto van mijn naam op het bord genomen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@BigJesper Op SFO kon ik in eerste instantie niet uitrijden. Bij de booth kreeg de persoon het niet voor elkaar en moest dus terug naar het kantoortje waar het inmiddels druk was. Gelukkig wel 4 medewerkers van Hertz aan het werk. Ze hadden nl. de balie boven gesloten en alle klanten moesten naar het kantoortje voor de preferred customers. Ik wist dat ik dat eigenlijk eerst had moeten doen voor ik de auto zou ophalen maar dacht, hé, wellicht kan dat bij het uitrijden in orde gemaakt worden. Niet dus in mijn geval.
Uiteindelijk wel allemaal goed gekomen hoor.
Ja, ik heb de KLM vlucht die naar verwachting rond 13:00 uur aankomt. Voordat ik dan bij Hertz ben zal het wellicht al bijna 15:00 uur zijn. E.e.a. natuurlijk afhankelijk van de snelheid bij US Immigrations. Ik hoop eigenlijk op leuke Mustang!
Als je een kenteken hebt van die Buick zal ik erop letten, hahaha
Roland

Ja, ik heb de KLM vlucht die naar verwachting rond 13:00 uur aankomt. Voordat ik dan bij Hertz ben zal het wellicht al bijna 15:00 uur zijn. E.e.a. natuurlijk afhankelijk van de snelheid bij US Immigrations. Ik hoop eigenlijk op leuke Mustang!

Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ah, fotomomentje! Had ik nog niet aan gedacht. Inderdaad leuk idee!

Wat het uitrijden betreft, zie mijn ervaring op SFO hierboven. De beste man bij de exitbooth is tijden bezig geweest maar kreeg het niet voor elkaar. Had zijn systeem zelfs opnieuw opgestart. Dus kreeg toch het verzoek eerst naar het kantoortje te gaan. En dat kostte mij dus weer een uur extra wegens drukte...

Roland
Compacts en full size sedans stonden er ruim voldoende in de reserved rijen. Bij de SUVs heb ik niet gekeken.Coyote Buttes schreef: ↑31 jul 2022, 08:01Stonden in de reserved rijen voor de diverse klassen wel voldoende auto's ?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Roland, ik had dit een aantal weken geleden terug ook! Had jij een one-way of huur langer dan 3 weken (volgens mij wel, ik heb je verslag gelezen haha). Bij mij gaven ze namelijk aan dat dit de reden was waarom m'n naam niet op het bord stond. Ze wilden mij eerst gewoon een aangewezen auto meegeven, daar heb ik beetje tegen geprotesteerd in het Gold hokje en daarna mocht ik wel gewoon iets uitkiezen. Zie ook een paar pagina's terug.Coyote schreef: ↑31 jul 2022, 09:25Vraagje: vorige maand op SFO stond mijn naam niet op het bord toen ik aankwam bij Hertz ondanks mijn PC status. Ik had dat ook wel verwacht omdat ik natuurlijk nog niet mijn rijbewijs etc. binnen had laten verifiëren en ik de PC status op basis van status match gekregen heb. Ik kon dus ook niet zo met een auto de garage uitrijden maar moest eerst naar het kantoortje.
Roland
Hoe lang is jouw huur op IAH straks? One way? Dat kan eventueel dus uitmaken (maar schijnt ook random te zien, gezien reacties van anderen hier).
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Ing Aha! Mijn huur vanaf SFO was een one-way naar JFK en was 3 weken + 1 dag. Dus daar zou het aan kunnen liggen. Dacht zelf omdat ik nog niet eerder bij Hertz zelf een boeking, en daarmee een huur, had gemaakt en dus nog niet bekend was in hun systeem. In een ver, ver verleden wel bij Hertz gehuurd maar dat was altijd via een broker en prepaid.
Straks op IAH huur ik een auto voor 2 weken + 1 dag en lever die ook weer in op IAH.
Roland
Straks op IAH huur ik een auto voor 2 weken + 1 dag en lever die ook weer in op IAH.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
@Ing
Hey lieve leden het komt nu steeds dichter we gaan a.s. zaterdag onze auto ophalen in Miami, wij hebben ook de pc status maar nog nooit eerder gehuurd. Ik heb heeeeel vaak gelezen dat je naar beneden moet een auto kiest en dan pas naar de balie ook beneden moet gaan. Zeg je dan meteen ik wil die auto meenemen want mijn gezin zit er al bijna in?
Omdat je zegt dat ze jou een zelf een auto wilde toewijzen.........
Wat ik mij ook ineens afvroeg, moet je bewijzen dat je een spous bent aan de balie? Of gaan ze ervanuit dat je de waarheid spreekt? En als je toch moet bewijzen hoe doen jullie dat dan? Ik heb alleen mijn meisjesnaam op mijn papieren staan.....
Hey lieve leden het komt nu steeds dichter we gaan a.s. zaterdag onze auto ophalen in Miami, wij hebben ook de pc status maar nog nooit eerder gehuurd. Ik heb heeeeel vaak gelezen dat je naar beneden moet een auto kiest en dan pas naar de balie ook beneden moet gaan. Zeg je dan meteen ik wil die auto meenemen want mijn gezin zit er al bijna in?

Wat ik mij ook ineens afvroeg, moet je bewijzen dat je een spous bent aan de balie? Of gaan ze ervanuit dat je de waarheid spreekt? En als je toch moet bewijzen hoe doen jullie dat dan? Ik heb alleen mijn meisjesnaam op mijn papieren staan.....
2022 Florida - New Orleans
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je hoeft niet te bewijzen dat je een spouse bent, pas bij een eventueel ongeval wordt gekeken of de extra bestuurder (als die achter het stuur zat op het moment van het ongeval) voldoet aan de voorwaarden.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ah oke perfect laten dan maar zeker hopen dat niet nodig is om te bewijzen! bedankt Harry
2022 Florida - New Orleans
En voor alle zekerheid: je partner laat je /nooit/ als extra bestuurder bijschrijven op de huurovereenkomst. Doe je dat wel? Dan gaat de verhuurder er vanuit dat dat nodig is (en je dus geen partners bent) en betaal je gewoon voor een extra bestuurder.
Gisteren rond 18.15 aangekomen bij Hertz JFK. Ben zelf ook PC member, maar het aanbod was best wel triest. 1 fullsize sedan en 3 SUVs. Alledrie een Honda CR-V. Aangezien de kinderen al een beetje op waren en de koffer erin pasten er daar maar één van meegenomen. Had eigenlijk gehoopt op wat mooiers, maar goed. Android auto, lane assist, adaptive Cc, pano dakje. Zit er allemaal op dus we overleven het prima met deze bak.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Voor meer keuze in het NO zou je beter op bv Philadelphia kunnen vliegen. JFK is een van de allerdrukste vliegvelden...
Of je pakt de bus/trein van NY naar Philadelphia. Hebben wij een paar jaar geleden ook gedaan. Eerst lekker zonder auto NY bezocht en uiteindelijk met een uber voor USD 100 naar Philly gereden om daar de auto op te halen. Was inderdaad zo'n USD400 goedkoper uiteindelijk. Wel bij Avis toen gehuurd, dus heb ik daar geen ervaring met Hertz PC
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Wij vlogen op PHL, namen daar direct de auto, zaten in een hotel met gratis parking in New Jersey en namen 's morgens de bus naar NYC, maar zo'n 30min. Konden we in NJ met de auto shoppen enz.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
In Miami in april liep ik de garage in, mijn naam stond netjes op het bordje (ook al was het mijn eerste huur in de VS, maar via Veerle gold counter gekregen). Toen ben ik gaan shoppen tussen de auto's, naar de exit booth gereden en doei! Niemand verder gezien of gesproken.Sevianna schreef: ↑03 aug 2022, 10:26@Ing
Hey lieve leden het komt nu steeds dichter we gaan a.s. zaterdag onze auto ophalen in Miami, wij hebben ook de pc status maar nog nooit eerder gehuurd. Ik heb heeeeel vaak gelezen dat je naar beneden moet een auto kiest en dan pas naar de balie ook beneden moet gaan. Zeg je dan meteen ik wil die auto meenemen want mijn gezin zit er al bijna in?Omdat je zegt dat ze jou een zelf een auto wilde toewijzen.........
Fijne reis!
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3187 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 4 Reacties