Voorzieningen zijn prima. Op z'n tijd een natje en een droogje. Elke stoel heeft zijn eigen schermpje waarop je de laatste films kunt zien.
Beenruimte viel ons niks tegen. Manlief is 1.78 en had ruimte genoeg.
Voorzieningen zijn prima. Op z'n tijd een natje en een droogje. Elke stoel heeft zijn eigen schermpje waarop je de laatste films kunt zien.
Wat die tekst inhoudt weet ik niet , maar we hebben hier wel veel ervaring met enthousiaste vakantiegangers die een pracht tickettarief hadden gevonden .
In Dusseldorf heeft het lokale Van der Valk gunstige park sleep fly pakketten. Fijn hotel, je vakantie begint dan gewoon een dag eerder. Voordeel was toen ook dat je bagage al de avond ervoor kon inchecken (even met eigen auto op kort parkeren gestaan). Op de dag zelf reis je dan lekker zonder bagage.
Zoiets lijkt mij idd handigkw184 vd Valk
Punt 2 heb je uiteindelijk zelf in de hand. Je had alle vrijheid om elke willekeurige route te kiezen, dus je had ook kunnen vragen om via AMS en ATL te vliegen. Dan had je wel wat eerder weggemoeten (06.15u BRU-AMS), maar dan AMS-ATL in een KLM 787-10 en ATL-LAS is dan een Delta A321.Timothy555 schreef: ↑20 okt 2022, 17:32Heel jammer want:
1) 5u later op bestemming
2) Delta One op een 767-300 is inferieur aan KLM Business op een 787
3) Delta First voor het gedeelte in de VS is al helemaal minderwaardig, geen ‘bed’ maar eerder een wat meer comfortabele stoel.
dat is het overwegen waard...ik ga eens kijken wat dat extra kost!Harry schreef: ↑16 okt 2022, 07:40Beenruimte in economy maakt weinig uit bij de grote luchtvaartmaatschappijen (ik ben net zolang als je man en dat is dus krap) maar je zou kunnen overwegen om voor het uitgespaarde geld, tov de rechtstreekse vlucht, bij United economy plus te boeken, dat geeft je net wat meer beenruimte.
Regelmatig daar aangekomen, meestal 1-1,5u wachten voor immigrations op SEA maar verder prima geregeld. Die 3:15 zou meer dan voldoende moeten zijn.Timothy555 schreef: ↑21 okt 2022, 07:49hoe is Seattle qua immigrations en overstap? Ik zie een overstaptijd van 3u15, ik neem aan dat dit voldoende is?