Ik zie op Linkedin 489 bedrijven vermeld met "Generic " in hun bedrijfsnaam.
Hoe ga je ze checken @Felicitas ?
Bellen ? , Mailen ?
Hou os op de hoogte !

Kortom, maak je geen zorgen en anders boek je via Sunnycars want ja, daar is altijd alles inclusief.Im Hertz Chat habe ich gerade die Antwort das jeder den Code benutzen kann erhalten
Ha ha, dat was ik toch niet van plan. Ik heb er overigens geen enkele moeite mee om dit soort kortingscodes te gebruiken als dat mij veel voordeel biedt en ik de risico’s kan overzien. Geen last van angstgevoelens of complottheorieën
Of je deze code wel of niet kunt gebruiken is al door enkelen duidelijk uitgelegd. Ik heb er zelf ook al meerdere keren gebruik van gemaakt.
Als je doorklikt op de gewenste auto, kun je de oneways fees zien…Phillostar schreef: ↑06 jan 2023, 10:39Brengen de verhuurders in CA, NV, AZ nog oneways fees in rekening?
![]()
Net begonnen op dit forum en nog niet ingelezen....Noaz schreef: ↑06 jan 2023, 16:59In mijn zoektocht naar een goede prijs voor een huurauto heb ik via chat contact opgenomen met Hertz.com en Hertz.nl over code 510000.
Hertz.nl geeft aan dat deze code alleen voor het bedrijf 20 GENERIC is en Hertz.com geeft aan dat de code wel gebruikt kan worden, maar geen verzekeringen omvat.
Ik heb gisteren gezien dat er op Linkedin 489 bedrijven te vinden zijn met "Generic " in hun bedrijfsnaam .....
Da s een leuke !
En je punt is??