Afgelopen weekend heb ik onze KLM vouchers (zie post van een tijdje terug) ingezet en weer een mooie reis naar Florida geboekt (op de site van KLM). De prijs van de vliegtickets was oke. Heb wel eens beter gezien, maar ook slechter. Wat mij echter over de streep trok om te boeken is dat bij de terugreis (uitgevoerd door Delta) bij klasse 'premium select' stond. Dit staat ook zo in mijn boekingsbevestiging.
Bij het selecteren van de stoelen (op de Delta site) konden we echter geen 'premium select' stoelen selecteren. Via de chat had ik contact met KLM; de stoelen zouden nog niet beschikbaar zijn. Ik moest over een paar weken nog maar eens contact opnemen. Omdat de vlucht wordt uitgevoerd door Delta, toch ook maar even contact gehad met Delta. Zij lieten mij weten dat er 'slechts' main cabin tickets zijn geboekt. Ik weer terug naar KLM, waar nu ineens ook het verhaal van Delta werd bevestigd. Geen beweging in te krijgen: het stond simpelweg fout in mijn boekingsbevestiging en ik had ook niet voor premium select betaald.
Het is toch gek dat KLM hier op terugkomt terwijl het in mijn boekingsbevestiging staat? Ook bij het boeken op de site stond er op iedere pagina 'premium select' bij de vluchten. Ik denk ook dat ik anders nog even had gewacht met boeken van de tickets, zoals gezegd was de prijs voor main cabin oke maar niet fantastisch. Ik heb al een klacht bij KLM ingediend, maar begrijp dat dit lang kan duren...
Heeft iemand dit ook wel eens gehad of tips om hier mee om te gaan? Of vinden jullie dat ik mij om niks druk maak?
Alvast bedankt