Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Dank allemaal voor de vele reacties. Gaan zo richting de Alamo locatie in Flagstaff. Stuk goedkoper dan blijven bellen haha. Ook fijn om te horen dat die bij jullie ook zonder problemen verliep.
Ja, had er ook geen goed gevoel bij. Geannuleerd en nu toch maar bij het 'geweldige' Sunnycars geboekt. Wel wat meer kwijt, maar het stelt mij in ieder geval gerust en een extra bestuurder zit er bij in. Dank voor het advies

Hoe voeg je die skip the counter toe? Ik kan 'm nergens zien als optie tijdens de boeking. Mijn duits is ook niet best en met google translate kom ik er toch niet helemaal: is de boeking nu te betalen en dan later te annuleren? Want ik boek 'm als backup voor Hertz? Alle verzekeringen inclusief?Fiesta68 schreef: ↑24 apr 2023, 16:12Wij hebben zonet ook geboekt bij Alamo.de (met de code THPPS30), daar kon je ineens skip the counter gratis aan toevoegen.
Daar hadden we voor 75 dollar minder een Standard SUV (Ford Edge or similar).
Bij ons was het bij het uurtje verschil dezelfde prijs (ophalen in Las Vegas).
Wij hebben momenteel nog een reservering staan bij Hertz met PC (type C).
Mijn man is tevreden en ik ook![]()
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
@deebee7 , skip the counter is alleen beschikbaar bij “later betalen”. Zodra je geboekt hebt, ga je naar Alamo.com.
Hier vul je je gegevens in. Daarna moet je een betaalmiddel invullen en dan ben je klaar voor skip the counter.
UStravel heeft dezelfde prijzen als Alamo.de. Ik heb gemaild met Alamo.com en de benodigde verzekeringen zitten erbij.
We hebben hier ook nog een reisverzekering en de Visa card , hier zitten ook nog de nodige verzekeringen bij.
Hier vul je je gegevens in. Daarna moet je een betaalmiddel invullen en dan ben je klaar voor skip the counter.
UStravel heeft dezelfde prijzen als Alamo.de. Ik heb gemaild met Alamo.com en de benodigde verzekeringen zitten erbij.
We hebben hier ook nog een reisverzekering en de Visa card , hier zitten ook nog de nodige verzekeringen bij.
@laanvdj Bedankt. Dat was zo geregeld! Dacht dat het complexer was. Wat ik me nu wel afvraag is: ik ga normaal voor Hertz gaan met pickup tijd om 17u30 op MCO (want die is maar 403USD tov 465USD voor Alamo). Ik heb Alamo nu als backup met pickup tijd 18u. Ik heb pay later en de skip de counter dus nu hebben ze ook mijn cc gegevens. Als ik nu toch voor Hertz zou kiezen en ik kan maar na 18u mijn boeking annuleren bij Alamo, zouden ze dan toch het bedrag van de huur afhouden (of no show fee aanrekenen)?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ook Alamo heeft geen annuleringskosten bij pay later.
Ok dus ook als zou ik 'm pas na 18u annuleren dan wordt er gewoon niets van m'n cc afgehaald? (sorry voor de dubbele vraag maar er is mss nog een verschil tussen 'geen annulatiekosten' en een no-show
)

In 2019 heb ik door de handige handleidingen hier op het forum goedkoop een auto kunnen huren met National Executive Elite. Nu willen we graag naar Canada Calgary - Vancouver. Een camper vinden we veels te duur en een auto idem dito. Alleen dan komt de Hertz code om de hoek kijken 510000. Dan wordt het ineens wel een stuk betaalbaarder. Alleen.. ben ik toch een beetje bang om die code te gebruiken.
Klopt het stukje CDP name ; 20 Generic CDP 20% Korting RQ BEST? Dit levert verder geen problemen op?
Zijn dit de juiste verzekeringen? In Amerika moest ik opletten op CDW/LDW en SLI/LiS. Dat zie ik bij deze aanvraag niet staan. Alleen CDW zie ik terug in de voorwaarden.

Klopt het stukje CDP name ; 20 Generic CDP 20% Korting RQ BEST? Dit levert verder geen problemen op?
Zijn dit de juiste verzekeringen? In Amerika moest ik opletten op CDW/LDW en SLI/LiS. Dat zie ik bij deze aanvraag niet staan. Alleen CDW zie ik terug in de voorwaarden.

je hebt alle benodigde verzekeringen.
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 24
@deebee7
Bij de volgende stap kan je kiezen voor 'Accelerate Check-In (Optional)' het wijst zichzelf uit.
Grtjs
F68
Ons Duits is ook niet al te best, rechtsboven kan je de taalinstelling wijzigen naar EngelsHoe voeg je die skip the counter toe? Ik kan 'm nergens zien als optie tijdens de boeking. Mijn duits is ook niet best en met google translate kom ik er toch niet helemaal: is de boeking nu te betalen en dan later te annuleren? Want ik boek 'm als backup voor Hertz? Alle verzekeringen inclusief?

Bij de volgende stap kan je kiezen voor 'Accelerate Check-In (Optional)' het wijst zichzelf uit.
Grtjs
F68
Laatst gewijzigd door Fiesta68 op 16 mei 2023, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05--2024-11--2025-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Rich92
Lees even het Hertz topic door
Tientallen zijn je voor gegaan. 0 problemen. Geen vragen.
Lees even het Hertz topic door
Tientallen zijn je voor gegaan. 0 problemen. Geen vragen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Iemand ervaringen met het ophalen van een huurauto bij de vliegvelden PBI (Palm Beach) en FLL (Fort Lauderdale) in Florida? Wij zijn bezig met het plannen van onze reis naar Florida en zullen dit keer i.p.v. op Miami op PBI en FLL vliegen. Nu zijn we benieuwd hoe het huuraanbod/ keuze en de service voor statushouders (Avis/ Hertz/ Enterprise/ National) is op deze vliegvelden? 

- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Daar is geen zinnig woord over te zeggen. Er zal ongetwijfeld een balie zijn voor loyalty leden maar qua aanbod is het morgen anders dan vandaag.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Ik zie dat de prijs voor mijn huurauto toch wel flink is gedaald bij usareisen.
Nu boek ik daar al heel lang maar eigenlijk heb ik nooit zo'n verschil zien ontstaan en altijd de originele boeking laten staan.
Iemand ervaring met annuleren, opnieuw boeken? Bellen, mailen, anders?
Nu boek ik daar al heel lang maar eigenlijk heb ik nooit zo'n verschil zien ontstaan en altijd de originele boeking laten staan.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Dat is toch de zelfde partij die achter driveusa.de zit? Ik heb een paar keer wat geannuleerd door gewoon een reply te sturen op de confirmation email; binnen een werkdag een reactie terug dat het was geannuleerd. En parallel daaraan gewoon een nieuwe boeking bij ze gemaakt.Ik zie dat de prijs voor mijn huurauto toch wel flink is gedaald bij usareisen.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Gisteren op LAS mijn auto opgehaald gehuurd via UStravel bij Alamo. Ik had ook nog backup bij Hertz met 510k code, maar deze geannuleerd omdat de keuze bij Alamo ruim was. Ik had fullsize SUV incl. skip-the-counter geboekt. Dus direct naar de auto's en tot mijn verbazing stond het helemaal vol. Er stonden oa.: GMC Yukon / Ford Expedition 3x / Lincoln 2x / Chev Suburban 3x. Maar mijn auto die ik wenste stond er ook eentje: Jeep Wagoneer.
Heel blij mee, er zitten zoveel toeters en bellen op. Zelfs de bijrijder heeft ook een touchscreen boven het handschoenkastje.
Heel blij mee, er zitten zoveel toeters en bellen op. Zelfs de bijrijder heeft ook een touchscreen boven het handschoenkastje.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
@HennyCox Dat is echt een fantastische wagen. Hertz heeft deze quasi nooit. Misschien moet ik ook maar eens m’n President Circle matchen bij Alamo en een boeking maken…
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Nevermind, ik zie dat ze niet echt een tiered loyalty program hebben, en de prijzen zijn een stuk duurder dan Hertz (tenzij iemand goede codes kent?).
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@Timothy555 Via USTravel.nl heb ik laatst een Standard SUV als backup geboekt. Prijs was ruim EUR 300 lager dan de Q4 klasse (met 51K + PC mogelijkheid) bij Hertz.
Vanwege het verschil denk ik dat Hertz de backup wordt en Alamo mijn eerste keuze.
Roland
Vanwege het verschil denk ik dat Hertz de backup wordt en Alamo mijn eerste keuze.

Roland
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
@Coyote Juist
Dat heb ik hetzelfde gedaan. Ik had een Standard SUV 150 euro goedkoper kunnen nemen bij Alamo dan bij Hertz, maar ik wilde perse een fullsize rijden en deze was maar 100 euro duurder dan mijn reservering van Hertz met PC keuze en 510k code.

Dat heb ik hetzelfde gedaan. Ik had een Standard SUV 150 euro goedkoper kunnen nemen bij Alamo dan bij Hertz, maar ik wilde perse een fullsize rijden en deze was maar 100 euro duurder dan mijn reservering van Hertz met PC keuze en 510k code.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19800 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties