@Elendan Voor die periode is de deal een C category of Q1 SUV bij Hertz met code 510000. Je zit dan op 1012 of 1140 euro. Je kunt dan kiezen uit de rij.
Ik volg de prijzen voor SLC al een tijdje want wij willen er ook volgend jaar juni 23 dagen een auto huren. De beste prijs voor afgelopen juni was bij ustravel voor 962 euro voor midsize suv b.v. Edge. Avis.de zat op 1230 en Hertz zat op 1264 met Visa/Mastercardcode. Code 510000 van Hertz was voor midsize 1487.
Ik volg.........we hebben volgend jaar mei een auto nodig in SLC. We twijfelen nog om hem na ons bezoek aan Yellowstone in Las Vegas in te leveren i.p.v. SLC. Ben aan het onderzoeken wie er géén drop-off kosten berekend, helaas lijkt het erop dat dat alleen bij Avis het geval is.
Maar eerst over 7 weken maar eens kijken hoe onze ervaring met Hertz is!
is zo een Supplemental Liability Insurance nodig? op drive usa.de staat bij velen dat dit er niet standaad bij zit.
zijn we vanuit eu (belgie) daar al mee verzekert voor?
Verzekeringen
Twee “verzekeringen” zijn belangrijk. Schadeverzekering en aansprakelijkheidsverzekering.
De schadeverzekering, vaak genoemd als CDW / LDW dekt schade aan of diefstal van de huurauto. Je hebt geen eigen risico voor de autohuur in de V.S. Extra verzekering om het eigen risico te verlagen, zoals door sommige websites soms aangeboden, is NIET nodig!
De aansprakelijkheidsverzekering, vaak genoemd als SLI of LI heeft een dekking tot 1 miljoen dollar. Voor normale vakantiegangers is dit voldoende.
@inqubus
Als je bovenaan de site klikt op rental cars zie je per verhuurder de toegevoegde verzekeringen.
Als je plaats en data invoert, verschijnen je keuzes. In de linkerkolom kun je dan kiezen hoe je verzekerd wilt zijn. Mogelijkheden van 1 -10 miljoen.
Ik kom de laatste tijd steeds het goedkoopst uit bij Avis.de, en dan niet met de BW-code maar met de code van British Airways Blue (N744100). Misschien de moeite waard om ook eens te proberen.
@Galapogos en @habbekuk jullie hebben het over een BW code bij Avis.
Ik heb net een uur terug zitten lezen in dit topic en ook lopen zoeken maar ik krijg die code niet gevonden.
Is dat heel toevallig de Best Western Diamond code voor Avis?
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA | 2025 TX NM | 27/50
Hmm Avis geeft voor ons geen leuke prijzen.
Via app bij National nu wel betere prijzen voor een standard SUV, 3,5 week in september ophalen in SFO voor $1475,-
Midsize voor emerald aisle blijft er boven de $1300,- hangen.
Prijzen zijn weeral omhooggegaan.
Ik weet jouw dagen niet maar als ik 3 - 27 sept in Avis.com zet
met BW code is een Intermediate SUV Toyota Rav4 or similar $ 1078 en bij direct betalen 961
Huren vanaf sfo van 31aug tot 26 sept.
Kom op 1665 dollar met 1 vd codes.
Beste prijs momenteel bij Hertz klasse c, met keuze vd president circle.
Gezien de wisselende ervaringen met deze locatie bij National een standard SUV als backup.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.