Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Ik zou de gok wagen en voor de electric midsize gaan. Je hebt aisle keuze (volgens de klantenservice van Hertz) en ik denk dat de kans op een midsize suv wel groot is.
Ben wel benieuwd naar je ervaringen maandag!
Ben wel benieuwd naar je ervaringen maandag!
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Net inderdaad geboekt terwijl ik ingelogd stond via het 2 schermen truukje . Ook online ingecheckt dus ik kan rechtstreeks naar de pc rij zonder langs de balie te gaan hoe ik het nu lees .
Gekke is dat de reservering niet zichtbaar is onder mijn profiel en ook als ik hem met mijn reserveringsnummer opzoek zegt hij dat hij niet bestaat . ?
Ik heb wel de bevestigingsmail en via die email online ingecheckt
Gekke is dat de reservering niet zichtbaar is onder mijn profiel en ook als ik hem met mijn reserveringsnummer opzoek zegt hij dat hij niet bestaat . ?
Ik heb wel de bevestigingsmail en via die email online ingecheckt
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
@b_talens Als je de boeking niet in je account ziet, dan heb je waarschijnlijk geen Service Type: Gold Canopy op je boeking staan, check dat even. Zo niet, dan zul je even moeten mailen en vragen of ze je boeking aan je account kunnen toevoegen.
Ik heb online ingecheckt .is dat wat anders dan ?
Als ik nog een keer probeer online in te checken via de knop in de mail dan staat er " U bent een Gold Plus Rewards-, President's Circle- of Platinum- klant . Uw reservering is al ingecheckt."
Moet ik dan alsnog de reservering koppelen ?
Als ik nog een keer probeer online in te checken via de knop in de mail dan staat er " U bent een Gold Plus Rewards-, President's Circle- of Platinum- klant . Uw reservering is al ingecheckt."
Moet ik dan alsnog de reservering koppelen ?
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerika-expert
Om een auto uit een van de rijen te kunnen halen moet er Service Type: Gold Canopy in je boeking staan. Als dat er staat, zal het wel goedkomen. Inchecken doe ik nooit, is niet nodig voor PC.
- dejong89
- Amerika-expert
Sterker nog, als je als gold member probeert in te loggen dan kan dit niet, simpelweg omdat je gold member bent en ze in principe alle gegevens al van je hebben.
Is het nou mis gegaan? Geen zorgen. Gewoon de balie overslaan en je auto uitzoeken. Laat je reisgenoten en bagage vervolgens bij de gekozen auto en loop zelf even langs de gold desk IN de garage om de rest te regelen. Kleine moeite. Fijne reis!
Is het nou mis gegaan? Geen zorgen. Gewoon de balie overslaan en je auto uitzoeken. Laat je reisgenoten en bagage vervolgens bij de gekozen auto en loop zelf even langs de gold desk IN de garage om de rest te regelen. Kleine moeite. Fijne reis!

Ik heb naar het alpha emailadres gemaild maar krijg dit terug .niets over gold maar gaat dit goed?? Krijg ik niet alsnog later kosten ?
Gekke is dat ik wel degelijk stond ingelogd met boeken. Hoe kan hij dan niet gekoppeld zijn ? Al mijn gegevens en creditcard stonden er al in .
Nb nog even creditcard gecheckt en er staan nu 2 reserveringen van hertz voor dit bedrag erop.
Uw reservering werd niet geplaatst in combinatie met uw lidmaatschapsnummer
Ik heb dit nu zo voor u omgeboekt en het nieuwe reserveringsnummer is xxxxxxccc
De President Circle service werd nu ook bevestigd
Online gaat de reservering met het hogere tarief van 750 euro naar boven komen .Dat kunt u negeren want u hebt slechts de origineel bevestigde 560.73 euro betaald
Gelieve online niets te wijzigen of het hogere tarief komt van toepassing .
Groeten, Veerle.
Gekke is dat ik wel degelijk stond ingelogd met boeken. Hoe kan hij dan niet gekoppeld zijn ? Al mijn gegevens en creditcard stonden er al in .
Nb nog even creditcard gecheckt en er staan nu 2 reserveringen van hertz voor dit bedrag erop.

Uw reservering werd niet geplaatst in combinatie met uw lidmaatschapsnummer
Ik heb dit nu zo voor u omgeboekt en het nieuwe reserveringsnummer is xxxxxxccc
De President Circle service werd nu ook bevestigd
Online gaat de reservering met het hogere tarief van 750 euro naar boven komen .Dat kunt u negeren want u hebt slechts de origineel bevestigde 560.73 euro betaald
Gelieve online niets te wijzigen of het hogere tarief komt van toepassing .
Groeten, Veerle.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- dejong89
- Amerika-expert
Gold niet nee maar president circle wel en dat is hetzelfde principe.
De dubbele bedragen lijken het gevolg van de dubbele boekingen. Zou er nog even achteraan mailen maar ik denk dat 1 betaling vanzelf verdwijnt
De dubbele bedragen lijken het gevolg van de dubbele boekingen. Zou er nog even achteraan mailen maar ik denk dat 1 betaling vanzelf verdwijnt
Ik heb geen bevestigingsmail gehad van de nieuwe boeking maar wel in mijn profiel en "ze "heeft gold canopy toegevoegd 
Het twee schermen truukje staat uitgelegd in de openingspost van dit topic . Als je inlogt krijg je hogere prijzen dus moet je eerst met 1 scherm je boeking voor de lagere prijs zover mogelijk door voeren , daarna op een 2e scherm inloggen zodat je je lagere tarief houd

Het twee schermen truukje staat uitgelegd in de openingspost van dit topic . Als je inlogt krijg je hogere prijzen dus moet je eerst met 1 scherm je boeking voor de lagere prijs zover mogelijk door voeren , daarna op een 2e scherm inloggen zodat je je lagere tarief houd
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Ah zo ja, excuus die was mij wel bekend 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hier was het verschil met niet inloggen of wel inloggen 300 euro bij wel ingelogd staan
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2019 florida
2021 florida
2023 florida
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik zie dat bij Hertz mijn autohuur weer USD 26 goedkoper is met de 'Autumn Sale' code. Als ik vervolgens mijn huidige reservering wil aanpassen dan krijg ik de lagere prijs te zien tot het laatste scherm waar ik moet bevestigen. Daar springt de prijs weer terug naar de huidige prijs.
Bij eerdere prijswijzigingen lukte het wel. Nou ja, laat het maar zo. Waarschijnlijk lukt het wel als ik de huidige reservering helemaal annuleer en dan opnieuw boek. Aangezien het enkele dagen voor vertrek is wil ik het risico niet lopen dat ik de Tesla straks niet meer kan huren. Vanaf het eerste moment van boeken tot nu overigens al USD 200 bespaard op de prijs dus ben tevreden zo.
Roland

Bij eerdere prijswijzigingen lukte het wel. Nou ja, laat het maar zo. Waarschijnlijk lukt het wel als ik de huidige reservering helemaal annuleer en dan opnieuw boek. Aangezien het enkele dagen voor vertrek is wil ik het risico niet lopen dat ik de Tesla straks niet meer kan huren. Vanaf het eerste moment van boeken tot nu overigens al USD 200 bespaard op de prijs dus ben tevreden zo.

Roland
Update over PC LAX zaterdag 23 september jl. Zoals al op Flyer Talk viel te lezen stond er bitter weinig om uit te kiezen. De vele EV's waar FT over schrijft stonden er ook niet. Een paar Jeep's, 2 hele oude Mustangs waaronder een afgetrapte cabrio en verder alleen middenklassers. Vriendelijk praatje met een greeter leverde ook niks op "no cars, sir".
Bij Gold vond ik een Nissan Armada, niet direct 1e keuze maar wel een fijne SUV die prima rijdt. Prima deal voor $30 per dag

Bij Gold vond ik een Nissan Armada, niet direct 1e keuze maar wel een fijne SUV die prima rijdt. Prima deal voor $30 per dag
- bedeve
- Amerika-expert
Have fun @cvr !
Bedankt voor je update

Bedankt voor je update

the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Twee vragen:
Is er PC-aislekeus bij een Small SUV (Categorie Q4) IFAR?
Moet er op de 'kassabon' voor het reserveren ergens Gold Canopy staan? Of moet dat pas zichtbaar zijn NA het boeken?
Is er PC-aislekeus bij een Small SUV (Categorie Q4) IFAR?
Moet er op de 'kassabon' voor het reserveren ergens Gold Canopy staan? Of moet dat pas zichtbaar zijn NA het boeken?
-
- Amerika-expert
"Group C or higher" zegt Hertz, dus probeer het even, je kunt weer annuleren.
Tijdens het boeken zie je niets over Gold Canopy. Dat zie je pas in de bevestigings email en als je je boeking opent in de app of op de site.
Tijdens het boeken zie je niets over Gold Canopy. Dat zie je pas in de bevestigings email en als je je boeking opent in de app of op de site.
De 2 schermen truc lukt niet meer, heb van alles geprobeerd en ook met verschillende browsers. Wat nu? Gewoon boeken zonder in te loggen en daarna alpha_nl een email sturen of ze het kunnen koppelen aan mijn account?/
*edit* het is gelukt! voor diegene die ook problemen hebben, refresh de pagina niet tijdens het invullen van je NAW gegevens maar tijdens het selecteren van aanvullende opties (verzekeringen, autostoeltjes enz.) dan pakt 'ie het wel!
*edit* het is gelukt! voor diegene die ook problemen hebben, refresh de pagina niet tijdens het invullen van je NAW gegevens maar tijdens het selecteren van aanvullende opties (verzekeringen, autostoeltjes enz.) dan pakt 'ie het wel!

@harryh
Je zegt dat je Gold Canopy pas in je bevestigingsmail ziet. Maar dat is niet zo bij de eerste keer dat je Hertz boekt. De eerder gebruikelijke route via de mail aan "Veerle" lijkt ook niet meer bruikbaar. Daarmee zijn Alamo en National voor eerste gebruikers toch een stuk klantvriendelijker. Je kunt immers bij een verhuur zomaar tegen een urenlange rij bij de counter aanlopen.
Je zegt dat je Gold Canopy pas in je bevestigingsmail ziet. Maar dat is niet zo bij de eerste keer dat je Hertz boekt. De eerder gebruikelijke route via de mail aan "Veerle" lijkt ook niet meer bruikbaar. Daarmee zijn Alamo en National voor eerste gebruikers toch een stuk klantvriendelijker. Je kunt immers bij een verhuur zomaar tegen een urenlange rij bij de counter aanlopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3182 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 4 Reacties