Update: heb reactie gehad van Hertz dat ze het teveel betaalde zullen terug betalen. Eind goed al goed.utolor schreef: ↑26 dec 2023, 15:50Doe ik zeker.
Ondertussen nog een mailtje gestuurd naar een emailadres dat ik online gevonden had, aangezien ik nog geen reactie heb gehad (kan natuurlijk aan de feestdagen liggen, maar heb ook nooit een ontvangstbevestiging gekregen via het contactformulier). Nu heb ik wel een ontvangstbevestiging en zou ik binnen 7 a 10 werkdagen reactie moeten krijgen. Heb een foto van het dashboard, een foto van de receipts en een screenshot van Google Maps met de afstand van het tankstation tot het rental car center toegevoegd. Duidelijker kan ik het niet maken.
Dus zorg dat je ALTIJD een ticketje vraagt bij de laatste tankbeurt en maak een foto van het dashboard in het rental car center bij de return terwijl de motor nog draait. Voor mensen die net zoals ik elke keer moeite hebben om Hertz te kunnen bereiken, via dit emailadres heb je meestal één van de volgende werkdagen al reactie (als PC member alleszins): customer-relations[AT]hertz[DOT]com.