Avis.nl Ford Edge Las Vegas over 1,5 week was ineens goedkoper (met code 819200).
Snap wat je bedoelt, maar het verschil was er in kronen, en dus ook in dollarElendan schreef: ↑04 okt 2024, 15:11@Sven ik ga meteen ook nog eens kijken op avis.is. Ik vind het wel lastig dat je hier de kronen ziet en niet meteen de $. De prijsverschillen komen ook vaak doordat de koersen schommelen heb ik ondervonden. Dus dan lijkt het goedkoper geworden maar is het in $ nog hetzelfde. Heb jij dat probleem niet?
edit: bij mij geen geluk, nog steeds duurder ook op .dk helaas. Maar het was het proberen waard.
Ik wel. Ben je wel ingelogd als Preffered?
dejong89 schreef: ↑08 okt 2024, 16:31Sunnycars wint het op basis van ''zorgeloos'' boeken. Daar winnen ze heel veel zieltjes mee.
Ze nemen al je zorgen uit handen en zo adverteren ze ook Geen gedoe. Maar... daar betaal je ook voor. Ik boek altijd rechtstreeks bij de verhuurder. Het belangrijkste voor mij is dat ik dan een stuk flexibeler ben. Ik hoef niets vooraf te betalen. Voor mij is het net zo zorgeloos als boeken bij Sunnycars. Daarnaast zijn er veel voordelen te behalen wanneer je je aanmeldt voor verschillende loyaliteitsprogramma's. Het loont echt de moeite om je daarin te verdiepen.
Als ik nu een random datum pak in april en Sunnycars vergelijk met alamo.de (vergeet de THPPS15 code niet) dan is Alamo al 140 euro goedkoper bij een midsize SUV. Gratis annuleren. Bij Sunnycars is de auto en prijs op aanvraag.
Omdat de THPPS15 code alleen daar werkt.
Ik ben niet perse een expert, maar heb wel in het verleden via Sunnycars gehuurd en toen 'de overstap' gemaakt naar bijvoorbeeld Alamo.de.Mark1987 schreef: ↑09 okt 2024, 10:56Dank je trouwens voor je hulp!
Ben aan het kijken op de door jou aangegeven website.
Dan komen natuurlijk de extra's die gevraagd worden:
- Damage waiver en Extended protection zit in de prijs.
- Personal effects covarage? heb je dit nodig? zit dit er bij sunny cars wel in dan?
- Road assistance plus, zelfde als hierboven?
Je hoeft dus geen Nederlandse Anwb wegenwacht hulp abonnement te hebben. Anwb lidmaatschap is genoeg.