Ik zie dat je bij Dollar bent terechtgekomen...
Eigenlijk blijft die verhuurder hier helemaal buitenspel....
Had jij ook nog een Avis boeking @HennyCox ?
Daar hadden ze buiten een toegewezen auto helemaal nix meer te bieden...
En vreselijk hoe leeg de Hertz rijen waren !
Als jij dinsdag met de KL635 om 13:40 in het zomerse Vegas bent aangekomen hebben wij in hetzelfde vliegtuig gezeten.
En als jij de 22e met de KL636 terugvliegt gaan wij met hetzelfde vliegtuig...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ik huur normaal eigenlijk altijd bij verhuurder zelf, maar zie nu dat voor een reis in maart naar miami (09-03 tot 23-03) aautoeurope een stuk goedkoper is
bij hertz met code 510000 610 voor een cat c , bij auto europe een intermediate suv voor 524
Ik neem aan dat als je ergens anders boekt je niet uit PC mag kiezen ? Zitten er nog anddere nadelen (buiten 48 uur van te voren annuleren) aan boeken bij autoeurope ?
Ik zie dat je bij Dollar bent terechtgekomen...
Eigenlijk blijft die verhuurder hier helemaal buitenspel....
Had jij ook nog een Avis boeking @HennyCox ?
En vreselijk hoe leeg de Hertz rijen waren !
Als jij dinsdag met de KL635 om 13:40 in het zomerse Vegas bent aangekomen hebben wij in hetzelfde vliegtuig gezeten.
En als jij de 22e met de KL636 terugvliegt gaan wij met hetzelfde vliegtuig...
Ik zat inderdaad dan in hetzelfde vliegtuig. Maar ik ga de 24e terug...mag nog 2 dagen een auto uitzoeken bij Hertz...hopelijk dan niet zo'n lege garage. Ik hoop op een Mustang.
Ik had 3 boekingen: Dollar/Avis en Hertz...ik huurde vroeger al vaker bij Dollar en moet zeggen dat ik daar altijd erg tevreden over ben. Deze prijs via discountusacarrental van €280 voor 7dagen voor een 7persoons SUV kon ik niet laten schieten
Gisteren de auto opgepikt op JFK bij Avis.
Naam stond op het bord maar moest naar de counter. Ik heb ooit preferred aangemaakt maar blijkbaar met een andere cc dan ik nu gebruik (Amex Flying Blue) dus dan moet je naar binnen. Gelukkig stond er niemand behalve wat roddelende medewerkers die niet overliepen van motivatie en vriendelijkheid.
$200 aan incidentals wordt erbij gereserveerd, vraag over toll gesteld (gaat automatisch: elke dag dat je toll gebruikt dan krijg je een flat fee van $7 plus de toll) en de toegewezen auto opgezocht.
De rijen stonden tjokvol maar medewerkers liepen er nauwelijks. Een GMC met 75K op de teller en wat butsen meegekregen (foto's en video gemaakt!) die verder wel schoon was. We hadden nog 110 kilometer voor de boeg naar New Haven dus we vonden het wel prima. Van die 110 kilometer waren er zo'n 80 kilometer file dus kostte ons 2,5 uur. Aankomen in de spits heeft zo een keerzijde.
Ik heb eigenlijk alleen ervaringen met Alamo in de US op diverse plekken dus helemaal goed vergelijken kan ik niet. Desondanks heb ik de indruk dat Alamo kwalitatief net iets hoger staat dan Avis. Kilometrage van de auto en de staat ervan, ervaringen met de app en website, medewerkers en vrije keuze uit de aisle bij Alamo doen me die voorzichtige conclusie trekken. Beetje Marriott tov Best Western Plus als het ware. Daar stond dan wel in dit geval een prijsverschil van 150 Euro tegenover wat Alamo duurder was.
weet iemand wat de aansprakelijkheidsverzekering is als je via autoeurope bij hertz huurt ?
Er staat als ik boek :
Aansprakelijkheidsverzekering: Included in rates . Dekking bedraagt maximaal het wettelijk minimum (dit varieert van staat tot staat)
ik heb hier een mail over gestuurd omdat op internet staat er in florida geen minnimum is alleen van 10000 per persoon.
En ik krijg dan dt antwoord
We kunnen u vertellen dat in Florida de minimale aansprakelijkheid $10.000.
dit kan toch niet ipv 1 miljoen 10000 zijn als je via autoeurope huurt ?
@Vogeltje12 Er staat veel meer op de site van de ANWB:
Pech
-Bel de algemene hulplijn +1 800 222 4357. De pechhulp wordt verzorgd door de AAA (American Automobile Association), de Amerikaanse pechhulpverleningsdienst die 24 uur per dag bereikbaar is. Zie aaa.com/International voor meer informatie.
-Rijd je in een huurauto, bel dan de verhuurder. Deze kan je gewoonlijk verder helpen.
-Bel ook de ANWB Alarmcentrale.
-Bekijk welke pechhulp wordt vergoed in de Verenigde Staten met het ANWB Wegenwacht Europa Plus pakket op anwb.nl/wegenwacht/europa/europaplus.
Ik ben er een tijdje uitgeweest v.w.b. het boeken van een huurauto in de VS. Aan de hand van wat tips hier nu geboekt bij Avis.be met de kortingscode W819200. Ik wil altijd graag een Full-Size SUV en wil niet gokken op upgrades, dus boek die klasse liever direct.
Ik heb voor de periode 8-27 juli, ophalen Tampa int. een Full Size SUV voor e1594,- gevonden.
Dit was goedkoper dan Sixt (waar ik platinum ben, en de korting reeds verwerkt was), Thrifty, etc.
Ik zie dat LDW en aansprakelijkheid erbij zit inbegrepen. Mis ik nu niks meer toch?!
Of iemand nog een ultieme andere tip waar het goedkoper is/kan zijn?
Ik zie dat LDW en aansprakelijkheid erbij zit inbegrepen. Mis ik nu niks meer toch?!
Volgens mij heeft AVIS een 500K aansprakelijkheid. IK vind dat geen probleem maar sommige mensen willen liever minimaal 1 mio
Volgens mij heeft AVIS een 500K aansprakelijkheid. IK vind dat geen probleem maar sommige mensen willen liever minimaal 1 mio
Klopt, echter zie ik sowieso bij Avis geen optie om naar 1mil te gaan.
Nu zat bijvoorbeeld Sixt er ook niet ver vanaf qua prijs, maar weet uit m'n hoofd even niet of die wel 1 mil hebben.
Ik zie het niet direct als issue.
Ik heb voor de periode 8-27 juli, ophalen Tampa int. een Full Size SUV voor e1594,- gevonden.
Als je zoekt voor een Tahoe dan is Avis.is nu goedkoper met zelfde code € 1389
Verder steeds boeken met vrij annuleren en regelmatig de prijzen checken.
Uiteindelijk moet er nog een flink stuk afkunnen.
Als je zoekt voor een Tahoe dan is Avis.is nu goedkoper met zelfde code € 1389
Verder steeds boeken met vrij annuleren en regelmatig de prijzen checken.
Uiteindelijk moet er nog een flink stuk afkunnen.
Gelijk even gewisseld van reservering! Wordt enorm gewaardeerd, bedankt!
Nu nog even status matchen (ben reeds Sixt Plat/National Executive Elite/Hertz PC).
En uiteraard het allemaal in de gaten blijven houden.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Ik zie nu dat je als Hertz gold member direct naar de garage kan om de auto op te halen? Iemand ervaring hiermee?
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
@ronenivonne
Heb je ook al bij budget.com gekeken?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Als ik nu een random datum pak in april en Sunnycars vergelijk met alamo.de (vergeet de THPPS15 code niet) dan is Alamo al 140 euro goedkoper bij een midsize SUV. Gratis annuleren. Bij Sunnycars is de auto en prijs op aanvraag.
Had ik gedaan maar blijkbaar doe ik toch iets fout, niet alles is included.
Price Details zie ik niet, zoals ik had gezien in 1 van de topics —> Heb deze hier ook als bijlage toegevoegd.
Andere bijlage: Moet/kan blijkbaar nog opties toevoegen (Add +)
Wat doe ik fout?
@ronenivonne Als je bij Hertz een status hebt waarmee je je auto in de garage kunt uitkiezen moet je er rekening mee houden dat je bij je eerste huur nog wel langs de counter moet. Bij latere huren hoeft dat niet meer. Er was aanvankelijk een manier om een mail te sturen waardoor je om deze regel heen kon. Die weg is echter afgesneden.
Ik zou deze link van British Airways zelf niet gebruiken. Het is een korting die voor personeel van British Airways is. De kans is redelijk aanwezig dat ze je zullen vragen om je te legitimeren als personeelslid van BA. Het is een corporate of bedrijfscode. M.n. grote bedrijven onderhandelen scherpe contracten voor hun personeel. Als ze hem weigeren zul je de prijs van dat moment moeten betalen.
B.v. Avis heeft ook een British Airways code. Die is wel voor consumenten nl N744100.
Codes van b.v. Flying Blue, ANWB, Mastercard en Visacard zijn wel consumentencodes.
@ronenivonne
Wij hebben afgelopen augustus ook gehuurd bij Hertz (Seattle). Bij aankomst ontvingen we een mail met:
“Proceed to fifth floor counter to process rentals. Gold customers can proceed to the third floor, look for name on board and proceed to the correct zone or reserved stall.”
We hoefden dus niet naar de eerste/standaard balie waar iedereen zich meldt zodra je het vliegtuig uit rolt, maar konden direct naar een kantoortje in de garage waar onze naam op het bord stond. Wij zijn ‘gewoon’ gold member; wel al eerder gehuurd en ook van te voren de online check-in gedaan. Dus check wel even je mail wanneer je geland bent.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.