Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips relocation camper september 2025

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
iris1991
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Tips relocation camper september 2025

Bericht door iris1991 »

We zijn in september van plan een maand naar Amerika te gaan voor een camper roadtrip (staat al erg lang op de lijst, maar gezien tevens onze duikhobby toch steeds uitgesteld). Nu ben ik over enkele weken uitgerekend en is de kleine dan zo'n 5-6 maanden oud en lijkt ons dit een ideale 1e vakantie met de kleine (die ook op onze reis bucketlist staat).
Nu zal dit behoorlijk prijzig zijn, maar lees ik ook regelmatig wat over relocation deals. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en is dit iets wat je lastminute boekt of zouden we dat juist nu al moeten boeken? Als ik zoek, vind ik namelijk soms alleen relocations voor een week bijv.

Ook tips voor een route zijn uiteraard welkom! Ons idee is globaal van west naar oost óf van oost naar west te gaan, met daarbij een vrij flexibele planning.
2016: Washington DC + NYC
2017: Hawai'i > O'ahu + Kaua'i
2018: Hawai'i > Maui + Moloka'i
2024-02: Hawai'i > Big island + Seattle
2024-11: Florida + the keys
Plan: 2025-09 Roadtrip VS
Corv
Amerikakenner

Re: Tips relocation camper september 2025

Bericht door Corv »

Ik heb een paar keer relocations nieuwe camper af fabriek gedaan, dit was altijd vertrek eind februari tot half maart. Vanuit Chicago naar locatie in Elkhart Indiana om de camper op te halen, inleveren binnen 3/4 weken in LA, Las Vegas, Orlando, New York, Seattle, verschild per jaar. Deze reizen komen meestal in september online, bij bijvoorbeeld www.travelhome.nl kan je aanmelden voor een email Allert. Dit jaar kwamen er ook mogelijkheden om in mei te gaan, vanuit Orlando naar New York, Denver, LA, Las Vegas. Dit zijn geen nieuwe. Verder hebben de verhuurders in de USA het hele jaar door relocations, maar dit is meestal voor maximaal 1 a 2 weken, en vertrek is meestal binnen maximaal 2 maanden nadat ze online komen.
Het aanbod en prijzen veranderen per week, en de prijzen kunnen ook gigantisch verschillen. Maar het kan voorkomen dat je $30 per dag betaald voor 14 dagen en bij inlevering $400 gasoline credit krijgt, helemaal afhankelijk hoe snel ze de campers verplaatst willen hebben. Deze reizen moet je wel rechtstreeks bij de verhuurders in de USA boeken.
https://www.roadbearrv.com/rental-deals ... h/offset=6
https://www.elmonterv.com/deals/one-way ... gJbh_D_BwE
https://www.cruiseamerica.com/rv-rental ... y-specials
19 States so far...
iris1991
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door iris1991 »

Dank voor je reactie! Als ik het goed begrijp moeten we voor onze periode dus vooral een beetje geluk hebben en redelijk last minute?
Goed om te weten, want dan gaan we ook kijken naar reguliere opties.
Laatst gewijzigd door markro op 24 feb 2025, 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
2016: Washington DC + NYC
2017: Hawai'i > O'ahu + Kaua'i
2018: Hawai'i > Maui + Moloka'i
2024-02: Hawai'i > Big island + Seattle
2024-11: Florida + the keys
Plan: 2025-09 Roadtrip VS
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Inderdaad, je moet een beetje mazzel hebben. Maar als je een goede deal vindt kan je natuurlijk als je deze camper inlevert en de trip te kort was op de locatie weer een andere meenemen voor het normale tarief. Houd er wel rekening mee dat bij het boeken rechtstreeks in de USA er bij het ophalen van een camper meestal $2000 reservering op je creditcard wordt gezet. Maar meldt je aan bij de verschillende aanbieders in Nederland, travelhome/victoria camper holidays/Doets etcetera. Je weet nooit wat voor deals er langskomen.
19 States so far...
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Niet in jullie reisperiode, maar ik meld het toch even. Kreeg zojuist mailtje van El Monte/Canadream. Nieuwe wegbrengcamper in april vanaf fabriek in Elkhart Indiana naar Canada. Maximaal 21 dagen, onbeperkt kilometers, €10/dag ex tax met bij het inleveren $300 gasoline credit.
https://www.canadream.com/special-offer ... QqU.RyMQdW
19 States so far...
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

@Corv Wauw, da's nog eens een goede deal :thumbup:
Heb me zojuist aangemeld voor hun nieuwsbrief. Hebben ze vaker van dit soort prijzen? En ook voor andere maanden?
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

@HennyCox

Er is geen peil op te trekken, je moet het in de gaten houden, aanbiedingen voor relocations zijn het hele jaar door en verschilt per week. En niet alle deals krijg je per email, je moet ook de site in de gaten houden. Bijvoorbeeld 80/90 % korting op een 14 dagen relocation https://www.elmonterv.com/deals/one-way ... gLIz_D_BwE
Maar de Canadream aanbieding krijg je dan weer alleen per email.
19 States so far...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer