Klopt, maar Alamo was qua prijs niet interessant.d_vdploeg schreef: ↑18 apr 2025, 13:02@BruceS Ik ken corporate benefits wel. Wordt door een groot aantal bedrijven in Nederland aangeboden aan hun medewerkers, o.a. ook door mijn werkgeverEr is ook een corporate benefits voor Alamo, vergelijkbaar met Sixt. Maar goed on topic:
Volgens mij ben je met het meest linker pakket prima verzekerd. De aanvullende dingen in die rechter kolom is volgens mij uitgebreide road assistance, voor verkeerd tanken of je sleutels in de auto laten zitten en die andere twee zijn een ongevallenverzekering voor letsel aan jezelf bij een ongeval of beschadiging van je bagage. Voor die beide gevallen heb je een reisverzekering en dus m.i. niet nodig.
Die 300K aansprakelijkheid geldt ook in het rechter pakket en zie ik ook bij Alamo voorbij komen de laatste tijd.
Ik blijf op een of andere manier altijd worstelen met die verzekeringen, zeker omdat iedere aanbieder het weer anders noemt.
Het lijkt erop dat ik dan beter voor Sixt kan gaan (ben ook daar Platinum overigens).