Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autostoelen "over" SFO

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
BEvdZ
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Autostoelen "over" SFO

Bericht door BEvdZ »

Hallo allemaal,

Onze rondreis door West Amerika is bijna ten einde. Morgen zullen we vanaf San Fransisco terugvliegen naar Nederland. We hebben alleen onze autostoelen (hier in Amerika gekocht) over. We nemen ze niet mee naar Nederland en zouden ze graag aan iemand over willen geven of ergens in willen leveren. We hebben ze nog nodig voor in de taxi naar SFO. Wie heeft de tip waar we onze autostoeltjes kunnen laten?
Glorious
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Autostoelen "over" SFO

Bericht door Glorious »

Je kunt een bericht plaatsen op de facebook groep: Geef het door - Vakantie USA

https://www.facebook.com/groups/1410451022737633/
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Als je ze nog nosig hebt om op het vliegveld te komen dan houdt het denk ik op. Ik kan me niet voorstellen dat er op het vliegveld iets is waar je ze kunt achterlaten, en niemand zal ze komen ophalen daar (en dan ook nog orecies op het juiste moment).
Terug in Texas!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer