@Coyote ; 210402 is een algemene Hertz Promo Code ..
Niet gekoppeld aan creditcard , klantenstatus of wat dan ook.
PC krijgen bij Hertz altijd een tijdelijk leven , en komen later weer teriug .
192021 bijvoorbeeld is al net zo oud als Hertz , nu weer uitgeschakeld , maar komt wel weer terug.
PS,
Suriname kan ook hoor .
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Aruba en curacao zijn toch koninkrijk der nederlanden, dus geen enkel risico volgens mij. Ook san marino heeft dezelfde prijzen dan blijf je in europa met het boeken als je dat prettiger vind
Kom toch weer even bij je terug @Coyote
Zondagavond, morgenochtend weer vroeg een nieuwe werkdag...
Twee redenen ;
1 . Jij hebt voorbehoudens mbt boeken via bijvoorbeeld Curacao ...
Doe het eens ; je kunt altijd weer cancelen, maar doe het eens...
En ga meteen na een overzeese boeking eens gewoon naar Hertz.nl.
Bekijk dan in Hertz.nl je elders gedane boeking en de voorwaarden die daar bij horen
Dan zul je zien dat hert boeken via Curacao , aruba, Suriname niet meer relevant is , dat het gewoon een Nederlandse boeking is geworden.
Tweede reden;
Voor jou en een ieder die voor gebruik tussen nu en 4 maanden een huurauto boekt:
We zitten aan een bodem prijs.
Jij zult je huurprijs niet lang meer op hetzelfde niveau zien.
VWB Hertz zal de prijs omhoog gaan.
Voor andere verhuurders , behalve een incidentele kortdurende aktie bij Avis zal dat niet anders zijn .
Stuur mij een PB !
heb onlangs contact gehad met hertz met de vraag waarom in een oudere oeking de one way fee 200 usd was in in mijn laatste boekingen 350 en de eerste vraag die ik kreeg was of de boeking in suriname was gemaakt. dus ze kunnen het wel zien (verder deden ze er niets mee)
Ja @ONYX666 ; natuurlijk is het in het systeem zichtbaar waar de boeking is gedaan.. ..maar dat is niet van invlioed op enige ( lees voorwaarden ) status van die boeking.
En als je een buitenlandse boeking via .NL bekijkt zie je dat alle voorwaarden on onderdelen van de boeking conform de Nederlandse zijn.
Alleen prijstechnisch zijn er wat verschillen ...
Stuur mij een PB !
ik ben blij met alle tips maar vind het soms toch ook wel spannend met al die verschillende codes.
Heb zojuist een nieuwe boeking gedaan (Landcode Curacao in combinatie met CDP 427346 en PC 210402)
Mijn boeking werd weer 93 euro goedkoper (was al 200 euro goedkoper dan de oorspronkelijke boeking)
VWB Hertz zal de prijs omhoog gaan.
Ik heb zojuist een 7 persoons SUV gehuurd voor 19dagen in september Las Vegas voor slechts $578 (nu dus €493)....goedkoper gaat het inderdaad niet worden denk ik
Ik zit nu op 20 dagen in Las Vegas over 2 weken voor $751 voor een 7p SUV, krijg het nog niet lager, maar wie weet in de laatste weken nog.
Maar eigenlijk is dit al laag voor zo'n auto
2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
Het is gelukt hoor. Heb landcode Curaçao gebruikt en CDP 165385 PC 210402 en BEST. Gebruik liever de Delta dan AMEXCode.
Kom nu op $549 (Gold Canopy)voor 19 dagen MCO okt-nov, is 24 euro PD!!
Oeps, ik had niet goed gekeken bij mijn boeking van vanochtend, ik gebruik ook liever niet de AMEX code, ga mijn boeking annuleren en kijken of ik nog iets anders moois kan vinden. Heb nog tijd, is voor begin oktober .
Voor jou en een ieder die voor gebruik tussen nu en 4 maanden een huurauto boekt:
Tenzij de USD maar blijft dalen qua koers.
Gisteren nog maar wat USD aangeschaft tegen een koers van $ 1,1712 bij Revolut. En dat was nog niet eens de bodemprijs want de USD daalt nu nog steeds. Had voor mezelf een grens gesteld om bij $ 1,17 USD aan te schaffen.
Laat de USD nog maar wat verder dalen tot oktober, scheelt weer bij het afrekenen van de huurauto.
Ook voor m’n andere geplande reizen (VAE, AED is gekoppeld aan de USD) en Japan (yen blijft ook maar zakken) leuke vooruitzichten!
Ik heb alle tips van de voorbije dagen toegepast en uitgeprobeerd, voor Texas was bij mij het voordeligste de CDP van m’n Amex Platinum met PC 210402 en rate ‘BEST’ op San Marino: $573 voor 12 dagen in een ‘Medium 7 Passenger SUV’. Met de huidige USD-koers gaat dat onder €500… zo’n €41 per dag.
Dat is inclusief $100 one way dropoff fee.
Schitterend.
Voor Las Vegas dit najaar zit ik met dezelfde ‘setup’ van codes op $695 voor 11 dagen in een ‘Large SUV’.
Wat bedoelen jullie precies met rate BEST? Kun je dat ergens aanvinken?
Ik denk dat ik nog wat fout doe want ik blijf maar de melding krijgen dat mijn PC niet werkt omdat hij niet geldig is voor deze huurlocatie of dat aan een andere requirement niet is voldaan...
Beetje off topic wat betreft locatie, maar vaker de tarieven opzoeken helpt echt.
Autohuur voor 3 dagen bij Rome FCO. Maanden geleden waren de tarieven nog rond de 250 euro, vandaag nog maar 151 euro. Scheelt toch weer zo'n 100 euro. 3e keer geannuleerd en opnieuw geboekt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.