15/7 kwam ik rond 23:00 aan bij de Hertz garage op Las Vegas.
Verrassend genoeg stond ik als PC op het bord terwijl ik Five Star ben, prima dacht ik.
De PC en Five star rijen hadden echt een ondermaatste bezetting van auto's, veel sedans, paar mid size sub's maar echt te treurig.
Ik had nog een L4 (7p SUV) reservering als backup.
Dus ik maar naar de balie om te vragen welke auto voor mij gereserveerd stond, er stond niet iets maar mocht kiezen.
Een Santa Fe, Atlas, Palisade en een Highlander. Super treurig weer. Dus ik vroeg of ik niet een Tahoe kon mee nemen.
De dame gaf aan dat de Tahoe een betaalde upgrade zou zijn, dus ik zei, probeer maar en kijk hoeveel het is.
Ze vertelde dat het me 100,- per dag extra zou kosten op mijn F klasse reservering, ik weigerde.
Ondertussen gingen de andere L4 auto weg en bleef de Highlander over.
Die maar meegenomen maar de dame zei tegen me, als die niet bevalt kun je het nog inruilen voor een andere op een andere dag.
Overigens, de Toyota Highlander reed echt slecht, wegligging is ruk, remmen waren zompig, echt slecht...
Kom ik aan in mijn hotel, krijg ik een mail dat de Tahoe als F klasse toch geboekt was voor de F klasse prijs, wat ik heel raar vond, maar uiteindelijk was die dus wel geboekt maar had ze het ter plekke geannuleerd. Was ik vrij pissig over...
Dus ik ben de volgende dag terug gereden, verhaal uitgelegd, maar ze konden niks doen omdat de reservering eruit was gehaald.
Een van de managers vroeg mij trouwens wel, meneer, waarom heeft u 23 boekingen op uw profiel gemaakt? Gaf er geen antwoord op en haalde mijn schouders op, maar ik kwam gewoon steeds betere prijze tegen in de aanloop naar de reis

Ik kwam dezelfde Tahoe weer tegen die de dag ervoor dus eigenlijk gereserveerd was, stond nog steeds op dezelfde plek dus ik zei geef die maar mee want die was al goedgekeurd. Konden ze niet, dus ik baalde daar wel van.
Uiteindelijk kwam er net een GMC Acadia binnen met 12000 mijlen erop, was een hele stap vooruit op die Highlander, dus net voordat onze 2,5 week roadtrip begint ben ik opzich wel tevreden met de Acadia, maar ik weet dus niet of ik hier iets mee moet doen, denk niet dat ik er iets mee kan bereiken...