burb11 schreef:PriscillaMartin schreef: Zou inderdaad wel minder zijn als je voor een 7-jarige een tweede pas aan zou moeten vragen...
Ik heb inmiddels gebeld, en moet idd gewoon 2x 350 dollar betalen voor Econ+ access. Moet er nog even goed over nadenken. Misschien toch wel prettig, we hebben toch wel wat vluchten voor de boeg. AMS-IAD, IAD-LAX, LAX-HNL, daar wat losse vluchten en dan zelfde route weer weer terug. Lastig, vooral omdat ik geen idee heb of ik echt verschil merk.
gr
BB
Mmmm, beetje jammer dat je de volle pond moet betalen...
Iets dat je misschien ook in je afweging mee kunt nemen is of je wel/niet nog een keer met United gaat reizen komend jaar. De pas is een jaar geldig, dus mocht je bijv volgend jaar in mei/juni nog eens met United vliegen, dan kun je weer in Econ+

Ik ga er even van uit dat HNL Honolulu is? Je zou ook eens kunnen kijken of de vluchten tussendoor wel Econ+ stoelen hebben. Niet ieder vliegtuig heeft een aparte sectie hiervoor...
Wij hebben er voor gekozen er geen aan te schaffen; AMS-IAD (we zijn nog fris en fruit en ik ben niet lang, dus dat overleven we wel), IAD-LGA (korte vlucht, niet nodig), JFK-SFO (premium vlucht dus sowieso Econ+ stoelen --> ze hebben geen andere), SFO-FRA (hier beslissen we voor vertrek wel voor of we een upgrade willen a $70) en FRA-AMS (korte vlucht)...
Misschien dat je hier iets aan hebt?
Succes!
Priscilla