Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat als de huurwagen "sold out" is?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Wat als de huurwagen "sold out" is?
daar ben ik het helemaal mee eens - je zou toch denken dat daar regels/wetten voor zijn?!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Waarom denk je dat er altijd "of gelijkwaardig"staat op de bevestiging van je autohuur.
Je hebt nooit de garantie dat je een bestelde auto ook daadwerkelijk mee zal krijgen.
Een auto van een lager type hoef je niet te nemen maar als er niets is zal je moeten wachten tot er wat binnenkomt.
Als je daar geen tijd voor hebt zal je een kleinere mee moeten nemen, je kan dan hooguit om geld terug vragen, maar dat kan ook even duren voordat men daartoe bereid is.
Je hebt nooit de garantie dat je een bestelde auto ook daadwerkelijk mee zal krijgen.
Een auto van een lager type hoef je niet te nemen maar als er niets is zal je moeten wachten tot er wat binnenkomt.
Als je daar geen tijd voor hebt zal je een kleinere mee moeten nemen, je kan dan hooguit om geld terug vragen, maar dat kan ook even duren voordat men daartoe bereid is.
Ik begrijp dat het automerk dat ik wil hebben, er niet gegarandeerd is. Maar als je een aantal reserveringen hebt, zeker vanuit het verre buitenland, dan zou je toch denken dat men e.e.a. zo kan plannen dat de gereserveerde auto er is, wanneer je vliegtuig landt. Dan moeten walk-ins maar genoegen nemen met een ander soort auto dan ze eigenlijk zouden willen. Al was het maar vanuit een idee van service. Mensen die 13 uur of meer gevlogen hebben, willen niet ook nog een paar uur op een vliegveld gaan zitten wachten op een door hen gereserveerde auto. Keyword, gereserveerd.
Bovenstaande is een beetje naief, want ik heb me de afgelopen week in Amerika weer verbaasd over de efficiency hier. Of gebrek aan, eigenlijk.
Bovenstaande is een beetje naief, want ik heb me de afgelopen week in Amerika weer verbaasd over de efficiency hier. Of gebrek aan, eigenlijk.
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben het ook gehad in Amerika.
We hadden in Nederland een full size auto bij Hertz gehuurd.
Eenmaal daar kregen wij een Chevrolet Malibu, wat volgens de verhuurder een full size was. We vertrouwde het al niet maar na 1,5 uur wachten bij de verhuurbalie waren we blij dat we eindelijk onze auto hadden. We hebben het nog eenmaal nadrukkelijk gevraagd maar dit was het 2009 model en die viel dus in de full size klass.
Thuis in Nederland hebben we het opgezocht op een website en bleek het toch een mid size te zijn. Vervolgens een e-mail naar Hert gestuurd en we bleken inderdaad gelijk te hebben. Het mailtje wist ook gelijk te melden dat er 130 euro op onze creditcard was teruggestort.
Kortom, keurige service van Hertz Nederland. Beetje jammer van Hertz Amerika (San Francisco airport).
We hadden in Nederland een full size auto bij Hertz gehuurd.
Eenmaal daar kregen wij een Chevrolet Malibu, wat volgens de verhuurder een full size was. We vertrouwde het al niet maar na 1,5 uur wachten bij de verhuurbalie waren we blij dat we eindelijk onze auto hadden. We hebben het nog eenmaal nadrukkelijk gevraagd maar dit was het 2009 model en die viel dus in de full size klass.
Thuis in Nederland hebben we het opgezocht op een website en bleek het toch een mid size te zijn. Vervolgens een e-mail naar Hert gestuurd en we bleken inderdaad gelijk te hebben. Het mailtje wist ook gelijk te melden dat er 130 euro op onze creditcard was teruggestort.
Kortom, keurige service van Hertz Nederland. Beetje jammer van Hertz Amerika (San Francisco airport).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1826 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne