Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur onder de 25 jaar

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Annouk
Amerikafan

Autohuur onder de 25 jaar

Bericht door Annouk »

Voor onze reis in juni 2009 willen we een auto huren bij usareisen.de. Maar omdat mijn vriend en ik allebei nog onder de 25 zijn kost dit in principe 25 dollar per dag extra. Nou kwam ik op de site van usareisen.de een speciaal pakket tegen voor onder de 25 jaar, waar deze toeslag al bij inbegrepen zit. Daarmee kom je veel goedkoper uit dan wanneer je normaal een auto zou huren en 25 dollar per dag extra zou betalen.. Heeft iemand ervaring met deze special?
Voor zover ik het goed begrijp is dit pakket inclusief een extra bestuurder. Maar nou vraag ik me af of dit ook geldt als die extra bestuurder ook onder de 25 is. Deze vraag wilde ik stellen via de email, maar op de website kan ik geen email adres vinden.
Kan iemand helpen?

Groeten,
Annouk
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Autohuur onder de 25 jaar

Bericht door jerbia »

In dit topic vind je alle antwoorden op je vragen (iets naar beneden scrollen en daar zie je een verzameling topics staan onder 'leeftijd').
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Het emailadres vind je op hun website onder "Impressum"
Groet,

Old Faithful
Nikè
Amerika-newbie

Bericht door Nikè »

Verleden jaar hebben mijn vriend en ik (allebei toen onder de 25 jaar) een rondreis gedaan in californië. We hebben toen een auto gehuurd bij usareisen.de met het speciale pakket voor onder de 25 jaar. Alles was in orde. We mochten beiden rijden met de wagen. Prima service. En goedkoper dan bij de andere maatschappijen. We hebben toen ook alle maatschappijen vergeleken. En voor deze formule onder de 25 jaar was usareisen.de de goedkoopste. Doen zou ik zeggen en een prettige vakantie gewenst.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer