Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Schemawijziging Vlucht AMS - NYC
-
- Amerika-ontdekker
Schemawijziging Vlucht AMS - NYC
Hallo,
Wij hebben in november een non-stop vlucht geboekt via Cheaptickets.nl met Delta Airlines naar New York.
De vlucht met Delta Airlines is na een aantal schemawijzigingen veranderd naar een vlucht met KLM/Northwest. Qua tijden scheelt het allemaal niet veel dus dat is geen probleem.
Nu heb ik alleen een mail gekregen dat ik zelf naar de Delta Airlines balie op Schiphol moet gaan om de e-tickets te laten aanpassen voor de vlucht met KLM.
Is dit een normale gang van zaken? Ik vind het zelf nogal vreemd namelijk.
Wij hebben in november een non-stop vlucht geboekt via Cheaptickets.nl met Delta Airlines naar New York.
De vlucht met Delta Airlines is na een aantal schemawijzigingen veranderd naar een vlucht met KLM/Northwest. Qua tijden scheelt het allemaal niet veel dus dat is geen probleem.
Nu heb ik alleen een mail gekregen dat ik zelf naar de Delta Airlines balie op Schiphol moet gaan om de e-tickets te laten aanpassen voor de vlucht met KLM.
Is dit een normale gang van zaken? Ik vind het zelf nogal vreemd namelijk.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Schemawijziging Vlucht AMS - NYC
Het lijkt mij ook erg vreemd, het heeft natuurlijk alles te maken met de overname van NWA door Delta, er worden komend seizoen vele vluchten van deze maatschaapijen aangepast, ik zou gewoon even bellen om te vragen hoe het zit, een E-ticket is juist bedoelt om niet naar een balie te hoeven gaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4302 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 9 Reacties