Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Positieve ervaringen met Cruise America!?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Naitsirhc
Amerikafan

Re: Positieve ervaringen met Cruise America!?

Bericht door Naitsirhc »

Wij hebben de camper gehuurd via Usareisen.de...Stel dat Cruise America nu wel omvalt. Moeten we dan Usareisen aanspreken voor vervangend vervoer?
martinus
Amerika-newbie

Ervaring ruim 3 wkn C19 van Cruise Amerika

Bericht door martinus »

Afgelopen vrijdag zijn wij teruggekomen van ruim 3 weken camperen met een C19 van Cruise Amerika.
Na alle verhalen die ik gelezen had over CA viel het me reuze mee.
We hebben de ( nieuwe) C19 opgehaald in Chicago en naar Los Angeles gebracht, zodat deze vanaf daar verhuurd kan worden.
Dit voor de spotprijs van 21 euro per nacht, geboekt via Travelhome.

Tevens had ik een early bird afgesloten, waardoor transfer van en naar cruise amerika en vroeg ophalen/laat terugbrengen erbij zat.
Vanaf het vliegveld had ik gebeld om de volgende dag 9u opgehaald te worden in ons hotel, de taxi was er ruim voor 9u al.
Bij het verhuurkantoor in Chicago kregen we de nederlandse film en een hele uitgebreide en vriendelijke uitleg over de C19.
De camper zelf was natuurlijk splinternieuw, want we moesten deze naar het definitieve verhuurkantoor in LA brengen.

Het ophalen ging vlot en zonder problemen, ook bij het inleveren is er slechts even vluchtig naar de camper gekeken, wel moesten we bijbetalen omdat we dik over de ingekochte mijlen waren heengegaan.Bij het inleveren van de Camper in LA was het vrij druk, we kwamen rond 14.30u terug bij het kantoor in LA en stonden als 3e camper bij de inlevercheck.
De controle was een lachertje. Met het controlepaneel werden de waardes overgeschreven en tevens de mijlstand, waarna we naar het kantoortje werden gestuurd.
Na hier de overtollige mijlen afgerekend te hebben werd er een taxi gebeld en 20 minuten later waren we op weg naar het vliegveld

De C19 zelf is een ingenieus apparaat die meer dan voldoende ruimte bied voor twee personen. Echt ALLES zit erin en je loopt elkaar binnen niet in de weg. Bijkomend voordeel is dat de camper van buiten zo compact is dat je er makkelijk de stad mee inkan en een aantal keer heb ik 'm gewoon in een parkeervak bij de parkeermeter gepropt. Geen aparte parkeerplaatsen of tarieven!

Kijk voor ons hele reisverhaal en dan vooral de foto's van de C19 op http://martinenannelies.web-log.nl
Laatst gewijzigd door kastelke op 28 apr 2009, 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Je had ook nog een apart topic geplaatst met een soortgelijk bericht. Dat topic is verwijderd, en ik heb beide berichten samengevoegd. Tevens heb ik dit verplaatst naar 'Vervoer in en naar Amerika'.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Ervaring ruim 3 wkn C19 van Cruise Amerika

Bericht door Gypsygirl1 »

Hallo Martin en Annelies,
Ik heb net jullie weblog gelezen, en heb daar erg van genoten! Jullie hebben ook veel soorten weer meegemaakt zeg!
Zo te lezen hebben jullie een prachtige reis gemaakt, super!
Je bent vast ook besmet geraakt met het campereninamerika virus, zoals wij en zovelen op dit forum.
Groetjes,
Ingrid.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Even weer een positief bericht over Cruise America.
Wij rijden momenteel met een 25 ft Cruise America camper door Amerika en zijn er erg over te spreken (tot nu toe..)
Gehuurd in Orlando, een prachtig bedrijf, netjes, groot, alles op orde.
De camper is van 2009, heeft 40.000 miles op de teller. De motorolie werd ververst toen we hem ophaalden.
Het is een redelijk luxe uitvoering met zonnepanelen op dak, zodat je nooit zonder stroom komt te zitten, een lage instap, zodat je nooit meer je treeplank kan vergeten in te klappen, rondom op nieuwe banden, het interieur is keurig en mooi afgewerkt.
Verder zit er een grote ruimte onder in voor bijv. koffers, er zit een klaptafel standaard in die ruimte, een extra waterslang en klossen voor de wielen.
De waterinstallatie is ook verbeterd, je hoeft geen knop meer om te zetten van eigen water naar een wateraansluiting op de camping.
Dit is onze vierde reis met een Cruise America camper en wederom zijn we erg tevreden. We zijn pas in week twee van de vijf dus er kan nog van alles gebeuren maar voor de mensen die twijfelen over de verschillende verhuurders dus even dit bericht.
Frederic
Amerika-newbie

Bericht door Frederic »

Dento schreef:Het gaat momenteel ook niet erg goed met Cruise America - naar verluidt staan ze op het randje van een Chapter 11 (faillissement). Misschien ook iets om rekening mee te houden...
Dento, da's wel een straffe statement van jou! ik kan die informatie nergens terugvinden, waar heb je die vandaan ?
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Cruise America is toch onderdeel van de Avis/Budget group, voor zover ik weet is daar geen sprake van chapter 11?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Frederic schreef:Dento, da's wel een straffe statement van jou! ik kan die informatie nergens terugvinden, waar heb je die vandaan ?
Vernomen van een betrouwbare bron in de RV-wereld...
Loek schreef:Cruise America is toch onderdeel van de Avis/Budget group, voor zover ik weet is daar geen sprake van chapter 11?
Vandaar ook "op het randje van" :wink: :lol: Dat was tenminste zo ten tijde van het plaatsen van mijn berichtje, ik heb geen idee hoe het er nu mee staat.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

Wij zijn inmiddels ook weer terug. De camper was redelijk (oud en veel kilometers op de teller ) maar hij heeft het wel volgehouden. Het viel me op, dat bij het afleveren nergens naar gekeken werd....
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Naitsirhc schreef:Wij zijn inmiddels ook weer terug.
En, hoe was het? Krijgen we een verslag????

Marianne
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Loek schreef:Cruise America is toch onderdeel van de Avis/Budget group, voor zover ik weet is daar geen sprake van chapter 11?
Laatst stond Avis in een lijst van Top 10 van bedrijven die in de komende jaren waarschijnlijk gaan verdwijnen. ff Googlen en vind dit

http://247wallst.com/2009/04/15/twelve- ... disappear/
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

Martin & Marianne schreef:
Naitsirhc schreef:Wij zijn inmiddels ook weer terug.
En, hoe was het? Krijgen we een verslag????

Marianne
Het was geweldig....We zijn ook naar Oregon geweest en dat is ons eigenlijk heel goed bevallen. Hier hebben we weinig info over kunnen vinden, maar dit stukkie Amerika is ook prachtig

En dat verslag staat op...
http://www.kipfjensgoesusa.de
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer