Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Martinair Düsseldorf

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Martinair Düsseldorf

Bericht door MattRob »

Tinkerbell schreef:
Ingrid67 schreef:Rechtstreeks amsterdam- orlando, ik ben er helemaal blij mee!!!
Even een tip. Als jullie met de auto gaan reserveer dan ook even een parkeerplaats. Ze hebben verschillende mogelijkheden.
Toen wij afgelopen mei van Duesseldorf uit vlogen stonden het echt nok vol met Nederlanders.
Rechtstreeks Amsterdam - Orlando :wink: ! Dus geen parkeerplek op Dusseldorf nodig. De prijzen zijn via martinair.de, maar rechtstreeks vanaf Amsterdam. Ongelooflijk maar waar, heb nog nooit zulke goedkope tarieven gezien voor de zomerperiode .... Het is dat ik niet met Martinair wil vliegen, eigenlijk :roll:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

MattRob schreef:
Tinkerbell schreef: Even een tip. Als jullie met de auto gaan reserveer dan ook even een parkeerplaats. Ze hebben verschillende mogelijkheden.
Toen wij afgelopen mei van Duesseldorf uit vlogen stonden het echt nok vol met Nederlanders.
Rechtstreeks Amsterdam - Orlando :wink: ! Dus geen parkeerplek op Dusseldorf nodig. De prijzen zijn via martinair.de, maar rechtstreeks vanaf Amsterdam. Ongelooflijk maar waar, heb nog nooit zulke goedkope tarieven gezien voor de zomerperiode .... Het is dat ik niet met Martinair wil vliegen, eigenlijk :roll:
O ja nu zie ik het. :lol: Sorry.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Nou, ik heb even gekeken en geboekt voor onze dochter, schoonzoon, kleindochter en (binnenkort geboren te worden) kleinzoon :mrgreen: ! Van 19 juli tm 5 augustus 2010, voor EUR 545 p.p. !! Zij willen naar Orlando, en wij gaan een rondreis maken zodat we eindigen in Orlando; huren we daar een villa waar zij ook inkunnen en zo ! Dus gewoon rechtstreeks van Amsterdam naar Orlando, is voor hen wel lekker. Op de NL website kostte het EUR 850 !!! Ongelooflijk, vreemd systeem ...

Enige 'aparte' is dat onze dochter dus over (in de planning) 3 weken bevalt. Die kleine konden we nog niet opgeven. Maar dat schijnt 'makkelijk' bij te boeken te zijn ... Is me nadrukkelijk verzekerd ....
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

MattRob schreef:Nou, ik heb even gekeken en geboekt voor onze dochter, schoonzoon, kleindochter en (binnenkort geboren te worden) kleinzoon :mrgreen: ! Van 19 juli tm 5 augustus 2010, voor EUR 545 p.p. !! Zij willen naar Orlando, en wij gaan een rondreis maken zodat we eindigen in Orlando; huren we daar een villa waar zij ook inkunnen en zo ! Dus gewoon rechtstreeks van Amsterdam naar Orlando, is voor hen wel lekker. Op de NL website kostte het EUR 850 !!! Ongelooflijk, vreemd systeem ...

Enige 'aparte' is dat onze dochter dus over (in de planning) 3 weken bevalt. Die kleine konden we nog niet opgeven. Maar dat schijnt 'makkelijk' bij te boeken te zijn ... Is me nadrukkelijk verzekerd ....
Welke site gebruiken je om te boeken?
Ik krijg alleen maar datum niet beschikbaar terwijl ik op dit moment wel in Duitsland ben.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

martinair.de :wink: Ik zie op het Orlando en Florida forum ook allemaal mensen die nu boeken, dus niet te lang wachten :mrgreen:
Iris02
Amerika-newbie

Bericht door Iris02 »

Wij hebben geboekt via Martinair Duitsland; vlucht Amsterdam-Orlando in augustus 2010. De tickets waren Eur 335 per stuk (!!) goedkoper dan via Martinair Nederland.

Ik vraag me wel af of er geen addertje onder het gras zit..... Weten jullie zeker dat je niets meer bij hoeft te betalen bij het inchecken ??? Ik ben heel blij met deze tickets (scheelt ons Eur 1700 :roll: ) maar ik snap gewoon niet dat dit kan.

By the way, toen ik dit ontdekte een paar weken geleden heb ik Martinair gebeld met de vraag hoe dit mogelijk was. Ik kreeg hier een afwijkend antwoord op, met de reactie dat dit wel vaker voorkwam met boeken via Duitsland.

Nogmaals, ik ben blij met mijn tickets, maar ergens klopt er natuurlijk iets niet......

Groetjes, Iris
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

BOEKENBOEKENBOEKEN!!!!!!!!
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Volgens mij hebben ze het geblokt. Vanaf Dusseldorf kom ik er wel in, vanaf Amsterdam kun je geen data meer ingeven.....

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Nu weer wel. Dit was gisteravond hetzelfde. Soms wel, soms niet :?:
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Dank voor de tip! Nu geboekt voor het hoogseizoen, rechtstreeks, vanaf Amsterdam voor € 544 naar Orlando. Dit jaar twee maal naar Amerika geweest, € 300 naar New York (meivakantie) en € 570 naar San Francisco (hoogseizoen). Beide keren via Brussel met een overstap. Er zullen bij connections vast in januari weer aanbiedingen komen, maar met dit tarief ben ik heel tevreden. Ga het komende half jaar ook niet meer naar tarieven kijken. Dus als ze toch mochten dalen : ik heb nu het idee dat ik een goede deal heb. :dance:
Via de nederlandse site kost dezelfde vlucht € 888,- Dit scheelt voor 5 personen € 1.700 !!!! Zoek de verschillen, ik begrijp het niet, maar dat zal vast aan mij liggen.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Je bent net op tijd geweest, want sinds deze avond hebben ze de tarieven op de martinair.de website aangepast aan de Nederlandse ... Dus je betaalt nu weer 'gewoon' 888 euro voor Schiphol - Orlando ... :cry:
ludwig
Amerikakenner

Bericht door ludwig »

Nu ben ik nog gelukkiger :lol:
Iris02
Amerika-newbie

Bericht door Iris02 »

Oeps, wij hebben dus net geluk gehad (gisteren geboekt.......). Het was ook te mooi om waar te zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer