Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huren via Eautohuur (National)
Huren via Eautohuur (National)
hallo
We hebben de kans om een auto te huren voor een periode van 25 dagen die we oppikken in SF en afleveren in NY. De prijs hiervoor let een pakket voor 21-25 jarigen met een tank gratis kost 1399 euro. Het gaat om een Chevrolet Uplander (minivan achtig) voor 7 personen.
Is dit een goeie prijs?
groeten G.
We hebben de kans om een auto te huren voor een periode van 25 dagen die we oppikken in SF en afleveren in NY. De prijs hiervoor let een pakket voor 21-25 jarigen met een tank gratis kost 1399 euro. Het gaat om een Chevrolet Uplander (minivan achtig) voor 7 personen.
Is dit een goeie prijs?
groeten G.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Huren via Eautohuur (National)
is dit inclusief drop off? (SF - NY)
indien "ja" dan is het niet duur,
indien "ja" dan is het niet duur,
neen, er komt nog 250 DOLLAR dropoff kosten bij. Dan vind ik de prijs nog meevallen, vergeleken met bijvoorbeeld USAREISEN.de...?
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Waar zie je overigens dat de auto bij National gehuurd wordt? Ik heb zelf ook even gekeken bij Eautohuur i.v.m. de drop off kosten, maar ik kan er niet uit opmaken dat dit bij National is en dat is wel de bedoeling vanwege die $ 250 one way kosten.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Bij die aanbieding die nu geldt wordt er volgens een medewerker samengewerkt met National. Ik heb hem hiervoor gebeld...
groeten
groeten
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3327 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig