Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huren via Eautohuur (National)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gerrito
Amerika-newbie

Huren via Eautohuur (National)

Bericht door Gerrito »

hallo

We hebben de kans om een auto te huren voor een periode van 25 dagen die we oppikken in SF en afleveren in NY. De prijs hiervoor let een pakket voor 21-25 jarigen met een tank gratis kost 1399 euro. Het gaat om een Chevrolet Uplander (minivan achtig) voor 7 personen.

Is dit een goeie prijs?

groeten G.
Bushmaster
Amerika-expert

Re: Huren via Eautohuur (National)

Bericht door Bushmaster »

is dit inclusief drop off? (SF - NY)
indien "ja" dan is het niet duur,
Gerrito
Amerika-newbie

Bericht door Gerrito »

neen, er komt nog 250 DOLLAR dropoff kosten bij. Dan vind ik de prijs nog meevallen, vergeleken met bijvoorbeeld USAREISEN.de...?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Waar zie je overigens dat de auto bij National gehuurd wordt? Ik heb zelf ook even gekeken bij Eautohuur i.v.m. de drop off kosten, maar ik kan er niet uit opmaken dat dit bij National is en dat is wel de bedoeling vanwege die $ 250 one way kosten.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gerrito
Amerika-newbie

Bericht door Gerrito »

Bij die aanbieding die nu geldt wordt er volgens een medewerker samengewerkt met National. Ik heb hem hiervoor gebeld...

groeten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer