Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM Werelddealweken
Re: KLM Werelddealweken
536 met united via connections voor bru-lax terug van vegas
doen of niet ?
doen of niet ?
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Heb je ook nog op www.kayak.com gekeken? Lufthansa heeft ook deals via cheaptickets.com dacht ik.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
@ Noortje voor welke periode, hoogseizoen is een mooie prijs daarbuiten kan het mogelijk voor minder.
sorry 13 mei- 22 mei
ua is toch beter dan aa he ???
ik vind precies nie echt veel lagere prijzen>
aa is 499
aa is 499
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
-
- Amerika-ontdekker
Zie mijn vorige post. Heb voor september via KLM geboekt. Vertrek in Antwerpen en dan via Amsterdam naar SFO (rechtstreeks). 449 EUR.. Ik weet niet wat de mei prijzen zijn.Noortje1 schreef:sorry 13 mei- 22 mei
aa is 499
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij ook niks gewonnen... 

Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Wij helaas ook niet. Dan toch zelf maar boeken 

Hallo allemaal,
ik kan voor eind maart en terugkomend halfverwege april tickets bij KLM krijgen voor 915 euro (2 personen), echter als ik dit via Schipholtickets doe scheelt dit weer 30 euro. Kan iemand me vertellen of dit een goede prijs is? En tot wanneer ik dan kan boeken?
Gaat om een rechtstreekse vlucht naar NY.
Bedankt!
ik kan voor eind maart en terugkomend halfverwege april tickets bij KLM krijgen voor 915 euro (2 personen), echter als ik dit via Schipholtickets doe scheelt dit weer 30 euro. Kan iemand me vertellen of dit een goede prijs is? En tot wanneer ik dan kan boeken?
Gaat om een rechtstreekse vlucht naar NY.
Bedankt!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zou dus uitkomen op € 442,50 p.p. via Schipholtickets.
Dat is op zich geen rare prijs maar volgens mij moet het op dit moment mogelijk zijn onder de € 400 te zitten in maart voor NYC. Heb je cheaptickets.nl al geprobeerd? Daar kom ik uit op € 364,75 p.p. (28/3-14/4). Heen een tussenstop in Londen, terug in Madrid. Als je nog wat kunt schuiven met data kan het misschien nog goedkoper. Zag gisteren tickets voor € 330 in maart naar NYC. Bij cheaptickets.nl komen er nog wel € 28,52 (Standaard CSP incl. CS tax, verplicht) en € 20 (dossierkosten) bij. Dus komt er nog zo'n € 24 p.p. bij.
Roland
Dat is op zich geen rare prijs maar volgens mij moet het op dit moment mogelijk zijn onder de € 400 te zitten in maart voor NYC. Heb je cheaptickets.nl al geprobeerd? Daar kom ik uit op € 364,75 p.p. (28/3-14/4). Heen een tussenstop in Londen, terug in Madrid. Als je nog wat kunt schuiven met data kan het misschien nog goedkoper. Zag gisteren tickets voor € 330 in maart naar NYC. Bij cheaptickets.nl komen er nog wel € 28,52 (Standaard CSP incl. CS tax, verplicht) en € 20 (dossierkosten) bij. Dus komt er nog zo'n € 24 p.p. bij.
Roland
Bedankt voor je reactie Coyote, maar we zoeken een rechtstreekse vlucht. Had inderdaad al gezien dat het goedkoper kan met een tussenstop, maar daar gaan we niet voor. 

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
In dat geval is het zeker geen verkeerde prijs vind ik. Vluchten zonder overstap zijn in de regel duurder dan vluchten met een overstap. Verwacht dus niet dat je daar gauw mee onder de € 400 komt en dan is € 442,50 een mooie prijs.
Roland
Roland
ik weet niet waar je woont, maar via antwerpen en met de trein naar schiphol kan eventueel in kosten schelen.
Je krijgt dan een thalys kaartje naar schiphol.
Je krijgt dan een thalys kaartje naar schiphol.
Helaas... ook wij zijn geen winnaars... New York moet het zonder ons doen.
Hoi Eleomora,
wij wonen in de buurt van Rotterdam. Dus hoe doen we dat dan?
groet,
Rachel
wij wonen in de buurt van Rotterdam. Dus hoe doen we dat dan?
groet,
Rachel
Eind maart tot half april kun je ook met KLM vanaf AMS vliegen (rechtstreeks) voor EUR 449 als je een beetje flexibel bent met je reisdata. Via KLM.be betaal je ook geen EUR 10 boekingskosten. United heeft trouwens dezelfde prijzen. Vanaf Antwerpen Centraal is het EUR 420, dus de EUR 30 verschil is niet de moeite voor deze omweg. Maar mocht dit wel een keer het geval zijn, dan kun je vanaf R'dam gewoon een ticket naar Antwerpen boeken met de trein en van daar weer terug naar Schiphol.
ik had bij ebookers tickets
5 maart heen AMS - NEWARK rechtstreeks met Continental
9maart NEWARK- BRUSSEL rechtstreeks met Continental
voor € 625,-
vind ik toch wel goede prijs toch?
Kijk eens bij Cheaptickets en speel een beetje met data. Andere luchthaven terugkomen dan vertrekken wil ook wel eens schelen
5 maart heen AMS - NEWARK rechtstreeks met Continental
voor € 625,-
Kijk eens bij Cheaptickets en speel een beetje met data. Andere luchthaven terugkomen dan vertrekken wil ook wel eens schelen

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dit vind ik buitensporig veel geld, bij Supersaver vlieg je op die data voor 348,69 naar New York, weliswaar met een overstap, maar dat verschil is wel heel erg groot.meghaly schreef:5 maart heen AMS - NEWARK rechtstreeks met Continental
voor € 625,-
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ja dan is het wel een mooi prijsje.