Wij hebben zojuist ook onze tickets geboekt bij Cheaptickets voor € 407 p.p. Heb het de laatste tijd een beetje in de gaten gehouden en dit was het goedkoopst tot nu toe.
Wij vliegen op 17/08 naar rechtstreeks naar Philadelphia vanuit Amsterdam, met dezelfde vlucht als Sing, de US 799 en op 06/09 terug van Boston, via Phialdelphia, naar Amsterdam.
Was goedkoper dan via Brussel, wat we de afgelopen twee jaar hebben gedaan.
Jeehoe, gewoon bij US airways ingelogd en stoelen gekozen Alleen de binnenlandse vlucht die uitgevoerd wordt door United kan ik niet vastleggen.
Wel creepy als je 1 stoel bezet ziet, helemaal achterin het vliegtuig terwijl er nog heeeeel veel leeg is...
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Hoe leggen jullie allemaal zo vroeg vantevoren stoelen vast? Ik dacht dat dat pas kon op het moment dat je online gaat inchecken (dus zo'n 48 uur vantevoren).
Ik vlieg met KLM (deels uitgevoerd door Delta), kan ik dan ook al nu stoelen vastleggen?
Ik heb gewoon met de reserveringscode die ik heb gekregen ingelogd bij US airways. Daarmee kon ik de stoelen vastleggen, alleen niet de binnenlandse vlucht want die werd uitgevoerd door UA. Misschien kan je op de KLM site ook inloggen om je reisschema te bekijken en wijzigen?
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
Inchecken naar de VS kan pas 24 uur van te voren (andere locaties soms 30 uur), maar bij KLM kan je vanaf 90 dagen voor vertrek je stoelen vastleggen. Als het goed is kan het tegenwoordig online, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. In mijn Flying Blue blad stond dat het zou moeten kunnen, maar ik heb sindsdien niet meer met KL gevlogen. Anders kan je KL ook gewoon bellen. Je hebt dan wel de boekingscode (/confirmation code) nodig. Dit is een combinatie van zes letters/cijfers.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Clint schreef: maar bij KLM kan je vanaf 90 dagen voor vertrek je stoelen vastleggen. Als het goed is kan het tegenwoordig online, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. In mijn Flying Blue blad stond dat het zou moeten kunnen,
Dat klopt! Je moet met je nummer of boekingscode inloggen op www.klm.nl (het kader links daar boven staan tabbladen met ''manage mijn boeking'').
wij vliegen met united airlines. en hadden een tijd terug onze tickets vastgelegd op 550 euro pp, nu keek ik laatst nog eens voor diezelfde tickets, 470 euro pp, het is idd mogelijk heel goedkoop te reizen, je moet wel een beetje chance hebben met het gokken op het juiste moment.
Maart-April 2010 (22 dagen, 6staten, 9500 km)
Augustus-September 2010 (22 dagen, 4 staten, 4500 km)
Gekste amerika ervaring: Grandcanyon hiken tot aan de colorado en terug, bij 45°, "Going down is optional, going up manditory!"
Wij zijn dus duidelijk weer eens te vroeg geweest Volgend jaar maar eens kijken of ik wat geduldiger kan zijn
idem dito, heb net even gekeken (eigenlijk doe je dat beter niet, maar ach ) en het scheelt toch meer dan 100 euro op onze vlucht door nu te bestellen tov vorige week.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.