Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camper in Los Angeles

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
riette
Amerika-newbie

Camper in Los Angeles

Bericht door riette »

Voor ons is dit de eerste keer dat we naar Sanfranciso.Los Angeles gaan en we zijn nog bezig
om deze rondreis verder uit te werken.We zijn er nog niet uit of we nu een Camper of een personenauto willen huren.
Als ik er aan denk dat je met een camper in Los Angeles moet rijden krijg ik het een beetje warm.Zijn er in of rond LosAngeles
ook campgrounds?Kun je de camper wel kwijt als je downtown Losangeles wilt.een atractie wilt bezoeken.Ik hoor jullie reacties wel
Groetjes van Riette
santalyd
Amerikafan

Re: Camper in Los Angeles

Bericht door santalyd »

Rondom Los Angeles zijn er diverse campings, bv. KOA Pomona Fairplex (hebben wij 2 nachten gestaan) en diverse campings in Anaheim (bij Disney). De camper in LA leek ons niet zo'n goed plan en werd hier ook op het forum niet echt aangeraden. Openbaar vervoer schijnt ook niet geweldig te zijn. Wij hebben daarom vanaf de camping een dagtour geboekt (klein busje en we werden bij de receptie opgehaald).
schellie
Amerikafan

Re: Camper in Los Angeles

Bericht door schellie »

Hallo Riette.
San Francisco zou ik niet met een camper bezoeken. Als dit je startplaats is kun je beter een hotel nemen in de stad. Los Angeles valt om te rijden reuze mee en er zijn diverse campings in de buurt van de atracties. Voor Universel Studio,s zou je op Birmingham RV Park in Northridge / van Nuys kunnen overnachten en van hieruit met de camper naar Universel Studio,s rijden waar grote parkeerplaatsen zijn,( ook voor campers). Wil je naar de Walk off Fame, zou je ook de camper bij Universel kunnen parkeren en met de metro naar Hollywood kunnen gaan ,dit gaat perfect. Voor Disney World zou ik een RV camping nemen in Anaheim vlak bij het park, maar ook bij Disney World kun je de camper goed parkeren. Over Down Town LA heb ik geen mening.
succes schellie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer