Daar is enige verwarring over.Annetuur schreef: enige nadell is dat deze alleen smorgens en eind vd middag rijdt.. maar komt voor ons precies goed uit!
Onderstaande foto is van oktober 2009
Daar is enige verwarring over.Annetuur schreef: enige nadell is dat deze alleen smorgens en eind vd middag rijdt.. maar komt voor ons precies goed uit!
Als het om annuleren van de overnachting gaat: bij de flexibele tarieven kun je tot op de dag van overnachting, 16:00 uur nog je overnachting annuleren. Die kosten weliswaar meer, maar als je de dag van tevoren al weet, dat de vlucht sowieso niet gaat, krijg je tenminste je geld terug.GJ schreef:Wij wilden dit eerst ook gaan doen, maar nu met al dat gedoe met die aswolk hebben we toch maar besloten om niet te reserveren. We laten ons toch maar gewoon op zondagochtend naar het vliegveld brengen. Je krijgt de hotelkosten waarschijnlijk namelijk niet terug als de vlucht geannuleerd zou worden en het is vanuit hier minder dan een uur rijden naar Zaventem, dus dat is ook niet zo'n probleem voor de wegbrengers.
bedankt voor je reactie. Ik durf de gok niet te nemen, aangezien ik alleen per mail een bevestiging krijg voor een kamer van 75 euro. Heb ook al een mail naar Ibis.com gestuurd met dezelfde vraag. Misschien moet ik ook even bellen?jootje22 schreef:Wij hebben ook het IBIS Hotel geboekt voor donderdag 15 juli 2011. We betalen € 59,00 voor de kamer
en ik heb speciaal nog gebeld en daarbij hebben ze me bevestigd dat parkeren inderdaad €1 per dag kost.